شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کتاب صوتی عادت‌های اتمی نویسنده : جیمز کلیر کتاب صوتی عادت‌های اتمی نویسنده : جیمز کلیر
کتاب صوتی عادت‌های اتمی نویسنده : جیمز کلیر کتاب صوتی عادت‌های اتمی نویسنده : جیمز کلیر

کتاب صوتی عادت‌های اتمی نویسنده : جیمز کلیر

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
70% تخفیف
18000تومان

عادت های اتمی به چه معناست؟

عادت‌های اتمی، عادت‌های ریز و کوچکی هستند که به اتم تشبیه شده‌اند. این عادات مانند اتم کوچک هستند اما توانایی قدرتمند بودن را دارند. این عادت‌ها زمانی قدرتمندتر می‌شوند که به صورت مکرر تکرار شوند. شما اگر بتوانید روز به روز در خودتان عادت‌های خوب را در خودتان تقویت کنید بعد از مدتی نتیجه آن را مشاهده خواهید کرد و در مقابل بر عکس این حالت نیز ممکن است اتفاق بیفتد. به عنوان مثال شما اگر یک کتاب درسی را هر روز بخوانید دیگر نزدیک امتحان استرس و نگرانی نخواهید داشت و همچنین اگر زیاد از نوشابه مصرف کنید به مرور این برای شما تبدیل به یک عادت روزانه خواهد شد.

پیشرفت‌های کوچک در طول زمان چه تاثیری بر روی ما می‌گذارند؟

جیمز کلیر در کتاب عادت های اتمی معتقد است که اغلب ما پیشرفت‌های کوچک خودمان را خیلی راحت نادیده می‌گیریم و معتقدیم که موفقیت‌های بزرگ به اقدامات بزرگ نیاز دارد. شما اگر بتوانید روزی یک درصد بهتر از دیروز باشید، بعد از یک سال ۳۷ برابر بهتر خواهید شد و این برای هر هدفی ثابت است مانند وزن کم کردن، برنده شدن در یک مسابقه و یا راه اندازی یک کسب و کار. عادات کوچک می‌توانند با گذشت زمان ترکیب شوند. عادات‌های اتمی نیز اینگونه هستند و به مرور تاثیر گذار خواهند بود. شما فکر می‌کنید که آن‌ها تفاوت چندانی ایجاد نمی‌کنند اما تاثیر آن‌ها به مرور و در ماه‌ها و سال‌ها خود را نشان می‌دهد.

پنج ایده فوق‌‎العاده زیبا از این کتاب

  1. اگر عادت‌های کوچک و خوب را در خود پرورش دهید، ممکن است در ابتدا تأثیری در زندگی شما نگذارند ولی وقتی با هم ترکیب شوند، زندگی شما را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهند. می‌توان به عادت‌ها به چشم سرمایه‌گذاری نگاه کرد. ایجاد عادت خوب در زندگی دقیقاً مانند پس‌انداز کردن مبلغی ناچیز در درازمدت است. شاید در ابتدا به چشم نیاید ولی در درازمدت به مبلغ قابل توجهی تبدیل می‌شود.

  2. اگر به دنبال نتایج بهتر هستید،؛ سعی کنید هدف‌گذاری را کنار بگذارید و ابتدا روی سیستم تمرکز کنید.

  3. موثرترین و بهترین راه برای تغییر عادت‌ها این است که به جای تمرکز روی اهداف و دستاوردها، روی شخصیتی که می‌خواهید در آینده به آن تبدیل شوید تمرکز کنید.

  4. چهار قانون تغییر رفتار، آشکارسازی، جذاب کردن، ساده‌سازی و ایجاد رضایت است.

  5. محیط، دستی نامرئی است که با قدرت خود می‌تواند رفتار انسان را تغییر دهد.

معرفی کتاب عادت‌های اتمی

کتاب عادت‌های اتمی نوشته جیمز کلیر، به روشی جالب و روان، به ما آموزش می‌دهد که چگونه با شناخت عادت‌های کوچک و مدیریت آن‌ها، هر روز یک درصد بهتر شویم. هر روز یک درصد بهتر شدن، معادل سالی ۳۷ برابر بهتر شدن است!

به قول نویسنده کتاب، جیمز کلیر (James Clear)، همین رفتارها و عادت‌های کوچک است که تعیین می‌کند پس از ۵ سال کجا هستیم و چقدر موفق شده‌ایم یا شکست خورده‌ایم!

اساس کتاب عادت‌های اتمی (Atomic habits)، مدل چهار مرحله‌ای نویسنده برای عادت‌ها است، سرنخ، تمایل، پاسخگویی و پاداش و چهار قانون تغییر رفتار می‌باشند که این مراحل را تکامل می‌بخشند. امکان دارد مخاطبانی که پیش‌زمینه‌ی روانشناسی دارند، برخی از این اصطلاحات را در شرطی‌‌سازی عامل شنیده باشند که ابتدا با شرح «تحریک، پاسخ، پاداش» توسط اسکینر در دهه‌ی ۳۰ میلادی بیان شد و اخیرا با عبارت «سرنخ، روتین، پاداش» در کتاب «قدرت عادت» نوشته‌ی چارلز داهیگ محبوبیت یافته است.

دانشمندان علوم رفتاری همچون اسکینر دریافتند که اگر پاداش یا تنبیه صحیح را ارائه کنید، می‌توانید افراد را تحریک کنید که به شیوه‌ای معین عمل نمایند. اما در حالی‌ که مدل اسکینر به‌ خوبی شرح داد چگونه یک محرک بیرونی بر عادت‌های ما تاثیر می‌گذارد، اما نتوانست به‌ خوبی درباره‌ی تاثیرگذاری افکار، احساسات و باورهای ما بر رفتارمان توضیح بدهد. در دهه‌های اخیر، دانشمندان شروع به تعیین رابطه‌ی میان افکار، احساسات و رفتارمان کردند.

رفتار انسان پیوسته در حال تغییر می‌باشد: موقعیت به موقعیت، لحظه به لحظه، ثانیه به ثانیه. اما کتاب عادت‌های اتمی در مورد چیزهایی است که تغییر نمی‌کند. درباره‌ی اصول رفتار انسانی است. اصول جاودانی که هر سال می‌توانید به آن اتکا کنید. ایده‌هایی که می‌توانید کسب‌وکارتان را پیرامونش بسازید، خانواده را حول آن شکل دهید و زندگی را پیش ببرید.

هیچ راه واحدی برای ایجاد عادت‌های بهتر وجود ندارد، اما کتاب عادت‌های اتمی برترین راه‌هایی که می‌شناسیم را توضیح می‌دهد، رویکردی که صرف نظر از نقطه‌ی شروع یا موردی که در تلاش برای تغییر آن هستید، موثر خواهد بود. استراتژی‌هایی که این اثر پوشش می‌دهد، برای هر کسی که به دنبال سیستمی گام‌ به‌ گام برای بهبود است مفید خواهد بود، چه اهداف‌تان متمرکز بر سلامتی، پول، بهره‌وری و روابط باشند و چه مجموعه‌ای از این‌ها را شامل شود. تا زمانی که رفتار انسانی مطرح باشد، این کتاب راهنمای شما خواهد بود.

در کتاب عادت‌های اتمی یاد می‌گیریم چگونه:

– سیستمی طراحی کنیم که هر روز ۱ درصد بهتر شویم.
– عادت‌های بد را بشکنیم و به عادت‌های خوب بچسبیم!
– از اشتباهاتی دوری کنیم که اغلب افراد، موقع تغییر عادات‌شان مرتکب می‌شوند.
– بر نبود انگیزه و اراده غلبه کنیم.
– هویت قوی‌تری را توسعه دهیم و به خودمان اعتقاد داشته باشیم.
– برای عادت‌های جدید وقت بگذاریم (حتی وقتی زندگی با ما سر ناسازگاری دارد).
– محیط‌مان را طوری طراحی کنیم که در آن موفقیت آسان‌تر باشد.
– تغییرات کوچک و ساده‌ای ایجاد کنیم که نتایج بزرگی به همراه دارند.
– چطور وقتی در مسیر اشتباهی قرار می‌گیریم، مجددا به مسیر درست برگردیم.
– و مهم‌تر از همه، چگونه این ایده‌ها را در زندگی واقعی‌مان به اجرا در آوریم.

در بخشی از کتاب عادت‌های اتمی می‌خوانیم:

ژن‌های ما به‌ گونه‌ای نیستند که نیاز به سخت‌کوشی را از بین ببرند. آن‌ها شفاف‌سازی می‌کنند. آن‌ها به ما می‌گویند باید در این حوزه‌ها تلاش کنی. وقتی نقاط قوت‌مان را متوجه شدیم، دیگر می‌دانیم باید زمان و انرژی خود را در کجا صرف کنیم. می‌دانیم که باید به دنبال کدام فرصت‌ها بگردیم و باید از کدام چالش‌ها اجتناب کنیم. هر قدر ماهیت‌مان را به شکل بهتری درک کنیم، استراتژی ما بهتر خواهد شد.

تفاوت‌های بیولوژیک اهمیت دارند. با این‌ حال بهتر است که بر روی برآورده‌سازی پتانسیل خودتان تمرکز کنید تا اینکه به مقایسه‌ی خودتان با دیگران بپردازید. این حقیقت که هر انسان در هر توانمندی به خصوص دارای محدودیت‌ها و سقف مشخصی است، دلیل نمی‌شود که برای رسیدن به سقف توانمندی‌ها تلاش نکنید. افراد آن‌ قدر به این محدودیت‌ها و سقف‌ها می‌نگرند و اسیرشان می‌شوند که به‌ ندرت تلاش لازم برای نزدیک شدن به آن‌ها را انجام می‌دهند.

همچنین اگر تلاش نکنید، ژن‌ها به‌ تنهایی نمی‌توانند شما را به موفقیت برسانند. بله، امکان دارد آن مربی باشگاه دارای ژن‌های بهتری از شما باشد، اما باید به‌ اندازه‌ی او تمرین کنید تا بتوانید درباره‌ی ژنتیک بهتر یا بدتر اظهار نظر کنید. تا زمانی که به‌ اندازه‌ی آدم‌های مورد ستایش‌تان تلاش نکردید، هیچ‌وقت نمی‌توانید موفقیت‌شان را به شانس و ژنتیک ارتباط دهید.

مخلص کلام اینکه یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ رضایت‌مندی از عادت‌ها در طولانی‌ مدت، انتخاب رفتارهایی است که بیشترین هم‌خوانی را با مهارت‌ها و شخصیت شما دارند. سخت بر روی مسائلی تلاش کنید که به‌ سادگی حاصل می‌شوند.

کتاب عادت های اتمی در سه جمله

  1. عادت اتمی در واقع روال یا رفتاری است که به صورت منظم انجام می‌شود. این روال خیلی ساده و جزئی است ولی قدرت فراوانی دارد و جزئی از سیستم رشد مرکب به حساب می‌آید. منظور از اتم همین کوچک و خرد بودن است.

  2. عادت‌های بد به صورت مداوم خودشان را تکرار می‌کنند. این تکرار به این دلیل نیست که شما به دنبال تغییر دادن آن‌‎ها نیستید، بلکه به این دلیل است که راه و روشتان برای تغییر آن عادت‌های بد، اشتباه است.

  3. تغییراتی که در ابتدا کوچک و ناچیز به نظر می‌رسند، می‌توانند پس از سال‌ها با همدیگر ترکیب شوند و نتایج قابل توجهی در زندگی فرد ایجاد کنند.

با خواندن کتاب عادت های اتمی چه چیزهایی یاد می‌گیریم؟

در این کتاب یاد می‌گیریم که بهتر است رشدهای عمده و بزرگ را به رشدهای کوچ‌ تقسیم کنیم. این رشدهای کوچک دست‌یافتی و رسیدن به آن آسان خواهد  بود. این کتاب به ما آموزش می‌دهد که هر روز یک درصد بهتر شویم. همواره امید داشته باشته باشیم و بر بی‌انگیزگی غلبه کنیم. غلبه بر بی‌انگیزگی نیازمند اعتماد به نفس و ایجاد یک هویت قوی‌تر برای خودمان است. یکی از مهم‌‎ترین درس‌های این کتاب برای زندگی آن است که وقتی در زندگی در یک مسیر اشتباه قرار می‌گیریم، مجدداً به مسیر درست برگردیم.

درباره‌ی نویسنده کتاب عادت های اتمی

او آثار متنوعی در این زمینه منتشر کرده که یکی از بهترین آن‌ها، « عادت های اتمی » است. وی پس از انتشار این کتاب ارزشمند توانست نظر مثبت بسیاری از کارشناسان، متخصصان و خوانندگان را جلب کند. جیمز کلیر یک وب‌سایت شخصی دارد که در آن به عادت‌ها و تجزیه و تحلیل آن‌ها می‌پردازد. وی یکی از عاشقان سرسخت ورزش و کاهش وزن است. وقتی چوب بیس‌بال به سرش اصابت می‌کند، مدتی طول می‌کشد تا به کمک عادت‌ها، به زندگی عادی خودش برگردد. این اتفاق الهام‌بخش موفقیت‌های بعدی او در زندگیش می‌شود که از جمله آن موفقیت‌ها می‌توان به نوشتن و انتشار یکی پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و آمازون به نام « عادت های اتمی » اشاره کرد.

نتیجه‌گیری

کتاب « عادت های اتمی » در واقع یک کتاب راهنما محسوب می‌شود که مجموعه‌ای از راهکارهای عملی و ساده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. وقتی مخاطب این راهکارها را به کار می‌بندد می‌تواند عادت‌های خوب جدیدی را در زندگی خود ایجاد و عادت‌های خوب قدیمی را تقویت کند. همچنین عادت‌های بدی که در زندگی شما وجود دارد، با بکار بستن تاکتیک‌های این کتاب شکسته می‌شود و از بین می‌رود. بهترین ترجمه این کتاب توسط نشر نوین و به ترجمه آقای هادی بهمنی روانه بازار شده است. آیا تاکنون موفق به خواندن این کتاب شده‌اید؟ چه تغییری در زندگی شما ایجاد کرده است؟ تجربیات و آموخته‌های خود از این کتاب را با ما و سایر کاربران همیار آکادمی به اشتراک بگذارید.

چطور عادت‌های ما زندگی‌مان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد؟ آیا برای رسیدن به نتایج بزرگ، باید کارهای بزرگ و خارق‌العاده‌ای انجام دهیم یا روی عادت‌های کوچکمان تمرکز کنیم؟

جیمز کلیر سال‌های طولانی است که درباره‌ی عادت‌ها مطالعه می‌کند و در وبلاگش درباره‌ی عادت‌ها می‌نویسد. همچنین، وی مؤسسه‌ی آموزش عادت را روی وب‌سایت آکادمی عادت‌ها راه‌اندازی کرده است. کتاب «عادت‌های اتمی» او نتیجه‌ی این مطالعه‌ها و تجربه‌ی شخصی‌ از اجرای روش عادت‌های اتمی است.

در کتاب «عادت‌های اتمی» درباره‌ی تأثیر عادت‌های کوچک در زمانی طولانی و رسیدن به نتایج عالی دراثر همین عادت‌های کوچک و ساده صحبت می‌شود؛ کارهای کوچک و ساده‌ای که در شروع تغییراتی را نشان نمی‌دهند؛ اما اگر تکرار شوند و سال‌ها به‌صورت مستمر در انجام آن‌ها کوتاهی نشود، تغییرات واضح و کلانی را نشان خواهند داد.

خلاصه‌ی کتاب

عادت به‌معنی کارهایی است که به‌شکل روزمره درمی‌آیند و ناخودآگاه آن‌ها را در کارهای روزمره‌ی خود انجام می‌دهیم. اتمی هم به‌معنای جزئی کوچک از سیستم است که نمی‌تواند به جزء کوچک‌تری تقسیم شود. جیمز کلیر اصطلاح «عادت اتمی» را به این دلیل انتخاب کرده که بر کارهای بسیار کوچکی که به‌طور مداوم تکرار می‌شوند و از آن به‌عنوان اجزای تشکیل‌دهنده‌ی سیستم مرکب رشد یاد می‌کند.

جیمز کلیر در کتابش دلیل سخت‌بودن تغییر عادت‌های بد را تغییر موارد اشتباه به روش اشتباه می‌داند. از آن‌ گذشته، عادت‌های بد را باید با عادت‌های خوب جایگزین کرد که به‌دست‌آوردن عادت‌های خوب نیز به‌نظر سخت می‌رسد. اکثر افراد فکر می‌کنند برای تغییر عادت‌هایشان و ایجاد عادت‌های خوب باید کار خاص و سختی انجام دهند؛ درحالی‌که این مسیر نادرستی است. اگر نمی‌توانید عادت‌هایتان را بهتر کنید، مشکل از شما نیست؛ بلکه مشکل از سیستمی است که طبق آن رفتار می‌کنید.

شما با پس‌اندازکردن یک‌شبه پولدار نمی‌شوید؛ اما همین پس‌انداز کوچک اگر به‌طورمداوم و طولانی‌مدت ادامه پیدا کند، مانند سود سرمایه‌گذاری انباشته می‌شود. درنتیجه، زمانی فرامی‌رسد که می‌بینید به ثروت زیادی دست پیدا کرده‌اید. عادت‌های خوب نیز به‌همین‌شکل عمل می‌کند. بیشتر افراد به‌دنبال گرفتن نتایج سریع از کارهایشان هستند؛ درحالی‌که واقعا این‌طور نیست. هیچ‌کسی نیست که بتواند با کارهای سریع و در کوتاه‌مدت به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند. افزون‌براین، برای رسیدن به نتایج خاص و فوق‌العاده به انجام کار فوق‌العاده نیازی ندارید. کافی است روی همین عادت‌های کوچک و اتمی خودتان تمرکز و آن‌ها را اصلاح کنید. دراین‌صورت، بعد از چند سال تغییر در نتایج کارهای خود را به‌وضوح می‌بینید.

تغییرات کوچک در ابتدای کار هیچ نتیجه‌ی محسوسی نشان نمی‌دهند و ممکن است افراد ناامید شوند؛ اما پابرجایی این عادت‌های مفید است که بالاخره مانند خورشید به‌آرامی طلوع می‌کند و شما از دیدن این نتایج شگفت‌زده می‌شوید. اگر افراد بدانند تلاش‌هایشان هدر نمی‌رود و ذخیره می‌شود، هیچ‌گاه ناامید نمی‌شوند. متأسفانه این دیدگاه رایجی است که اطرافیان هر شخص موفق، تنها نتیجه‌ی نهایی را می‌بینند و به مسیر طی‌شده برای رسیدن به آن موفقیت توجهی نمی‌کنند. بااین‌حال، خودتان به‌خوبی می‌دانید چه مسیری طی کرده‌اید و کدام عادت‌ها و اصرارورزیدن بر آن‌ها و پابرجاماندنشان باعث شده امروز به این موفقیت خاص برسید.

ایجاد عادت‌های خوب مثل کاشتن بذری کوچک است که در طول زمان و با مراقبت می‌تواند به درختی تنومند تبدیل شود. برعکس، شکستن عادت‌های بد مثل تبرزدن به تنه‌ی درختی تنومند است. این کار بسیار سخت پیش می‌رود؛ اما اگر مداومت کنید، درنهایت درخت را از جا برخواهید کند.

اگرچه اراده و انگیزه دو عامل مهم برای تغییر عادت‌ها هستند، نمی‌توانیم ارزش بیش‌ازحدی برای آن‌ها قائل شویم. افراد زیادی هستند که اراده‌ی کافی دارند و انگیزه‌شان نیز برای تغییر عادت‌ها قوی و زیاد است؛ ولی بازهم موفق نمی‌شوند، چرا؟ چون این سیستم عادت‌های ما است که رفتارهای همیشگی ما را باعث می‌شود؛ یعنی آنچه به‌خوبی از آن آگاه نیستیم. وقتی کاری به عادت تبدیل می‌شود، خیلی از اوقات آن کار را ناخودآگاه و بدون سختی انجام می‌دهیم.

 

جیمز کلیر در کتاب کاربردی و عمیق خود، سه سطح را در تغییر عادت‌ها توضیح می‌دهد و هر سطح عمیق‌تر از سطح پیشین خود است: ۱. در سطح اول، تعریف اهداف را پیگیری و هدف‌هایتان را تعیین می‌کنید. شما قصد دارید چیزهایی را تغییر دهید و کاهش وزن و نوشتن کتاب و امثال این‌ها اهدافتان هستند؛ ۲. سطح دوم تغییر عادت‌ها و سیستم‌های زندگی‌تان است. عادت جدیدی برای ورزش‌کردن و هرکاری که به کارهای روزمره و تکرار در زندگی‌تان تبدیل بشود، عادتی جدید و سیستمی تازه برای شما است؛ ۳. سطح سوم مربوط‌به هویت است. تصویری که از خودتان دارید، اعتقادات و افکار شما در این سطح قرار می‌گیرد. می‌بینید که تغییر عادت‌ها هر سه سطح را دربر می‌گیرد و تغییر می‌دهد.

هدف اصلی کتاب «عادت‌های اتمی» تمرکز هویتی است که برپایه‌ی عادت‌های فرد به‌وجود می‌آید. با این نگرش، تمرکزتان بر آن هویت و شخصیتی خواهد بود که علاقه‌مندید باشید. پس، باید تصمیم بگیرید می‌خواهید چه کسی باشید و با کمک گام‌های کوچکی که در جهت آن برمی‌دارید، این مسئله را به خودتان اثبات کنید.

پیام اصلی جیمز کلیر برپایه‌ی همان قانون قدیمی اسکینر است که در دهه‌ی ۱۹۳۰ مطرح شد؛ همان قانونی که چارلز داهیگ نیز در کتاب «قدرت عادت» براساس آن شرحی برای چگونگی تغییر عادت‌ها نوشته است. پیش‌تر در مطلب «معرفی کتاب قدرت عادت»، درباره‌ی حلقه‌ی عادت صحبت کردیم. این قانون هسته‌ی اصلی و سنگ‌بنای چگونگی تغییر عادت‌ها و کارکرد آن‌ها است؛ اما به‌تدریج و با پیشرفت علم روان‌شناسی پیشرفت درخورملاحظه‌ای کرده و حالا برای افراد درک‌پذیرتر و کاربردی‌تر است.

جیمز کلیر در کتاب «عادت اتمی»، همان حلقه‌ی عادت را این‌بار در چهار گام ساده و عملی برای انجام‌دادن به خواننده می‌آموزد تا با کمک این گام‌ها، دستورالعملی برای به‌دست‌آوردن عادت‌های خوب و ترک عادت‌های بد دردسترس داشته باشد. این چهار گام ساختار کلی هر عادت است که با آگاه‌شدن از این مراحل، هرکس می‌تواند به‌خوبی کارکرد عادت را درک و دریافت کند. آگاهی به این مراحل سبب می‌شود افراد بتوانند روش درست را برای تغییر عادت‌ها در پیش گیرند. چهار مرحله‌ی ایجاد عادت‌ها عبارت‌اند از: نشانه یا سرنخ، تمایل، پاسخ و پاداش.

درواقع، دلیل موفق‌نشدن افراد در تغییر و بهبود عادت‌ها این نیست که انسان‌ها دوست ندارند تغییر کنند. آن‌ها تغییر را می‌خواهند؛ اما راهی درست و سیستمی پاسخ‌گو برای آن نمی‌شناسند. اگر مسیر مناسبی برای تغییر عادت‌هایتان نداشته باشید، عادت‌های بد بارها‌وبارها تکرار می‌شوند، بدون اینکه بخواهید.

دیدگاه دیگران درباره‌ی عادت‌های اتمی

کتاب «عادت‌های اتمی» جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز محسوب می‌شود. این کتاب از خوانندگانش در آمازون و گودریدز به‌طور میانگین حدود ۴.۵ از ۵ ستاره دریافت کرده است. اکثر خوانندگان کتاب آن‌ را مفید و کاربردی توصیف کرده و آن‌ را یکی از بهترین کتاب‌ها در حوزه‌ی تغییر عادت دانسته‌اند.

درباره‌ی نویسنده

جیمز کلیر کارآفرین، نویسنده، عکاس آمریکایی و صاحب آکادمی عادت است که برمبنای تجربه‌های فراوانش درزمینه‌ی تغییر عادت‌ها و ایجاد عادت‌های خوب، برای خودش این آکادمی را راه‌اندازی کرده و تاکنون مراجعان فراوانی داشته است. او درباره‌ی عادت‌ها و قدرت درونی آدم‌ها زیاد می‌نویسد و به کشف راه‌هایی برای بهتر زیستن علاقه‌مند است.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 5400تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

70% تخفیف
18000تومان
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
کتاب صوتی عادت‌های اتمی نویسنده : جیمز کلیر
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
تعداد صفحات: تعدادفصل:20
تعداد پارت: شامل23فایل صوتی
اندازه: 109 مگابایت
فرمت: ZIP-MP3
زبان: کتاب صوتی :فارسی
برگزارکننده: جیمز کلیر
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 5400تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1125 نمایش
5.0
129000تومان
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1016 نمایش
1
10000تومان
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1495 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1135 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

دانلود PDFکتاب یخ شکن‌ها از تام شرایتر (نسخه کامل)
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
معرفی کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم نوشته‌ی تام شرایتر، بر روش‌های بازاریابی شبکه‌ای موفق تأکید دارد و می‌خواهد به شما بیاموزد که چگونه مشتری احتمالی را جذب کنید. [...]
1394 نمایش
5.0
10000تومان
دانلود دوره کامل ماشین پولسازی کوین ترودو به زبان فارسی
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دوره ماشین پولسازی کوین ترودو دوبله فارسی دوره خلق ماشین پولسازی کوین ترودو درباره بازاریابی شبکه ای و یا نتورکینگ آموزش های کامل و جامعی میدهد. آموزش های این دوره مشاغل اینترنتی و کسب درآمدهای اصولی بر اساس بازاریابی شبکه ای را تحت پوشش قرار می دهد. این آموزش مناسب افرادی [...]
1100 نمایش
5.0
14000تومان
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات از کوین تردو – نسخه صوتی دوبله فارسی
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو کیست ؟ مردی ثروتمند، نویسنده مشهور، کارآفرین، متخصص خودیاری، چهره تلویزیونی، نت ورکر، مدرس دوره قانون جذب (  آرزوی تو دستور توست ) و فروشنده موفق آمریکایی و مولف کتاب های زیادی (بیش از ۱۳ جلد کتاب) در زمینه های مختلفی مانند: موفقیت، [...]
869 نمایش
5.0
17000تومان
دوره انرژی کیهانی مدرس کوین ترودو – دوبله فارسی (سیمینار زوریخ)
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
محتوا دوره : دوبله فارسی MP3با کیفیت ترین  (کامل ترین و بدون سانسورترین  ترجمه) مدرس: کوین ترودو زمان فایل: ۱۱۵ دقیقه زبان:فارسی در دوره انرژی کیهانی چه چیزی گفته می شود؟ چطور افکار تان را کنترل کنید. سبک زندگی گروه های مخفی. آیا باید شغلی که دوست ندارم رو رها کنم؟ اینکه هر [...]
1294 نمایش
5.0
18000تومان