شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کتاب الکترونیکی پله پله تا اوج اززیگ زیگلار(نسخه کامل) کتاب الکترونیکی پله پله تا اوج اززیگ زیگلار(نسخه کامل)
کتاب الکترونیکی پله پله تا اوج اززیگ زیگلار(نسخه کامل) کتاب الکترونیکی پله پله تا اوج اززیگ زیگلار(نسخه کامل)

کتاب الکترونیکی پله پله تا اوج اززیگ زیگلار(نسخه کامل)

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
88% تخفیف
قیمت اصلی 56000تومان بود.قیمت فعلی 7000تومان است.

برای رسیدن به قله باید تلاش کرد. سختی‌ها و دشواری‌های مسیر را به جان خرید و به پیروزی یعنی یه فتح قله رسید. این رمز پیروزی افرادی است که با افکار و عقاید و نگرش خود بر مشکلات زندگی پیروز می‌شوند. برای رسیدن به اوج باید با هدف و انگیزه مسیر درست را پیش گرفت. زیگ زیگلار سخنران انگیزشی در کتاب پله‌پله تا اوج به خوانندگان می‌آموزد که چطور با پی‌ریزی پایه‌های موفقیت با اوج کامیابی دست پیدا کنند.

زیگ‌ زیگلار که‌ غول‌ انگیزش‌ در امریکاست‌،یکی‌ از مولفان‌ عصر حاضر است‌ که‌ کتاب‌هایش‌ جزو پرفروش‌ترین‌ کتاب‌هاست‌

روش‌ زیگلار برای‌ دستیابی‌ به‌ موفقیت‌ بر ستون‌های‌ شرافت‌،قابلیت‌، ایمان‌، وفاداری‌ و صداقت‌ استوارشده‌ است‌.این‌ کتاب‌ با این‌ امید، اعتقاد و اطمینان‌ نوشته‌شده‌ که‌ اگر روزانه‌ دقایقی‌ را با افکار مثبت‌ بگذرانیم‌، سر حالی‌ لازم‌ را برای‌ کسب‌ موفقیت‌ به‌ دست‌ خواهیم‌ آورد.

کتاب پله پله تا اوج کتابیست که نه تنها برای بهتر شدن وضع روحی شما نوشته شده است بله می خواهد به شما کمک کند تا بخشنده خوبی باشید، کتاب از نویسنده می خواهد هر نکته ای را از این کتاب آموختید با افراد خانواده و همکاران خود نیز در میان بگذارید. نویسنده معتقد است که برای رهایی از احساس ناخوشی می توانید با خواندن این کتاب که با امید ، اعتماد و اطمینان نوشته شده است، خود را به سوی زندگی بهتر و کسب موفقیت در زندگی سوق دهید.

پله پله تا اوج، برای پیشرفت فردی بر هفت کلید راهنما تکیه می‌کند و برای هر یک گامهای عملی خاصی در نظر می‌گیرد که برای امروز شما سودمند است.

این کتاب به‌گونه‌ای طراحی شده است تا به همان ترتیبی که مایل هستید، پاسخگوی پرسش‌های شما دربارۀ موفقیت باشد. شما می‌توانید در این کتاب به هر ترتیب که مایل بودید و به هر قسمت از هر فصلی که خواستید مراجعه کرده و آن‌ را مطالعه کنید و مطمئن باشید که حتی ذره‌ای را پیرامون آن موضوع از دست نخواهید داد. پس می‌توانید مطالعۀ این کتاب را از هرجا که مایل بودید و بر حسب نیاز خود آغاز نمایید. این کتاب و این زندگی متعلق به شماست و شما بهتر از همه می‌دانید که مهم‌ترین موضوع برای شما چیست.

برخی از نکات کتاب پله پله تا اوج زیگ زیگلار

۱-عامل مهم و تعیینکننده در زندگی، رویدادها نیستند، بلکه نگرش ما به رویدادهاست.
۲-خوشبختی ایستگاهی نیست که باید به آن برسید، بلکه وسیله ی حرکت است.
۳-از مخالفان نهراسید، بدانید که بادبادک ها با باد مخالف بالا می روند، نه با باد موافق.
۴-اگر دنبال موفقیت هستید، باید راه های جدید را آزموده و شیوه های قدیمی را کنار بگذارید.

کتاب «پله پله تا اوج» برای چه کسانی نوشته شده است؟

انسان برای موفقیت و رسیدن به کمال خلق شده است. او برای این‌که به اهداف و آرزوهای خود برسد نیازمند یک برنامه و مسیر مشخص است. کتاب پله پله تا اوج به زبانی ساده و انگیزشی در هفت بخش نوشته شده است. این کتاب به افرادی که به دنبال رهایی از احساس ناخوشی و ناامیدی هستند کمک می‌کند تا دوباره به خود اعتماد و اطمینان کنند و با امید به موفقیت در زندگی برسند.

برای خواندن کتاب پله پله تا اوج محدودیت سنی وجود ندارد چرا که هر فرد از زمانی که هدفمند می‌شود نیاز به یک مجموعه از راهکارها برای دستیابی به هدف‌هایش دارد. ۷ کلید طلایی که زیگلار در این کتاب ارائه می‌دهد بر پایه‌ی ایمان،صداقت، وفاداری و شایستگی بنا شده اند و برای همه‌ی قشرهای جامعه لازم است تا با یک‌بار خواندن آن، در مسیر پیروزی حرکت کنند.

مرور فصل‌های کتاب پله پله تا اوج

کتاب پله پله تا اوج، هفت راهکار را برای پیشرفت و موفقیت فردی ارائه می‌دهد. زیگلار در هر قسمت با تکیه بر گام‌های عملی و مثال‌های منحصر به فرد دری از تجربیات واقعی را به روی خوانندگان باز می‌کند.

نگرش: در واقعیت، این ماییم که سرنوشت خود را می‌سازیم. هرچیزی که آرامش ما را بر هم بزند خوب یا بد همه ناشی از وضعیت عاطفی ماست. نگرش چیزی نیست که وابسته به شرایط بیرونی باشد بلکه از درون انسان بزرگ می‌شود، تغییر می‌کند و اصلاح پیدا می‌کند. برای موفقیت کافی است به جای نگرانی درباره‌ی دست‌آوردهای دیگران، با نگرشی مثبت بر روی اهداف خود متمرکز شویم.

انتخاب: افسردگی شانس انسان را برای به دست آوردن نتایج مطلوب کاهش می‌دهد. طغیان‌های عاطفی و درگیری‌های جسمی بزرگترین دشمن افراد در مواقع انتخاب شغل، شریک زندگی و غیره است. اگرچه غم و اندوه و افسردگی یکسان نیستند، اما نوسانات خلقی به طرز خطرناکی توانایی فرد را  برای برقراری ارتباط صحیح کاهش می‌دهد.

با این سه روش بر خُلق خود مسلط شوید:

آدم‌ها را ببخشید.کینه‌ها را دور بریزید

به زندگی خود نظم دهید و امورات خود را ساماندهی کنید

به دیگران کمک کنید – سعی کنید خودخواه نباشید

جرات:  بیش‌تر افراد زمانی که تحت فشار و بحران هستند تمایل به تسلیم شدن دارند. سعی کنید روح مبارز خود را پرورش دهید و برای رسیدن به خواسته‌تان  اشتیاق نشان دهید. رسیدن به چنین نگرشی ساده نیست، باید آمادگی لازم را برای قدم برداشتن و جرئت پیدا کردن برداشت.

هدف‌ها: هیچ یک از موارد گفته شده بدون داشتن هدف قابل دستیابی نیست. هدف‌های خود را مشخص کنید و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

چگونه: با بهره گیری از پتانسیل‌های خود از هر موقعیتی استفاده کنید. از فرصت‌های جدید نترسید، شک و تردید را در آغوش بگیرید و بدون ترس راه بروید. اول و مهمتر از همه این است که شما باید پذیرای ایده‌های جدید باشید، قبل از اینکه ذهن شما چنین دیدگاه‌هایی را بپذیرد خود شما به تغییر رفتارتان مشتاق باشد.

عشق: «هرکجا عشق است، خدا نیز هست». هیچ‌چیز نمی‌تواند به اندازه توانایی عشق‌ورزی، دوستی و درک متقابل قدرتمند باشد. همدلی و شکرگزاری خود را نشان دهید. این کار به شما انرژی و انگیزه برای ادامه و پیروی از رویاهایتان را می‌دهد.

پشتکار: بعضی از مردم با این تفکر که داشتن دانش برای موفقیت مهم‌تر است گمراه می‌شوند. در حقیقت، قدرت واقعی از عزم و اراده‌ی درست حاصل می‌شود. «با تمرکز حواس، سخت کار کردن و تلاش متمرکز یافته، در زندگی به هرچه بخواهید می‌رسید».

 به گفته‌ی نویسنده‌ی کتاب بعد از خواندن هر بخش و عمل کردن به راهکارها و مراحل گفته شده  به زودی در اوج خواهید بود.

درباره زیگ زیگلار؛ نویسنده کتاب پله پله تا اوج

زیگ زیگلار zig ziglar سخنران و مشاور اقتصادی مشهور آمریکایی متولد سال ۱۹۲۶ در آلاباما بود. نام واقعی او «هیلاری هینتون زیگلر» بود اما او نام مستعار زیگ زیگلار را برای خود انتخاب کرد. زیگلار در ایالت می‌سی‌سی‌پی در شهر جکسون به کالج رفت و در دانشگاه کارولینای جنوبی تحصیل کرد.

زیگ زیگلار کار خود را با فروشندگی ظروف آشپزخانه شروع کرد و بعد در کار خود پیشرفت کرد و سال‌ها به عنوان فروشنده و مدیر ارشد فروش در شرکت‌های بزرگ از جمله چند شرکت معتبر خودروسازی فعالیت کرد. او به قدری در کار خود موفق شد که کم‌کم به نویسندگی و سخنرانی انگیزشی روی آورد و در نهایت به عنوان یک سخنران مطرح در آمریکا شناخته شد.

زیگلار در دهه‌ی ۱۹۷۰ کار خود را کنار گذاشت و با توانایی کلامی که داشت تصمیم گرفت با سخنرانی‌ها و کتاب‌هایش راهکارها و استراتژی‌های موثر در موفقیت را به افراد آموزش دهد. هزاران نفر در سراسر دنیا با سخنان انگیزشی او در حوزه‌ی اقتصاد و موفقیت در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود به کامیابی رسیده‌اند.

از آن زمان نام زیگ زیگلار به عنوان مردی که الهام‌بخش و انگیزه‌دهنده برای پیشرفت بود سر زبان‌ها افتاد و تا امروز رسانه‌ها و نشریات معروفی مثل «نیویورک تایمز»، «واشنگتن پست»، «فورچون»، «موفقیت»، «دالاس نیوز» و «اسکوئر» بارها سخنان زیگلر را منتشر و توصیه کرده‌اند.

در سال ۱۹۷۵ انتشارات کوچکی در آمریکا به نام «پلیکان» اولین کتاب زیگلار «شما را در اوج می‌بینم» که در حوزه‌ی  خودیاری است را منتشر کرد. این کتاب بیش‌از ۲۵۰ هزار نسخه فروش کرد و تا امروز به  چندین زبان ترجمه شد.

در سال ۲۰۰۱، زیگ زیگلار جایزه بوفالوی نقره‌ای را از سازمان جوانان آمریکا دریافت کرد. این جایزه بالاترین جایزه در ایالات متحده برای خدمت‌رسانی به جوانان است. در همان سال انجمن سخنرانان ملی آمریکا جایزه‌ی معتبر خود را به پاس دستاوردها و کسب اعتبار در حوزه‌ی سخنرانی به زیگ زیگلار اعطا کرد.

از سال ۱۹۷۵ تا سال ۲۰۱۲ بیش‌از بیست عنوان کتاب، فایل صوتی، و ویدیوهای سخنرانی از زیگ زیگلار در حوزه‌ی موفقیت فردی، اجتماعی و غیره منتشر شده است که هر کدام دربرگیرنده‌ی پندهای مهم اخلاقی و تجاری است.

پله‌پله تا اوج، «۱۰ قانون موفقیت»، «توصیه‌های جادویی برای موفقیت»، «بهتر از خوب»، «ایجاد انگیزه خرید در مشتری» و «رازهایی برای جذب مشتریان جدید» از جمله کتاب‌های ترجمه شده از زیگلار در ایران هستند.

زیگلار در سال ۲۰۱۰ خودش را بازنشست کرد و مدیریت شرکت خود را به پسرش واگذار کرد. در سال ۲۰۱۲ بعد از نزدیک به ۴۰ سال سخنرانی و فعالیت مستمر، زیگلار بر اثر بیماری از دنیا رفت. حتی پس از مرگش، همچنان روش زندگی این مرد موفق برای بسیاری از افراد در سراسر جهان الهام‌بخش است و سخنان او بر قلب و ذهن‌ها تاثیر گذار است.

 

در بخشی از کتاب «پله‌پله تا اوج»  می‌خوانیم

برای یک احساس بیش از سایر احساسها ترانه‌ها خوانده، شعرها سروده و قلبها شکسته شده است. این احساس، عشق است. من فکر می‌کنم که ما عشق را بیش از حد اسرارآمیز کرده‌ایم، راستش من معتقدم که عشق آموختنی است. بله، آموختن عشق‌ورزی با آموختن دوچرخه سواری فرق دارد، اما عشق آموختنی است و برای همین است که عده‌ای در درس عشق رد می‌شوند. آنها هرگز عشق‌ورزی نیاموخته‌اند.

در اینجا پیشنهادی دارم. اوقات لذت‌بخش زندگی را برای فرصتهای خاصی کنار نگذارید. قسمت کردن آن با دیگران را فرا بگیرید. بگذارید که همسر شما بداند شما از قسمت کردن اوقات لذت‌بخش زندگی لذت می‌برید، فقط به دلیل با کارهایی را که هر دو از انجام دادن آنها لذت می‌برید، بیابید. مثلا پیاده‌روی، بازی تنیس، گلکاری، قایقرانی یا حتی ماشین شویی. نکته مهم این است که شما اوقات لذت بخش خود را دو جانبه قسمت کنید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 2100تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

88% تخفیف
قیمت اصلی 56000تومان بود.قیمت فعلی 7000تومان است.
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
کتاب الکترونیکی پله پله تا اوج اززیگ زیگلار(نسخه کامل)
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
تعداد صفحات: 261 صفحه
تعداد پارت: 1جلدکتاب کاملPDF
اندازه: 5 مگابایت
فرمت: پی دی اف (باکیفیت)
زبان: فارسی
برگزارکننده: نویسنده:زیگ زیگلار
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 2100تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1147 نمایش
5.0
قیمت اصلی 770000تومان بود.قیمت فعلی 129000تومان است.
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1035 نمایش
1
قیمت اصلی 210000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1515 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1159 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

پکیج کامل مجموعه PDF کتاب های ابن سینا
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
مجموعه کمیاب از۳۶ کتاب های دانشمند بزرگ ایران وجهان حکیم ابن سینا در یک پکZIPبرای مشتاقان  وعلاقه مندان به اثارحکیم با تخفیف ویژه و فوق العاده گردآوری شده است: تمامی کتاب ها به فارسی به صورت PDFباکیفیت میباشد ودر یک بسته زیپZIP برای راحتی دانلود فشرده شده اند. این مجموعه [...]
1861 نمایش
5.0
قیمت اصلی 470000تومان بود.قیمت فعلی 29000تومان است.
دانلود PDFکتاب یخ شکن‌ها از تام شرایتر (نسخه کامل)
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
معرفی کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم نوشته‌ی تام شرایتر، بر روش‌های بازاریابی شبکه‌ای موفق تأکید دارد و می‌خواهد به شما بیاموزد که چگونه مشتری احتمالی را جذب کنید. [...]
1414 نمایش
5.0
قیمت اصلی 209000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلود PDFکتاب طلسم سحر فرعون شمعون
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
فهرستی از انواع طلسم هایی که در کتاب فرعون شمعون یهودی آمده است: طلسم محبت طلسم عشق قوی و قدرتمند طلسم های کاهش و افزایش میل جنسی طلسم مهر و محبت میان زن و شوهر طلسم بستن زبان شوهر و زبان بند قوی شوهر و خانواده شوهر طلسم یهودی مهر و محبت جادوی سیاه طلسم رزق و […]
1067 نمایش
5.0
40000تومان
دانلود دوره کامل ماشین پولسازی کوین ترودو به زبان فارسی
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دوره ماشین پولسازی کوین ترودو دوبله فارسی دوره خلق ماشین پولسازی کوین ترودو درباره بازاریابی شبکه ای و یا نتورکینگ آموزش های کامل و جامعی میدهد. آموزش های این دوره مشاغل اینترنتی و کسب درآمدهای اصولی بر اساس بازاریابی شبکه ای را تحت پوشش قرار می دهد. این آموزش مناسب افرادی [...]
1118 نمایش
5.0
قیمت اصلی 238000تومان بود.قیمت فعلی 14000تومان است.