شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

PDFکامل کتاب مدیریت بازاریابی ازفیلیپ کاتلر (کاملترین نسخه+بهترین کیفیت) ( ۸۴۱صفحه) PDFکامل کتاب مدیریت بازاریابی ازفیلیپ کاتلر (کاملترین نسخه+بهترین کیفیت) ( ۸۴۱صفحه)
PDFکامل کتاب مدیریت بازاریابی ازفیلیپ کاتلر (کاملترین نسخه+بهترین کیفیت) ( ۸۴۱صفحه) PDFکامل کتاب مدیریت بازاریابی ازفیلیپ کاتلر (کاملترین نسخه+بهترین کیفیت) ( ۸۴۱صفحه)

PDFکامل کتاب مدیریت بازاریابی ازفیلیپ کاتلر (کاملترین نسخه+بهترین کیفیت) ( ۸۴۱صفحه)

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
64% تخفیف
15000تومان

PDFکامل کتاب مدیریت بازاریابی ازفیلیپ کاتلر(کاملترین نسخه+بهترین کیفیت) ( ۸۴۱صفحه)

فیلیپ کاتلر را بی‌تردید می‌توان شناخته‌شده‌ترین نام در حوزه مدیریت بازاریابی دانست.

کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر نیز، از جمله مطرح‌ترین کتابهای مدیریت بازاریابی است که در ایران و بسیاری از دیگر کشورهای جهان، به عنوان منبع آموزشی درس بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر نیز، از جمله مطرح‌ترین کتابهای مدیریت بازاریابی است که در ایران و بسیاری از دیگر کشورهای جهان، به عنوان منبع آموزشی درس بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی تاکنون پنجاه و هفت کتاب تالیف کرده است.
اگر چه بسیاری از ما او را با کتاب مدیریت بازاریابی (که با همکاری کلر، تالیف کرده است) می‌شناسیم.
از جمله کتابهای دیگر او می‌توان از بازاریابی مکان‌ها، بازاریابی اجتماعی، بازاریابی برای صنعت گردشگری، بازاریابی ملت‌ها، جذب سرمایه گذاری، بازاریابی از A تا Z، به دست آوردن بازارهای جهانی و ده خطای نابخشودنی بازاریابی نام برد.
او ضمن دریافت جوایز متعدد آکادمیک، در زمینه مشاوره مدیریت هم تجربه فراوانی دارد.
در میان شرکت‌هایی که از فیلیپ کاتلر مشاوره گرفته‌اند می‌توان به IBM، جنرال الکتریک، Honeywell، مرک (Merck) و بانک آمریکا اشاره کرد.

فیلیپ کاتلر را می توان سرشناس ترین استاد بازاریابی در عصر حاضر به حساب آورد.

او که دانش آموخته دانشگاه MIT یکی از معروف ترین دانشگاه های دنیا است.

کتاب مدیریت بازاریابی یکی از پر فروش ترین و اثر گذارترین کتاب های مرجع در رشته بازاریابی به خصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی این رشته می باشد.

مدیریت بازاریابی از جمله زیرمجموعه‌های دانش مدیریت است که همواره مورد توجه فعالان حوزه کسب و کار بوده است.

فیلیپ کاتلر از بزرگان حوزه مدیریت بازاریابی میباشد که کتابهای متعددی را در این زمینه تالیف و منتشر کرده‌ است.

کاتلر و کلر، مبحث مدیریت بازاریابی را با مفهوم تدوین برنامه بازاریابی یا Marketing Plan آغاز می‌کنند.

البته مفاهیم برنامه بازاریابی، در ابتدای کتاب آنها به صورت نسبتاً کلی مطرح می‌شود.

در کتاب، انجام تحقیقات بازار یا Market Research مورد توجه قرار می‌گیرد.

سپس به مباحثی مانند اندازه گیری تقاضای فعلی و پیش بینی تقاضای آتی پرداخته می‌شود.

کاتلر و کلر در کتاب مدیریت بازاریابی خود، تجزیه و تحلیل بازار محصولات مصرفی (مانند خمیر دندان و سیگار و کتاب و یخچال) را از تجزیه و تحلیل بازار محصولات صنعتی (مانند ماشین آلات کارخانجات)‌ را تفکیک می‌کنند و به صورت جداگانه مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

ارزش آفرینی برای مشتری، بخش بندی بازار، ارزش آفرینی برای برندها و شیوه های ایجاد موقعیت برای یک برند در بازار از جمله مطالب دیگری هستند که کاتلر و کلر به عنوان زیرمجموعه‌ای از مبحث مدیریت بازاریابی مورد توجه قرار می‌دهند.

مدیریت بازاریابی از جمله زیرمجموعه‌های دانش مدیریت است که همواره مورد توجه فعالان حوزه کسب و کار بوده است.

فیلیپ کاتلر و کوین کلر، دو تن از بزرگان حوزه مدیریت بازاریابی هستند که کتابهای متعددی را در این زمینه تالیف و منتشر کرده‌اند.

جالب اینجاست که با وجود اینکه مکاتب متعددی در حوزه بازاریابی وجود دارد و نگرش کاتلر و کلر، تنها یکی از آنهاست، اما همچنان کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، به عنوان حاکم بلامنازع آموزش مدیریت بازاریابی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دنیا به رسمیت شناخته می‌شود.

کاتلر و کلر، مبحث مدیریت بازاریابی را با مفهوم تدوین برنامه بازاریابی یا Marketing Plan آغاز می‌کنند.

البته مفاهیم برنامه بازاریابی، در ابتدای کتاب آنها به صورت نسبتاً کلی مطرح می‌شود و در ادامه به بررسی دقیق‌تر هر یک از اجزای آن پرداخته می‌شود.

در ادامه کتاب، انجام تحقیقات بازار یا Market Research مورد توجه قرار می‌گیرد و به مباحثی مانند اندازه گیری تقاضای فعلی و پیش بینی تقاضای آتی پرداخته می‌شود.

کاتلر و کلر در کتاب مدیریت بازاریابی خود، تجزیه و تحلیل بازار محصولات مصرفی (مانند خمیر دندان و سیگار و کتاب و یخچال) را از تجزیه و تحلیل بازار محصولات صنعتی (مانند ماشین آلات کارخانجات)‌ را تفکیک می‌کنند و به صورت جداگانه مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

 

ارزش آفرینی برای مشتری، بخش بندی بازار، ارزش آفرینی برای برندها و شیوه های ایجاد موقعیت برای یک برند در بازار از جمله مطالب دیگری هستند که کاتلر و کلر به عنوان زیرمجموعه‌ای از مبحث مدیریت بازاریابی مورد توجه قرار می‌دهند.

برای کسانی که در حوزه استراتژی رقابتی مطالعه کرده‌اند، احتمالاً بخش‌هایی از کتاب مدیریت بازاریابی که تحت همین عنوان، از حوزه استراتژی مورد بحث قرار گرفته اند، حرف‌های چندان جدیدی نخواهد داشت.

اما مباحث مربوط به استراتژی محصول یا Product Strategy از جمله مباحثی است که در کتاب مدیریت بازاریابی، به شیوه‌ای بسیار روان و ساده آموزش داده شده‌اند.

مدیریت خرده فروشی‌ها، مدیریت شبکه های بازاریابی، طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه، بحث‌های تبلیغات و روابط عمومی و نفوذ در بازارهای جهانی، از جمله بحث‌های دیگری است که در این کتاب مورد توجه قرار گرفته اند.

البته بدیهی است که نفوذ در بازارهای جهانی در این کتاب – و کتابهای مشابه – بیشتر به توسعه بازار محصولات آمریکایی در بازارهای شرق دور نگاه کرده و شاید اگر مخاطب ایرانی با توجه به عنوان این فصل، جذب چنین کتابی شود، رضایت وی چندان تامین نخواهد شد.

به هر حال، کتاب مدیریت بازاریابی تالیف شده توسط کاتلر و کلر، بدون هر گونه رقیب جدی، رایج ترین کتاب آموزش مدیریت بازاریابی در سراسر جهان است و هم اکنون ویرایش پانزدهم آن (مربوط به سال ۲۰۱۵) در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.


بخش نخست کتاب که از سه فصل تشکیل می‌شود به شناخت و درک مفهوم مدیریت بازاریابی اختصاص دارد و امید می‌رود این بخش به صورت دقیق مورد مطالعه‌ی علاقه‌مندان قرار گیرد. تجزیه‌و‌تحلیل فرصت‌های بازار عنوان بخش دوم کتاب است. جمع‌آوری اطلاعات بازار و برآورد و اندازه‌گیری حجم تقاضا، بررسی محیط‌های خرد و کلان، تحلیل رفتاری خریدار شخصی و خریدار تجاری، تجزیه‌و‌تحلیل واحدهای صنعتی و رقبا، قسمت‌بندی بازار و تعیین بازار هدف از اهم مباحث مطرح شده در این بخش از کتاب است که شامل فصول ۵ الی ۹ کتاب می‌شود.

بخش سوم، فصول ۱۱ الی ۱۳ را در بر می‌گیرد. در این بخش انواع راهبردهای بازاریابی در مراحل مختلف چرخه‌ی عمر محصول، تکوین و تولید کالای جدید، تقسیم‌بندی واحدهای مختلف از نظر جایگاه رقابتی در بازار و خط‌مشی‌های هر یک از رهبران، چالش‌گران، دنباله‌روها و پرکنندگان خلاء بازار مورد بررسی قرار گرفته است.

بخش چهارم کتاب به چگونگی تصمیمات و شیوه‌های مدیریت خط محصول و اداره‌ی نام و نشان، طراحی و مدیریت خدمات و خدمات همراه کالا، خط‌مشی‌ها و طرح‌های قیمت‌گذاری محصولات اختصاص یافته است. در همین بخش از کتاب انواع شیوه‌های تصمیم‌گیری درباره‌ی قیمت ارائه شده است تا بتوان در موارد مختلف از آن استفاده کرد. اگر بپذیریم قابلیت مدیریت در نوع و کیفیت تصمیم‌گیری‌هاست اهمیت و ارزش این بخش از کتاب بیشتر مورد توجه قرار خواهد قرار خواهد گرفت. مدیریت کانال‌های توزیع کالا، مدیریت ارتباطات یکپارچه‌ی بازاریابی و راهبردهای مربوط به پیشبرد کالاها شامل تبلیغات، تبلیغات پیشبرد فروش و روابط عمومی و نیز فروشندگی شخصی و بازاریابی آنلاین از اهم مباحث دیگری است که در فصول ۱۵ الی ۲۳ این بخش از کتاب ارائه شده است.

بخش ۵ کتاب همان فصل ۲۴ است که در آن اهمیت سازماندهی دایره‌ی بازاریابی و نحوه‌ی تشکیل و تکوین آن، اجرای طرح‌های بازاریابی و نظارت بر نحوه‌ی اجرا با استفاده از طرح‌های کنترل گوناگون مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

 

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.
64% تخفیف
15000تومان
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
افزودن به سبد خرید
PDFکامل کتاب مدیریت بازاریابی ازفیلیپ کاتلر (کاملترین نسخه+بهترین کیفیت) ( ۸۴۱صفحه)
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
تعداد صفحات: 841 صفحه
تعداد پارت: 1جلدکتاب کاملPDF
اندازه: 82 مگابایت
فرمت: پی دی اف (باکیفیت)
زبان: فارسی
استپ: نسخه نهایی2015
برگزارکننده: نویسنده :فیلیپ کاتلر
به روز شده در:
روند رشد، پیچیده و پر زحمت اسـت ودر درازای عمر ادامه دارد. «اسکات پک» در جستجوی نور باش، نور را می یابی. «آرنت» تنها آرامش و سکوت سرچشمه‌ي نیروی لایزال اسـت. «داستایوفسکی»

سایر محصولات filesa Other Products

pdfدیکشنری تصویری: انگلیسی/فارسی Oxford Picture Dictionary (OPD) 2nd Edition
34% تخفیف
filesa
filesa روند رشد، پیچیده و پر زحمت اسـت ودر درازای عمر ادامه دارد. «اسکات پک» در جستجوی نور باش، نور را می یابی. «آرنت» تنها آرامش و سکوت سرچشمه‌ي نیروی لایزال اسـت. «داستایوفسکی»
کتاب Oxford Picture Dictionary (آکسفورد پیکچر دیکشنری) یکی از بهترین دیکشنری های تصویری است که تا کنون طراحی و منتشر شده است. این دیکشنری تصویری بیش از ۴۰۰۰ واژه ضروری زبان انگلیسی را به صورت شفاف و جذاب با تصاویر زیبا و رنگی ارائه می کند. از ویژگی های بارز و مثبت این مجموعه [...]
12 نمایش
1
19000تومان
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات از کوین تردو – نسخه صوتی دوبله فارسی
55% تخفیف
filesa
filesa روند رشد، پیچیده و پر زحمت اسـت ودر درازای عمر ادامه دارد. «اسکات پک» در جستجوی نور باش، نور را می یابی. «آرنت» تنها آرامش و سکوت سرچشمه‌ي نیروی لایزال اسـت. «داستایوفسکی»
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو کیست ؟ مردی ثروتمند، نویسنده مشهور، کارآفرین، متخصص خودیاری، چهره تلویزیونی، نت ورکر، مدرس دوره قانون جذب (  آرزوی تو دستور توست ) و فروشنده موفق آمریکایی و مولف کتاب های زیادی (بیش از ۱۳ جلد کتاب) در زمینه های مختلفی مانند: موفقیت، [...]
12 نمایش
5.0
17000تومان
دوره انرژی کیهانی مدرس کوین ترودو – دوبله فارسی (سیمینار زوریخ)
72% تخفیف
filesa
filesa روند رشد، پیچیده و پر زحمت اسـت ودر درازای عمر ادامه دارد. «اسکات پک» در جستجوی نور باش، نور را می یابی. «آرنت» تنها آرامش و سکوت سرچشمه‌ي نیروی لایزال اسـت. «داستایوفسکی»
محتوا دوره : دوبله فارسی MP3با کیفیت ترین  (کامل ترین و بدون سانسورترین  ترجمه) مدرس: کوین ترودو زمان فایل: ۱۱۵ دقیقه زبان:فارسی در دوره انرژی کیهانی چه چیزی گفته می شود؟ چطور افکار تان را کنترل کنید. سبک زندگی گروه های مخفی. آیا باید شغلی که دوست ندارم رو رها کنم؟ اینکه هر [...]
20 نمایش
5.0
18000تومان

محصولات مرتبط Related Products

دانلودPDF کتاب PMBOK ویرایش ششم + کتاب راهنمای عملی چابکی (Agile Practice Guide)
52% تخفیف
filesa
filesa روند رشد، پیچیده و پر زحمت اسـت ودر درازای عمر ادامه دارد. «اسکات پک» در جستجوی نور باش، نور را می یابی. «آرنت» تنها آرامش و سکوت سرچشمه‌ي نیروی لایزال اسـت. «داستایوفسکی»
(PMBOK® Guide)–Sixth Edition راهنمای مدیریت پروژه PMBOK نسخه کامل وباکیفیت پی دی اف اصلی کتاب  شاخص PMI است و یک منبع اساسی برای مدیریت موثر پروژه در هر صنعت است. در طول سال ها ، تجارت به میزان قابل توجهی تغییر کرده است ، اما پروژه ها همچنان عامل اصلی موفقیت در تجارت هستند. [...]
37 نمایش
1
28000تومان
PDFکتاب مصاحبه با دکتر نرودا – اسرار تمدن های کهن پیشرفته (متن کامل)
68% تخفیف
filesa
filesa روند رشد، پیچیده و پر زحمت اسـت ودر درازای عمر ادامه دارد. «اسکات پک» در جستجوی نور باش، نور را می یابی. «آرنت» تنها آرامش و سکوت سرچشمه‌ي نیروی لایزال اسـت. «داستایوفسکی»
بخشی از مصاحبه با دکتر نرودا   دکترنرودا : زمین یک سیاره بسیار منحصربه فرد بود . در اصل کلاً یک سیاره آبی بود . اما آنچه که برای موجودات بیگانه جالب بود قدرت هسته اش بود . چون هسته اش نیروی گرانشی دارد که برای تجلی (manifestation ) بسیار مفید است . سارا : منظور […]
44 نمایش
5.0
9500تومان
پکیج ۱۴ کتاب پیشنهادی دکترکوین ترودو
80% تخفیف
filesa
filesa روند رشد، پیچیده و پر زحمت اسـت ودر درازای عمر ادامه دارد. «اسکات پک» در جستجوی نور باش، نور را می یابی. «آرنت» تنها آرامش و سکوت سرچشمه‌ي نیروی لایزال اسـت. «داستایوفسکی»
۱۴ کتاب پیشنهادی از کوین ترودو عبارتند از: تمامی کتاب های PDF این پکیج  نسخه کامل وباکیفیت میباشند ۱- جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز  فارسی نسخه PDF ۲- پله پله تا اوج اثر زیگ زیگلار  فارسی نسخه PDF ۳- بخواهید تا به شما داده شود اثر استر و جری هیکس  فارسینسخه PDF ۴- راز […]
54 نمایش
5.0
80000تومان
۱۷قانون موفقیت ناپلئون هیل
64% تخفیف
filesa
filesa روند رشد، پیچیده و پر زحمت اسـت ودر درازای عمر ادامه دارد. «اسکات پک» در جستجوی نور باش، نور را می یابی. «آرنت» تنها آرامش و سکوت سرچشمه‌ي نیروی لایزال اسـت. «داستایوفسکی»
در این کتاب ۱۷ قانون موفقیت اثر ناپلئون هیل راز و رمز‌های موفقیت افراد متنفذ، مقتدر و غول‌های صنعت و بازرگانی را بخوانید. نام این شخصیت‌های بزرگ همیشه به نیکی یاد خواهد شد و یاد و کارشان در تاریخ زنده خواهد ماند. نابغه‌هایی که بهانه نمی‌آورند و غر نمی‌زنند. کتاب ۱۷ قانون [...]
33 نمایش
5.0
9000تومان