شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کتاب صوتی قهرمان درون راندا برن (نسخه کامل با کیفیت عالی) کتاب صوتی قهرمان درون راندا برن (نسخه کامل با کیفیت عالی)
کتاب صوتی قهرمان درون راندا برن (نسخه کامل با کیفیت عالی) کتاب صوتی قهرمان درون راندا برن (نسخه کامل با کیفیت عالی)

کتاب صوتی قهرمان درون راندا برن (نسخه کامل با کیفیت عالی)

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
82% تخفیف
قیمت اصلی 55000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.

توضیحات کتاب صوتی

کتاب صوتی «قهرمان» توسط خالق مجموعه راز؛ «راندا برن» نوشته شده است. این کتاب دربرگیرنده قصه‌ای است که به منزله آن زندگی راندا برن و میلیون‌ها انسان دیگر تغییر کرده است. به‌عبارتی‌دیگر کتاب صوتی قهرمان روایتگر داستان یک قهرمانی است که راهی سفری شجاعانه به کره زمین شده است. داستان این کتاب صوتی از گذشته‌های بسیار دور با زبان و فرهنگ‌های مختلفی برای مردم روایت شده، اما همگی آن‌ها از یک اصل پیروی می‌کردند. اگر شما نیز می‌خواهید قهرمان زندگی خودتان باشید و به دنبال رسیدن به موفقیت‌های بیش‌ازپیش در زندگی‌تان هستید، کتاب صوتی قهرمان را از دست ندهید.

داستان کتاب قهرمان درون راندا برن چیه؟

کتاب قهرمان درون درباره‌ی یک داستان شگفت انگیز است که تا کنون به‌راستی زندگی خیلی ها را در سرتاسر دنیا تغییر داده است. چنین داستانی، در سراسر تاریخ، زندگی بسیاری از انسان‌های دیگر را نیز تغییر داده و از ابتدای آفرینش بشر تاکنون بازگو شده است. درحالی‌که این داستان در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف به گونه‌های متفاوت مطرح می‌شود؛ اما ماهیت کلی آن همچنان ثابت باقی می‌ماند. چنین داستانی درباره‌ی قهرمانی است که رفتن به سفری پرمخاطره را روی این کره‌ی خاکی به‌عهده می‌گیرد.
کره‌ی زمین به‌راستی فضایی زیبا دارد. در این سیاره، اقیانوس‌های وسیع، کوه‌های سر به فلک کشیده، جنگل‌های انبوه، مرزهای ساحلی هیجان‌انگیز، دشت‌هایی پهناور، حیواناتی شگفت‌انگیز و موجوداتی مختلف مشاهده می‌شود. انسان‌های ساکن روی این کره‌ی خاکی با مشاهده‌ی زیبایی‌های طبیعت از شادی و نشاط لبریز می‌شوند. به‌هرحال، همان‌گونه که قهرمان کشف می‌کند؛ زندگی روی زمین برای انسان به‌معنای‌واقعی دشواری‌ها و دغدغه‌هایی را نیز به‌همراه خواهد داشت. رشدکردن و رسیدن از مرحله‌ی کودکی به نوجوانی، جوانی، میانسالی و کهنسالی بسیار رنج‌آور است. انسان ساکن روی این کره‌ی خاکی همچنین با دردهای جسمانی، فقر، اندوه و درپایان با مرگ روبه‌رو خواهد شد.

روی کره‌ی زمین، هم شادی و هم رنج وجود دارد زیرا این دنیای زیبا و سرشار از شگفتی در واقع دنیایی آکنده از دوگانگی‌ها و تضادها به‌شمار می‌آید. هر موضوعی را درنظر بگیریم درحقیقت دارای تضاد یا نقطه‌ای مقابل است. نور در برابر تاریکی، نزدیک در برابر دور، بالا در برابر پایین، چپ در برابر راست، گرم در برابر سرد، وجود دارد. این تضادها و دوگانگی‌ها را در همه‌ی سطوح زندگی می‌توان یافت. دوستان در برابر دشمنان، عاشق‌شدن در برابر فارغ‌شدن از عشق، اطمینان‌خاطر در برابر تردید و دودلی، ثروت در برابر فقر و خوشی در برابر ناخوشی قرار می‌گیرد. همچنین، هر انسانی دارای ویژگی‌های مثبت و منفی است. روی این کره‌ی خاکی، برای هر موضوعی می‌توان نکته‌ای متضاد یا نقطه‌ای مقابل را یافت.
شما به دنیایی گام گذاشته‌اید که در آن احتمال احساس‌کردن شادی‌های شگرف و عشق‌های رؤیایی از یک‌سو و احتمال روبه‌روشدن با دشواری‌های بزرگ و رنج‌های آزاردهنده از سوی دیگر کمابیش به میزانی یکسان وجود دارد. شما به این دنیا آمده‌اید و قرار است ماجرای زندگی‌کردن در این دنیای زیبا و در عین حال پردغدغه و دشواری را تجربه کنید. فقط خودتان می‌توانید با عزمی راسخ تصمیم بگیرید که اجازه ندهید حتی دشواری‌های بزرگ نیز مانع شوند تا قهرمان درونتان را کشف کنید. فقط خودتان می‌توانید سفر قهرمانانه‌ی زندگی‌تان را به‌عهده بگیرید…… زیرا در اصل شما قهرمان این داستان هستید.

وقتی می‌پذیرید رفتن به این سفر قهرمانانه را به‌عهده بگیرید؛ هرگز تنها و بی‌امکانات رها نمی‌شوید. شما با توانایی‌هایی بسیار مؤثر متولد شده‌اید؛ به‌گونه‌ای که می‌توانید رؤیاهای ارزشمندتان را تشخیص دهید و بر همه‌ی رنج‌ها، موانع و دشواری‌های موجود در مسیر سفرتان غلبه کنید. به‌هرحال، پس از متولدشدن در این دنیای مادی محدود و زندگی‌کردن در آن، ذهن و آگاهی شما نیز محدود خواهد شد. به‌این‌ترتیب، با گذشت زمان ماهیت واقعی و راستینتان را فراموش می‌کنید. همچنین، توانایی‌های تأثیرگذار درونتان را به‌یاد نمی‌آورید. در این وضعیت، باید ماهیت راستینتان و توانایی‌های تأثیرگذار درونتان را دوباره برای خودتان کشف کنید.
فقط با کامل‌کردن سفر قهرمانانه‌ی خودتان و برانگیختن والاترین ویژگی‌های درونتان می‌توانید درپایان به یک قهرمان تبدیل شوید. سپس، هدفی جدید بر قلبتان سایه می‌افکند. هدف جدیدتان این‌گونه خواهد بود: می‌کوشید، با آموخته‌هایی که در طی سفر زندگی‌تان کشف کرده‌اید، به عده‌ای از انسان‌هایی کمک کنید که سفر قهرمانانه‌ی خودشان را شروع می‌کنند.

 

کتاب “قهرمان درون” داستان ۱۲ تن از افرادی است که توانسته اند از درد و رنج به خوشبختی و کامیابی برسند،در مسیر مشاغلی که به آنها علاقه دارند گام بردارند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

قهرمان درون به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که این ۱۲ تن هر یک؛ چگونه قهرمان داستان های خود شدند و توانستند مرزهای بین خیال و واقعیت را از بین ببرند تا به جایی که می خواهند، برسند.

به ظاهر زندگی چیزی جز درد و رنج نیست؛ اما این فقط یک روی سکه است. بر روی دیگر آن خوشبختی و شادی نهفته است. پس چگونه است که بیشتر انسان ها درگیر مشکلات و سختی های زندگی می شوند؟ این موضوع مربوط به انتخاب آن هاست.

انتخاباتی که در طول زندگی انجام می دهیم می تواند ما را به هرکدام از احساسات خوب و بد سوق دهد.

این انتخاب های نادرست است که گاهی ما را به سمت درد و رنج می برد و از مسیرمان دور می کنداگر انسان بیاموزد که چگونه می تواند با کنترل احساسات به خواسته ها برسد، دیگر هیچ غیر ممکنی برای او وجود ندارد.

با اینکه تک تک ما فردی خاص هستیم، همگی انسانیم و بنابراین هر یک از ما صورت های مختلف احساسات بشری را به طور کامل داراست. مثل ترس، عدم اطمینان، تردید، لذت، شور و شوق، امید و باور. همه در مواقع مختلف به هنگام پا گذاشتن در سفر قهرمان دچار هر یک از این احساسات می شوند.

چون موفق بودن کسی به این معنا نیست که هرگز دچار احساس ترس و تزلزل و تردید نمی شوند. آنها هم مثل تو می ترسند.

آنها هم مثل تو دچار تردید می شوند. فرقش این است که افراد موفق تصمیم می گیرند با وجود این قبیل احساسات که بر وجودشان حاکم است، به دنبال کردن رویایشان ادامه بدهند. این افراد اجازه نمی دهند ترس یا تردیدشان آنها را از حرکت باز دارد یا مانع دستیابی به رویایشان شود.

“راندا برن” در سال ۱۹۴۵ در شهر ملبورن متولد شد. وی نویسنده و تهیه کننده استرالیایی است که شهرت وی بیشتر به خاطر ساخت مستند “راز” و پس از آن انتشار کتابی به همین نام است.

عنوان کتابی که به ۴۰ زبان زنده دنیا ترجمه شد و فروشی بیش از ۱۹ میلیون نسخه در جهان داشت. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ “راندا برن” را به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تاثیر گذار در دنیا معرفی کرد. وی هم اکنون ساکن لس آنجلس است.

من قهرمانِ درونِ توام!!!

تمام آنچه برای خوشبخت زندگی کردن لازم داریم، در درونمان نهفته است، حال آنکه برای کسبِ ذره ای موفقیت، در حالِ کنکاشِ مداوم در بیرون از خود هستیم.
وقتی ماجراهای افراد زیادی که حتی وضعیتِ بعضی‌شان بسیار بد تر از من بود را شنیدم و دیدم که چگونه پس از اینکه قهرمان درونشان را پیدا کردند، زندگی‌شان در همه ابعاد تغییراتِ بسیاری کرده و به موفقیت‌های کوچک و بزرگِ زیادی رسیدند، بسیار مشتاق تر شدم تا با برقراری ارتباط با “قهرمان درون” ام، تصمیم‌های بهتری برای زندگی‌ام بگیرم…

با قهرمان درونت ارتباط بر قرار کن

آیا می دانی که تو اصلی‌ترین نقش را در کائنات داری؟ آیا می دانی هر کاری که می‌کنی مثل اثر انگشت بر کل کائنات باقی می‌ماند؟

مأموریت تو بر روی زمین این است که هر طور شده با اقدامی خردمندانه آرزوها و رویاهایت را عملی کنی. هرچند پس از سال‌ها اتلاف وقت متوجه شوی که به طور کلی مسیر زندگی را اشتباهی طی کردی. اما غصه نخور. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. تا زمانی که زنده هستی می‌توانی خودت را متحول و دگرگون کنی.برای این کار باید گام‌هایی را برداری تا تو را به سر منزل مقصود برساند. گام اول این است که باید با گذشته‌ات خداحافظی کنی. به آنچه پشت سر گذاشته ای فکر نکنی. برای کشف “خود واقعی ” یا “قهرمان درونت” قطعاً موانع و بن بست هایی وجود دارد. ولی این‌ها نباید باعث سرخوردگی و ناامیدی تو شود.

هر آنچه را که برای خوشبختی و موفقیت نیاز داری در درونت نهفته است. تو اقیانوسی عظیم هستی. آب را از دیگران گدایی نکن.پس زمانی موفقیت از آن توست که تعادل و توازن رادرتمام جنبه‌های زندگی رعایت کنی. زندگی تو نتیجه تصمیم‌هایی است که گرفته ای. پس اگر از زندگیت راضی نیستی؛ زمان آن رسیده است که با بر قراری ارتباط با “قهرمان درون” تصمیم‌های بهتری بگیری.

خلاصه‌ای از کتاب صوتی قهرمان:

همان‌طور که در مطالب بالا نیز بدان اشاره شد کتاب صوتی قهرمان درباره یک سفر است، سفری که هر انسانی باید در آن قدم گذاشته و آن را تا انتها به انجام برساند. به اختصار می‌توان این گونه گفت که این کتاب به دنبال یادآوری این نکته است که هر انسانی می‌تواند قهرمان داستان خودش باشد، چرا که همه انسان‌ها برای هدفی والا به این دنبال آمده‌اند و لایق بهترین‌ها هستند. تنها در صورتی می‌توانید برترین ویژگی‌های درونی‌تان را پدیدار کنید که به اصطلاح سفر قهرمانی خود را آغاز کنید.

قسمتی از کتاب صوتی قهرمان:

«من قدردان لحظه‌های ناب زندگی خود هستم. در آن لحظه‌ها بوده که به چشم خود دیده‌ام که ما تنها نیستیم. دستی هست که همواره کمکمان می‌کند. ما فقط به هوا و غذا زنده نیستیم. نیرویی بزرگ‌تر از همه‌ی این‌ها هست که ما را حفظ می‌کند. همان نیروست که فرصت‌های طلایی زندگی ما را می‌آفریند و آدم‌های خوبی را سر راه ما قرار می‌دهد. درست است که در راه سفر قهرمانی زندگی با آزمون‌های دشوار بسیاری مواجه می‌شوی، اما نباید از یاد ببری که شاهد معجزه‌های بسیاری نیز خواهی بود. در حقیقت، معجزه‌ها همواره بیشتر از آزمون‌های دشوارند. طعم خوش معجزه‌های زندگی من به همان اندازه‌ی طعم پیروزی‌هایم دلپذیر بوده‌اند. خدا برای کمک به تو شیوه‌هایی می‌شناسد که حتی روح تو نیز از آن‌ها خبری ندارد.»
«منظره‌ى زمین بسیار دلپذیر و زیباست، دریاها، کوه‌ها، جنگل‌ها، سواحل، دشت‌ها، حیوانات، پرنده‌ها و غیره به این زیبایى طبیعى باید اضافه کنیم، تمامى شور و حالِ تجربیات آدم‌هایى را که ساکن این کره‌ى زیبا هستند. با وجود این، همان‌طور که قهرمان آن را کشف مى‌کند، زندگى بر روى زمین با چالش‌هایى بسیار همراه است. رشد، زحمت بسیار دارد، از کودکى تا بلوغ، جوانى و پیرى. هیچ‌کس نمى‌تواند از درد و رنج فیزیکى، غم و سرانجام مرگ، بگریزد. البته، زندگى بر روى این کره‌ى خاکی با درد و لذت، غم و شادى، شکست و پیروزى همراه است، زیرا زندگى خاکى ما آدم‌ها بر تضادها و تقابل‌ها استوار است. هر چیزى ضدى دارد و با ضد خود شناخته مى‌شود.»
«این انتخاب‌های نادرست است که گاهی ما را به سمت درد و رنج می‌برد و از مسیرمان دور می‌کند. اگر انسان بیاموزد که چگونه می‌تواند با کنترل احساسات به خواسته‌ها برسد، دیگر هیچ غیرممکنی برای او وجود ندارد. با اینکه تک‌تک ما فردی خاص هستیم، همگی انسانیم و بنابراین هر یک از ما صورت‌های مختلف احساسات بشری را به طور کامل داراست. مثل ترس، عدم اطمینان، تردید، لذت، شور و شوق، امید و باور. همه در مواقع مختلف به هنگام پا گذاشتن در سفر قهرمان دچار هر یک از این احساسات می‌شوند».

محتوای کتاب صوتی قهرمان:

نویسنده در کتاب صوتی قهرمان در خصوص تجربیات دوازده نفر از افراد موفق جهان نوشته است. مخاطبان پس از مطالعه کتاب و با بهره‌گیری از تجربیات این افراد و همچنین استفاده از استعدادهای خود می‌توانند در جهت رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهای خود گام‌های موثری بردارند. در نهایت نویسنده متذکر شده که همه افراد پس از رسیدن به آرزوهایشان می‌توانند در جهت تغییر و تحول جهان نیز مفید واقع شوند. نویسنده معتقد است که هیچ‌کسی به خیر از خودش نمی‌تواند او را برای رسیدن به آرزوهایش کمک کند، تنها با تکیه و اعتماد بر خودتان است که می‌توانید مراحل رسیدن به موفقیت را یکی پس از دیگری طی کنید. همچنین یکی دیگر از نکاتی که در این کتاب به آن اشاره شده این است که انتخابات ما در طول زندگی‌مان تاثیر به سزایی در موفقیت‌های ما دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی قهرمان:

کتاب صوتی قهرمان از سرفصل‌هایی به شرح زیر تشکیل شده است:

  • مقدمه
  • بخش اول: رویا
  • تو را به ماجرا فرامی‌خواند
  • جواب رد دادن به ندای درون
  • یافتن رویای خویش
  • سعادت خویش را دنبال کن
  • بخش دوم: قهرمان
  • باور
  • چشم‌انداز
  • ذهن یک قهرمان
  • قلب یک قهرمان
  • شیوه قهرمان
  • تعهد
  • بخش سوم: جستجو
  • هزار تو
  • نه گویان و حامیان
  • راه آزمون‌های سخت و معجزه‌ها
  • برترین آزمون
  • بخش چهارم: پیروزی
  • پاداش
  • زندگی در خور زیستن
  • قهرمان درون تو

درباره راندا برن:

راندا برن؛ نویسنده و تهیه‌کننده سرشناس استرالیایی در تاریخ ۲۶ اوت ۱۹۴۵ در ملبورن متولد شد. وی شهرت خود را مدیون نگارش مجموعه کتاب‌های راز می‌باشد. راندا برن در سال ۲۰۰۷ به عنوان یکی از ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار جهان از سوی مجله تایمز انتخاب شد. قابل‌ذکر است که راندا برن در زندگی شخصی خود متحمل شکست‌های زیادی به خصوص در زمینه اقتصادی شد، اما با باور به قدرت جذب توانست به موفقیت‌های زیادی دست یابد. کتاب راز این نویسنده در سال ۲۰۰۷ به ۴۰ زبان زنده دنیا ترجمه شد. قابل‌ذکر است که فیلم و کتاب راز بالغ‌بر ۳۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون دلار فروش کرده‌اند. از جمله دیگر آثار این نویسنده می‌توان به راز هستی، قانون جذب، آموزه‌های روزانه راز، معجزه سپاس گذاری، قدرت، راز شکر گذاری، معجزه، راز، قدرت عشق، چگونه راز زندگی‌ام را متحول ساخت، جادو، تقویم معجزه ۱۳۹۳ و… اشاره نمود.

جملات برگزیده راندا برن:

  • کارهایی را انجام ندهید که دیگران از شما خواسته‌اند. کارهایی را انجام دهید که خودتان دوست دارید، کارهایی که حداقل در نهایت لبخند به لبانتان بیاورند.
  • شروع کنید به احساس کردنش، حسش کنید. اگرچه نامرئی و غیر‌ملموس است، اما شروع کنید به احساس کردنش و در آن رویا زندگی کنید. باید خیلی به شما نزدیک باشد، مثل نفس کشیدن و هر چه قوی‌تر حسش کنید زودتر و قوی‌تر به آن خواهید رسید.
  • نیازی نیست هر روز به تابلو تجسمتان نگاه کنید. به خصوص با حالت مکانیکی و بی‌احساس به آن نگاه نکنید. حتی اگر تابلو تجسمی درست نکرده‌اید اما آن را در ذهنتان دارید و می‌توانید حسش کنید، به خواسته‌تان می‌رسید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 3000تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

82% تخفیف
قیمت اصلی 55000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
کتاب صوتی قهرمان درون راندا برن (نسخه کامل با کیفیت عالی)
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
زمان: مدت زمان :9ساعت
تعداد پارت: تعداد فصل:18
اندازه: 257 مگابایت
فرمت: ZIP-MP3
زبان: کتاب صوتی:فارسی
برگزارکننده: نویسنده:روندا برن
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 3000تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1153 نمایش
5.0
قیمت اصلی 770000تومان بود.قیمت فعلی 129000تومان است.
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1042 نمایش
1
قیمت اصلی 210000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1521 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1164 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

پکیج کامل مجموعه PDF کتاب های ابن سینا
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
مجموعه کمیاب از۳۶ کتاب های دانشمند بزرگ ایران وجهان حکیم ابن سینا در یک پکZIPبرای مشتاقان  وعلاقه مندان به اثارحکیم با تخفیف ویژه و فوق العاده گردآوری شده است: تمامی کتاب ها به فارسی به صورت PDFباکیفیت میباشد ودر یک بسته زیپZIP برای راحتی دانلود فشرده شده اند. این مجموعه [...]
1870 نمایش
5.0
قیمت اصلی 470000تومان بود.قیمت فعلی 29000تومان است.
دانلود PDFکتاب یخ شکن‌ها از تام شرایتر (نسخه کامل)
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
معرفی کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم نوشته‌ی تام شرایتر، بر روش‌های بازاریابی شبکه‌ای موفق تأکید دارد و می‌خواهد به شما بیاموزد که چگونه مشتری احتمالی را جذب کنید. [...]
1421 نمایش
5.0
قیمت اصلی 209000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلود PDFکتاب طلسم سحر فرعون شمعون
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
فهرستی از انواع طلسم هایی که در کتاب فرعون شمعون یهودی آمده است: طلسم محبت طلسم عشق قوی و قدرتمند طلسم های کاهش و افزایش میل جنسی طلسم مهر و محبت میان زن و شوهر طلسم بستن زبان شوهر و زبان بند قوی شوهر و خانواده شوهر طلسم یهودی مهر و محبت جادوی سیاه طلسم رزق و […]
1074 نمایش
5.0
40000تومان
دانلود دوره کامل ماشین پولسازی کوین ترودو به زبان فارسی
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دوره ماشین پولسازی کوین ترودو دوبله فارسی دوره خلق ماشین پولسازی کوین ترودو درباره بازاریابی شبکه ای و یا نتورکینگ آموزش های کامل و جامعی میدهد. آموزش های این دوره مشاغل اینترنتی و کسب درآمدهای اصولی بر اساس بازاریابی شبکه ای را تحت پوشش قرار می دهد. این آموزش مناسب افرادی [...]
1123 نمایش
5.0
قیمت اصلی 238000تومان بود.قیمت فعلی 14000تومان است.