شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

گفتگو دن لاک فرمول فقر تا میلیاردی -کیفیت ویدیو fullHD گفتگو دن لاک فرمول فقر تا میلیاردی -کیفیت ویدیو fullHD
گفتگو دن لاک فرمول فقر تا میلیاردی -کیفیت ویدیو fullHD گفتگو دن لاک فرمول فقر تا میلیاردی -کیفیت ویدیو fullHD

گفتگو دن لاک فرمول فقر تا میلیاردی -کیفیت ویدیو fullHD

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
80% تخفیف
قیمت اصلی 89000تومان بود.قیمت فعلی 18000تومان است.

دن لاک کیست ؟

دن لاک یک کارآفرین چینی – کانادایی و یک مربی مالی جهانی است که به عنوان بنیانگذار و رئیس closers.com شناخته می‌شود – پلتفرم شماره ۱ SaaS جهان که شرکت‌ها را به فروشندگان قدرتمند متصل می‌کند. فراتر از Closers.com ، آقای لاک چندین جنبش جهانی را به بازتعریف آموزش مدرن سوق داده‌است که در آن به مردان و زنان از ۱۳۰ کشور جهان آموزش داده تا مهارت‌های درآمدی بالا را توسعه دهند، اعتماد به نفس مالی واقعی پیدا کنند و سرنوشت مالی خود را به دست بگیرند.

فراتر از کسب و کار

فراتر از موفقیت وی در کسب و کار، آقای لاک دو بار سخنران اول TEDx بود. یکی از پرفروش ترین نویسندگان بین المللی که بیش از دوازده کتاب از او چاپ شده. یکی از اعضای سازمان روسای جوان ( YPO ) – یک گروه خصوصی از مدیران اجرایی جهانی که ۱۶ میلیون نفر را استخدام و ۶ تریلیون دلار آمریکا درآمد سالیانه تولید می‌کنند. و همچنین مجری برنامه ” دن لاک ” است که شامل معرفی میلیاردرهای بزرگ و کارآفرینان میلیونر است.

امروزه، آقای لاک در هزاران رسانه و نشریات رسانه‌ای حضور پیدا می‌کند و به طور گسترده به عنوان یکی از رهبران تجاری برتر جهان به شمار می‌رود. امروز، آقای لاک همچنان در هزاران کانال و نشریات رسانه ای هر ساله نمایش داده می شود و به طور گسترده ای به عنوان یکی از رهبران کسب و کار برتر توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان دنبال می شود.

یک سخنگوی برتر جهانی

او خود را به عنوان یکی از سخنرانان انگیزشی و آموزنده در جهان تثبیت کرده است.

مهارت منحصر به فرد او برای گرفتن مسائل پیچیده و شکستن و ساده کردن انها برای درک بهتر یکی از دلایلی است که او به طور مداوم بالاترین امتیاز کلی سخنرانان را در رویدادهای پر بیننده دریافت می کند. با بیش از ۱۲ سال سابقه کار در سمینارها و کارگاه های چند روزه، ارائه بیش از ۳۰۰ سخنرانی و فروش ده ها میلیون دلار از جلسات و وبینارها، او یک سبک منحصر به فرد که به سادگی باعث تعجب تماشاگران می شود را توسعه داده است.

“شخصا صحنه محل فرار من است، جایی من می توانم خودم را با جهان به اشتراک بگذارم. برای من بسیار لذت بخش است که روی صحنه روبروی هزاران نفر از مردم  بایستم و دانشم را در زمینه کسب و کار و سرمایه گذاری به اشتراک بگذارم. ”

منتوری برای منتورها

دن باور دارد که روزی زندگیش تغییر کرد که منتور خود، آلن ژاک را ملاقات کرد. کسی که همه چیز را از مفهوم بازاریابی و نام تجاری تا کپی رایتینگ را به او آموخت. این حمایت جامع و راهنمایی منتور او بود که به او اعتماد به نفس رسیدن به موفقیتش را به او داد. و به همین دلیل هم است که او در حال حاضر اشتیاق زیادی به منتور شدن دارد.

از هنگ کنگ به کانادا در سن ۱۴ سالگی

دن قطعا در بالاترین مراحل عملکرد خود است. جایی که با نقطه ی شروعش بسیار فاصله دارد. در حالی که در هنگ کنگ متولد شد، در سن ۱۴ سالگی دن و خانواده اش با امید به زندگی جدید به کانادا مهاجرت کردند. او به عنوان یک نوجوان هنگامی که پدرش ورشکسته شد و در هنگ کنگ ماند دچار شوک فرهنگی شد. این ورشکستگی در حالی اتفا افتاد که او و مادرش به آپارتمان کوچک یک خوابه در کانادا نقل مکان کردند. پدرش نمی توانست پولی برای حمایت از مادر که مهارت محدودی برای پول درآوردن داشت، بفرستد.

دن اولین و تنها کار کارمندی خود را در ۱۶ ساگی در قسمت بسته بندی سبزیجات یک سوپرمارکت آغاز کرد. وارد دانشگاه شد و زمانیکه آلن ژاک به طور رسمی منتور وی شد، ترک تحصیل کرد.

دن در ۱۳ کسب و کار شکست خورد تا سرانجام موفقیت را تجربه کرد. دن اعتراف می کند که اگر او بتواند چیزی درباره گذشته اش را تغییر دهد، تمام تلاش های تجاری احمقانه ای که در نهایت به شکست منجر شد را آغاز نمی کرد. او بیچارگی را مقصر شروع  کسب و کارهایی میداند که باعث شد منابع و زمان هدر برود و تمرکزش را از دست بدهد.

کسب موفقیت بدون نگاه کردن به عقب

در دهه ۲۰۰۰، دن به صنایع بازاریابی اینترنتی وارد شد و سود قابل توجهی از کسب و کار اینترنتی خود کسب کرد. او تا سن ۲۷ سالگی به یک میلیونر خودساخته بدل شد. مدت کوتاهی پس از آن، یک کارآفرین ۸ رقمی.

امروز، دن، بنیانگذار برنامه گواهینامه High-Ticket Closer است – یک جنبش جهانی از مردان و زنان در بیش از ۱۲۷ کشور که به شرکت ها کمک می کند معاملات قیمت بالا را ببندند. دن و بقیه ی اعضای گروه با هم، معملاتی به ارزش ده ها میلیون دلار در چند صنایع بسته اند.

در خارج از جامعه High-Ticket Closers، دن بعنوان یک رهبر فکری در دنیای توسعه فردی / کسب و کار دیده می شود. کانال یوتیوب دن لاک یکی از کانال های برتر در بخش کسب و کار با صدها ویدیو و بیش از ۶۰ میلیون بازدید است. او با بیش از ۳.۵ میلیون دنبال کننده در صفحات فنآوری رسانه های اجتماعی، که هزاران نفر روزانه به آن اضافه می شود، و در بیش از ۱۰۰ پادکست از وی یاد شده است.

استادیار هنرهای رزمی

از سن ۱۴ سالگی، دن با تماشای فیلم های بروس لی بزرگ شد و در هنرهای رزمی، بوکس و کیک بوکسینگ شروع به آموزش دیدن کرد. با این حال، دن در نهایت آموزش را در موارد بالا متوقف کرد تا بتواند بر آنچه که واقعا برای او اهمیت دارد تمرکز کند. وینگ چون و جیت کون دو، که هر دو تحت تاثیر فلسفه هنرمند رزمی بروس لی قرار گرفتند.
دن به شدت معتقد است که هنرهای رزمی صرفا تکنیک های برنده شدن در جنگ نیست، بلکه توسط یک فلسفه عمیق برای دستیابی به تحقق و خودکفایی هدایت می شود. برای دن، هنرهای رزمی جزء ذاتی توسعه فردی هستند، فلسفه ای که بر پایه همه چیزهایی است که او برایش ایستادگی می‌‌کند.

مرد خانواده

دن یک شوهر دوست داشتنی برای همسرش، جنی لی است. جنی عشق دن ، شریک تجاری و بهترین دوست دن است. آنها با هم کار

می کنند، با هم سفر می کنند و با یکدیگر سرگرم می شوند. جنی نه تنها “خانه را اداره می کند” بلکه همچنین به دن کمک می کند تا امپراتوری کسب و کار خود را اداره کند – مخصوصا وقتی انجام معاملات تجاری با شرکا و مشتریان از سرزمین اصلی چین پیش می آید.
متولد شده ی چین، جنی روانشناسی و دینامیک کسب و کار در بازار چینی را بهتر از هر کسی درک می کند. دن همچنین یک پسر دوست داشتنی برای مادرش است و حداقل چند بار در هفته به صحبت کردن با او مشغول است.

دن لاک سلطان فروش کالای لاکچری و گران بها !

مدتی است که ویدیو و کلیپ هایی را از فردی چینی در شبکه های اجتماعی یا سایت ها مشاهده میکنیم که در مورد فروش محصول ، بازاریابی و کسب ثروت نکات مهمی را ذکر میکند .

دن لاک ( Dan Lok ) شاید سن کمی داشته باشد و هنوز برای ما فردی شناخته شده نباشد اما او مشهور به سلطان فروش کالاهای گران بها یا به اصطلاح لاکچری می باشد . او جزو میلیادر های خود ساخته است که توانسته بدون هیچ پشتوانه ای ثروت زیادی را جمع آوری کند .

دن لاک دوران کودکی سختی را گذرانده است . به دلیل اختلاف پدر و مادرش در سن ۱۴ سالگی او و مادرش به کانادا مهاجرت کردند و پس از مدتی چون پدر او ورشکسته شد امکان ارسال پول برای آنها را نداشت . در نتیجه او تصمیم گرفت هر کاری که از دستش بر میآید را انجام دهد تا بتواند روی پای خود بایستد .

از اولین تجارت تا رسیدن به موفقیت

روزی پیرمردی را در حال کوتاه کردن چمن خانه اش مشاهده میکند و برای کمک پیش او میرود . پس از اصلاح چمن ها پیرمرد برای تشویق به او ۲۰ دلار پول میدهد و این جاست که جرقه ای در ذهن او شکل میگیرد . او با پیرمرد صحبت میکند تا دستگاه چمن زن او را قرض بگیرد و به کار مشغول شود و در ازای آن هر هفته چمن های خانه پیرمرد را نیز رایگان اصلاح کند و همچنین هر خرجی که برای ماشین ایجاد شد را خود پرداخت کند . پیرمرد قبول میکند و دن لاک اولین کار خود را شروع میکند .

او ۱۳ کار مختلف را امتحان میکند و هر کدام به شکلی به نتیجه ای نمیرسند ، اما این شکست ها زمینه ساز موفقیت او هستند . در نهایت با فردی که در زمینه نوشتن تبلیغات و آگهی کار میکند آشنا می شود و با تلاش بسیار از او میخواد که مربی او باشد و کار را به او یاد دهد .

پس از مدتی دن لاک اصول را یاد گرفته و خود شروع به کار میکند و به سرعت درامد خود را افزایش میدهد . این درامد را در زمینه های مختلفی مثل املاک سرمایه گذاری میکند و در سن ۲۷ سالگی از نظر مالی بی نیاز میشود .

او در حال حاضر به عنوان یکی از مشاوران گران قیمت در زمینه فروش اجناس گران بها خدمات ارائه میدهد اما درامد اصلی او از فروش ، سرمایه گذاری و کارآفرینی می باشد .

هواپیمای شخصی دن لاک

دوره هایی توسط او برای آموزش فروش و بازاریابی و موفقیت مالی برگذار می شود که خوشبختانه سایت های ایرانی اقدام به ترجمه و ارائه آنها کرده اند .

نکات کلیدی در صحبت های دن لاک میتواند کمک مفیدی به شما برای فروش محصولات و رسیدن به موفقیت مالی باشد .

بیوگرافی دن لاک شخصی که ۱۳ مرتبه شکست خورد

آیا تا به حال اسم دن لاک (dan lok) را شنیدید؟ چقدر این شخص را می شناسید؟ آیا چیزی درباره فعالیت ها و موفقیت او می دونید؟ اگر دن لاک را نمی شناسید پیشنهاد من اینه که حتما این مطلب را مطالعه کنید تا با برخی فعالیت های او آشنا شده و جملات فوق العاده ای از او را بخونید. همچنین در این بین بهترین کتاب های او را معرفی کرده ایم که با مطالعه آن ها می تونید دریچه های جدیدی از موفقیت را کشف کنید.

دن لاک کارآفرین میلیونر، سخنران، مشاور، نویسنده کتاب های پر فروش، مؤسس یا شریک ۱۵ شرکت و یکی از برجسته ترین کارشناسان جهان در بازاریابی اینترنتی است. او به عنوان یک ” پادشاه فروش بلیط بالا ” شناخته شده و یکی از شرکت های چند میلیون دلاری را تأسیس کرده و یکی از بهترین مشاورها در این زمینه است.
پس اگر به دنبال زندگی نامه فردی هستید که پس  از ۱۳ بار شکست در کسب و کارش به یکی از موفق ترین افراد در دنیا تبدیل شد، به هیچ وجه این مطلب را از دست ندید.

 

بیوگرافی دن لاک (Dan lok)

دن لاک (Dan lok) متولد ۲۴ نوامبر ۱۹۸۱ در هنگ کنگ متولد شد. او تنها فرزند خانواده بود و در سن ۱۴ سالگی به همراه مادرش به ونکوور کانادا رفت و وقتی ۱۶ سال داشت پدر و مادرش از یکدیگر جدا شدند. کمی پس از آن پدرش در هنگ کنگ ورشکست شد. در آن زمان دن لاک و مادرش در یک آپارتمان کوچک و یک خوابه زندگی می کردند و از آنجا که پدر دن لاک پس از ورشکستگی نمی توانست پولی برای آن ها بفرستد، او متوجه شد باید مستقل باشد.
اولین فرزند او در سن ۲۷ سالگی به دنیا آمد و در سن ۳۰ سالگی میلیونر شد.

 

فعالیت ها و موفقیت های دن لاک

او می گوید: «قبل از اینکه موفقیت را تجربه کنم، ۱۳ بار در کسب و کار و بیزینس خود شکست خوردم. من می دونستم که چاره ای ندارم و باید کارم را انجام دهم. اگر بدهکار هستید، من شما را تشویق می کنم تا بر ایجاد ثروت تمرکز کنید تا بتوانید بدهی های خود را در مدت کوتاهی از بین ببرید.»
دن بزرگ ترین عامل موفقیت خود را که به او کمک کرد تا بدهی های خود را از بین ببرد، مربی خود می داند و می گوید: «مربی من همه چیز از کسب و کار تا بازاریابی را به من آموخت و من در بیستمین سال از زندگی، یک آگهی تبلیغاتی برای مردم ایجاد کردم. درآمد من حدود ۱۰ هزار دلار در ماه بود و این اولین موفقیت من با درآمد بالا بود.» سپس از آنجا به مشاوره بازاریابی انتقال یافت.
در سال ۲۰۰۰ دن لاک شروع به بازاریابی توسط اینترنت کرد که باعث شد در سن ۲۷ سالگی به یک میلیونر تبدیل شود.
همچنین دن لاک در شبکه های جهانی ABC ، NBC و Fox news ، در بسیاری از وبینارها و شبکه های رادیویی حضور داشت.
حساب یوتیوب دن لاک با بیش از ۹۰۰ ویدئو، ۳۴۰ هزار دنبال کننده و ۱۸ میلیون بازدید یکی  از تأثیرگذارترین صفحات در شبکه های اجتماعی شناخته شده است.

کتاب های Dan lok

F.U. Money : تکنیک های کسب درآمد
Influence (اینفلوئنس) : ۴۷ تکنیک روانشناختی برای انگیزه، تأثیر و حصول اطمینان از چشم انداز خود، استفاده کنید.
Email Marketing Madness (جنون ایمیل بازاریابی) : چگونه مخاطبان خود را به باز کردن ایمیل ها وادار کنید؟
The Art of War for the New Millennium (هنر جنگ برای هزاره جدید) : استراتژی هایی برای برنده شدن در کسب و کار امروز
The Midas Touch : اسرار مهم کارشناسان بزرگ جهان در کسب و کار ها و زندگی
Instant Information Products (اطلاعات فوری محصولات) : چگونه در کمتر از ۶۰ روز از ایده های اطلاعات محصول، پول به دست بیاوریم؟
The Prosperity Factor (عامل رفاه) : چگونگی دستیابی به ثروت نامحدود، در هر منطقه از زندگی شما
Instant eBook Publishing (انتشار فوری کتاب الکترونیک) : نحوه بهترین فروش کتاب الکترونیک در کمتر از ۲۱ روز

 

 

دلیل شکست از نظر دن لاک

دن درباره شکست افرادی که تلاش می کنند ولی به موفقیت دست نمی یابند، می گوید: «اولین دلیل این است که این افراد انتظارات غیر واقعی دارند، آن ها افرادی را می بینند که موفق شده اند، اما تلاش آن ها برای دستیابی به این موفقیت را نادیده می گیرند. آن ها به کاری مشغول می شوند، سه ماه به انجام آن می پردازند و زمانی که انجام کار ها سخت می شود، آن را ترک کرده و به سراغ کار دیگری می روند. این افراد تمایل دارند به جای چیزهای موجود از ناامیدی و یأس استفاده کنند. دلیل دوم شکست افراد، ذهنیت آن ها است. اگر می خواهید در زندگی موفق باشید، نیاز به ذهنیت درست دارید. مهم نیست شما چقدر باهوش هستید و یا محصولات شما چقدر خوب است، اگر ذهنیت خوبی نداشته باشید، نمی توانید موفق شوید. همچنین شما نیاز به مهارت های مختلف مثل مهارت برقراری ارتباط، مهارت های بازاریابی و… دارید. اگر شما نمی توانید ارتباط مؤثر برقرار کنید، آموزش دهید، وبلاگ بنویسید، بازاریابی کنید و یا ایده های خود ارائه دهید، با شکست مواجه خواهید شد.»

دن لاک مهم ترین عامل شکست کسب و کارها را تلاش کم افراد می داند.

جملاتی از dan lok

 از خودتان بپرسید “بهترین نسخه من چیست؟” سپس آن را انجام دهید.

– من فقط یک مرد با تمایل رسیدن به اهداف و جاه طلب هستم و هرگز تسلیم نشدم.  هرکسی می تواند این کار را انجام دهد به شرط آن که به اندازه کافی آن را بخواهد.

– مهارت های خود را به خوبی انجام دهید و یا حداقل در آن ها متفاوت باشید.

– نابغه ها ساخته شده اند، متولد نشده اند.-  اگر شما در معرض شکست و اجتناب از آن هستید، شانس موفقیت شما بسیار بالاتر خواهد بود.

– مشکل ما این نیست که فرصت کافی برای به دست آوردن پول نداریم، مشکل ما این است که فرصت کافی برای از دست دادن آن داریم.

– شما باید هزینه دست یابی به موفقیت خود را تعیین کنید، سپس آن را به تدریج پرداخت کنید.

– شما باید کارهایی را برای رسیدن به راحتی و آرامش انجام دهید، نه اینکه کارهایی را انجام دهید که راحت هستند.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 5400تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

80% تخفیف
قیمت اصلی 89000تومان بود.قیمت فعلی 18000تومان است.
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
گفتگو دن لاک فرمول فقر تا میلیاردی -کیفیت ویدیو fullHD
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
زمان: مدت زمان یک ساعت
اندازه: 200 مگابایت
فرمت: mp4 تصویری FULL HD
زبان: زیرنویس فارسی روان
استپ: متن کامل و بدون سانسور
برگزارکننده: دن لاک کارآفرین چینی – کانادایی
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 5400تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1152 نمایش
5.0
قیمت اصلی 770000تومان بود.قیمت فعلی 129000تومان است.
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1040 نمایش
1
قیمت اصلی 210000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1521 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1164 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

دانلود PDFکتاب یخ شکن‌ها از تام شرایتر (نسخه کامل)
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
معرفی کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم نوشته‌ی تام شرایتر، بر روش‌های بازاریابی شبکه‌ای موفق تأکید دارد و می‌خواهد به شما بیاموزد که چگونه مشتری احتمالی را جذب کنید. [...]
1421 نمایش
5.0
قیمت اصلی 209000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلود دوره کامل ماشین پولسازی کوین ترودو به زبان فارسی
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دوره ماشین پولسازی کوین ترودو دوبله فارسی دوره خلق ماشین پولسازی کوین ترودو درباره بازاریابی شبکه ای و یا نتورکینگ آموزش های کامل و جامعی میدهد. آموزش های این دوره مشاغل اینترنتی و کسب درآمدهای اصولی بر اساس بازاریابی شبکه ای را تحت پوشش قرار می دهد. این آموزش مناسب افرادی [...]
1123 نمایش
5.0
قیمت اصلی 238000تومان بود.قیمت فعلی 14000تومان است.
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات از کوین تردو – نسخه صوتی دوبله فارسی
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو کیست ؟ مردی ثروتمند، نویسنده مشهور، کارآفرین، متخصص خودیاری، چهره تلویزیونی، نت ورکر، مدرس دوره قانون جذب (  آرزوی تو دستور توست ) و فروشنده موفق آمریکایی و مولف کتاب های زیادی (بیش از ۱۳ جلد کتاب) در زمینه های مختلفی مانند: موفقیت، [...]
888 نمایش
5.0
قیمت اصلی 228000تومان بود.قیمت فعلی 17000تومان است.
دوره انرژی کیهانی مدرس کوین ترودو – دوبله فارسی (سیمینار زوریخ)
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
محتوا دوره : دوبله فارسی MP3با کیفیت ترین  (کامل ترین و بدون سانسورترین  ترجمه) مدرس: کوین ترودو زمان فایل: ۱۱۵ دقیقه زبان:فارسی در دوره انرژی کیهانی چه چیزی گفته می شود؟ چطور افکار تان را کنترل کنید. سبک زندگی گروه های مخفی. آیا باید شغلی که دوست ندارم رو رها کنم؟ اینکه هر [...]
1319 نمایش
5.0
قیمت اصلی 255000تومان بود.قیمت فعلی 18000تومان است.