شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

پکیج کامل مجموعه PDF کتاب های ابن سینا پکیج کامل مجموعه PDF کتاب های ابن سینا
پکیج کامل مجموعه PDF کتاب های ابن سینا پکیج کامل مجموعه PDF کتاب های ابن سینا

پکیج کامل مجموعه PDF کتاب های ابن سینا

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
94% تخفیف
قیمت اصلی 470000تومان بود.قیمت فعلی 29000تومان است.

مجموعه کمیاب از۳۶ کتاب های دانشمند بزرگ ایران وجهان حکیم ابن سینا در یک پکZIPبرای مشتاقان  وعلاقه مندان به اثارحکیم با تخفیف ویژه و فوق العاده گردآوری شده است:

تمامی کتاب ها به فارسی به صورت PDFباکیفیت میباشد ودر یک بسته زیپZIP برای راحتی دانلود فشرده شده اند.

این مجموعه شامل اثار ارزنده زیر میباشد .شامل:

  • کتاب قانون ابن سیناجلد۱

  • کتاب قانون ابن سیناجلد۲

  • کتاب قانون ابن سیناجلد۳

  • کتاب قانون ابن سیناجلد۴

  • کتاب قانون ابن سیناجلد۵

  • مجموعه رسایل شیخ ابن سینا

  • شفا

  • ترجمه اشارات و تنبیهات

  • طی الارض و ذهن خوانی

  • شاقول ابن سینا

  • مجربات ابن سینا جلد۱

  • مجربات ابن سینا جلد۲

  • طبیعیات دانشنامه علایی

  • کتاب طب ابن سینا

  • مقالات هزاره ابن سینا

  • شرح اشارات ابن سینا

  • نسخه ای از ابن سینا

  • حکمت بوعلی سینا جلد۱

  • حکمت بوعلی سینا جلد۲

  • حکمت بوعلی سینا جلد۳

  • حکمت بوعلی سینا جلد۴

  • حکمت بوعلی سینا جلد۵

  • ابن سینا، جلال همائی

  • ابن سینا و تدبیر منزل

  • اشارات ج ۱- ابن سینا

  • اشارات ج ۲- ابن سینا

  • اشارات ج ۳- ابن سینا

  • اشارات ج ۴- ابن سینا

  • تاریخ فلسفه اسلامی ابن سینا

  • الهیات «ابن سینا»

  • ترجمه_قانون_ابن_سینا

  • ابن سینا نابغه شرق

  • ….

✅ابن سینا که بود؟????

?ابو علی سینا حکیم، فیلسوف طبیب و دانشمند بزرگ ایرانی که در جهان غرب به نام(Avicenna) و با لقب “امیر پزشکان” شناخته شده است، در ماه صفر از سال ۳۷۰ هجری قمری در شهر بخارا به دنیا آمد.

?این حکیم بزرگ که بعدها موثرترین چهره در علم و فلسفه جهان اسلامی شد و القابی مانند شیخ الرئیس، حجه الحق و شرف الملک به او دادند، از آغاز کودکی استعداد و شایستگی عجیبی در فرا گرفتن علوم مختلف داشت.

?و از آنجا که پدرش عبدالله سخت در تعلیم و تربیت او می کوشید و خانه او محل ملاقات دانشمندان دور و نزدیک بود ابن سینا تا ده سالگی تمام قرآن و صرف و نحو را آموخت و آنگاه به فراگرفتن منطق و ریاضیات پرداخت استاد وی در علم ریاضیات ابو عبدالله ناتلی بود.

?پس از آن نزد ابوسهیل مسیحی به یادگیری طبیعیات ومابعدالطبیعه و علم طب مشغول شد. در شانزده سالگی در همه علوم زمان خود استاد بود جز در مابعدالطبیعه؛ آن هم به صورتی که در متافیزیک ارسطو آمده بود و با آنکه چهل بار تمام این کتاب را مطالعه کرده بود، نمی توانست آن را بفهمد.

♦️تا این که به شرح فارابی بر این کتاب دست یافت و توانست مسائل دشوار آن را درک کند.

?هنگامی که ابن سینا به هجده سالگی رسید دیگر احتیاج به خواندن و فراگیری هیچ علمی نداشت؛ چرا که همه علوم را فرا گرفته بود و تنها لازم بود تا فهم خود را لحاظ عمق افزایش دهد تا آموخته های خود را بهتر درک کند.

✳️در اواخر عمر خود یک بار به شاگرد مورد توجه خویش جوزانی گفت که در تمام مدت عمر چیزی بیش از آنچه که در هجده سالگی می دانسته نیاموخته است.

♻️مهارت ابن سینا در علم پزشکی و توانایی وی در معالجه حاکم آن زمان که موجب شد تا مورد محبت حاکم واقع شده و در دربار موقعیت بسیار خوبی داشته باشد. مقبره ابن سینا همدان
ولی به سبب آشفتگی اوضاع سیاسی در ماوراء النهر زندگی بر ابن سینا در زادگاهش دشوار شد و او ناچار بخارا را به مقصد جرجانیه و سپس گرگان ترک گفت.

?در سال ۴۰۳هجری قمری پس از پشت سر گذاشتن سختی ها و مشکلات بزرگی که در این سفر با آن ها مواجه شد و حتی چند تن از دوستانش را در میان راه از دست داد از کویر شمال خراسان عبور کرد.

⭕️بنا به گفته منابع معتبر ابن سینا در این سفر با عارف و شاعر مشهور ابوسعید ابوالخیر ملاقات کرد.وی آرزو داشت که قابوس بن وشمگیر را که حامی نامدار علم و ادب بود در جرجان ببیند؛ ولی هنگامی که به جرجان رسید قابوس بن وشمگیر از دنیا رفته بود.

?چون از این حادثه دلشکسته شد مدت چندین سال در دهکده ای عُزلت گزید سپس در فاصله سال ۴۰۵و ۴۰۶ هجری قمری به ری رفت. در این هنگام آل بویه بر ایران فرمانروایی داشتند و افرادی از این خاندان در ایالات مختلف حکومت می کردند. ابن سینا مدتی در دربار فخرالدوله در ری درنگ کرد و سپس از آنجا برای دیدار یکی دیگر از فرمانروایان این خاندان شمس الدوله به جانب همدان به راه اقتاد.

♨️این سفر برای ابن سینا بخت بلندی داشت؛ چرا‌‌‌‌ که پس از رسیدن وی به همدان او را برای درمان امیر شمس الدوله که بیمار شده بود و تمامی پزشکان از معالجه وی ناتوان بودند دعوت کردند.
بوعلی توانست شمس الدوله را معالجه کند و به همین دلیل چنان تقربی نزد وی پیدا کرد که عهده دار منصب وزارت گردید و مدت چند سال تا هنگام مرگ امیر عهده دار این وظیفه سنگین بود.

☢️پس از مرگ شمس الدوله بخت از وی روی گردانید و چون از ادامه خدمت در منصب وزارت خودداری کرد او را به زندان افکندند. در زندان کتاب مشهورش “شفا” را به رشته تحریر درآورد. پس از مدتی توانست از زندان فرار کند و با لباس درویشی از همدان گریخت.

☣️ابن سینا از همدان به اصفهان رفت که مرکز بزرگی از علم به شمار می رفت و سال ها بود که آرزوی دیدار آنجا را داشت. در این شهر مورد توجه علاءالدوله قرار گرفت و مدت پانزده سال با آسایش خاطر در آن شهر زندگی کرد. او در این مدت چندین کتاب مهم نیز نوشت و حتی به ساختن رصدخانه پرداخت.

♻️اما این آسایش برای وی دائمی نبود چرا که یک بار اصفهان در معرض حمله مسعود غزنوی یعنی فرزند سلطان محمود غزنوی قرار گرفت و در این حمله بعضی از آثار مهم این حکیم بزرگ از میان رفت.

?این امر ضربه بزرگی برای وی بود و علاوه بر آن بیماری قولِنج نیز آزارش می داد به همین دلیل دوباره به همدان بازگشت و به سال ۴۲۸ هجری قمری و در سن پنجاه و هفت سالگی در این شهر از دنیا رفت و در همان جا به خاک سپرده شد.

 

  1. سلام وقت بخیر. بنده این پیکج رو خریدم و در موبایل دانلود کردم اما فایل باز نمیشه. نرم افزار زیپ رو هم دانلود کردم. لطفا راهنمایی کنید

    1. با سلام و احترام
      لطفا این مورد را در تیکت اعلام فرمایید تا پشتیبان سایت مشکل را حل فرمایید .
      فقط توجه فرمایید فایل ها سالم و تست شده میباشد و حجم این فایل نزدیک ۱گیگ میباشد . لطفا ازدانلود کامل فایل مطمعن شوید و اینکه این فایل به صورت zipمیباشد بهتر است برنامهwinrar برای استخراج فایل استفاده کنید.
      باتشکر

  2. سلام. مجموعه کامل ابن سینا رو خریدم، متاسفانه سرعت دانلود ۶۰kb هست و عملا دانلود نمیشه . من با دانلود منیجر دانلود می کنم، وی پی ان خاموشه، اینترنت هم ایرانسل هست که فیلم ها رو با سرعت ۵ meg دانلود می کنه.
    لطفا یک لینک خوب پرسرعت بزارید. ممنون

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 8700تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

94% تخفیف
قیمت اصلی 470000تومان بود.قیمت فعلی 29000تومان است.
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
پکیج کامل مجموعه PDF کتاب های ابن سینا
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
شامل: بیش از 5هزار صفحه
تعداد پارت: شامل 36 کتاب PDFدریک فایل فشردهzip
اندازه: 510 مگابایت
فرمت: پی دی اف (باکیفیت)
زبان: فارسی
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 8700تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1147 نمایش
5.0
قیمت اصلی 770000تومان بود.قیمت فعلی 129000تومان است.
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1035 نمایش
1
قیمت اصلی 210000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1515 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1159 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

دانلود PDFکتاب یخ شکن‌ها از تام شرایتر (نسخه کامل)
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
معرفی کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم نوشته‌ی تام شرایتر، بر روش‌های بازاریابی شبکه‌ای موفق تأکید دارد و می‌خواهد به شما بیاموزد که چگونه مشتری احتمالی را جذب کنید. [...]
1414 نمایش
5.0
قیمت اصلی 209000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلود PDFکتاب طلسم سحر فرعون شمعون
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
فهرستی از انواع طلسم هایی که در کتاب فرعون شمعون یهودی آمده است: طلسم محبت طلسم عشق قوی و قدرتمند طلسم های کاهش و افزایش میل جنسی طلسم مهر و محبت میان زن و شوهر طلسم بستن زبان شوهر و زبان بند قوی شوهر و خانواده شوهر طلسم یهودی مهر و محبت جادوی سیاه طلسم رزق و […]
1067 نمایش
5.0
40000تومان
دانلودPDF کتاب PMBOK ویرایش ششم + کتاب راهنمای عملی چابکی (Agile Practice Guide)
89% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
(PMBOK® Guide)–Sixth Edition راهنمای مدیریت پروژه PMBOK نسخه کامل وباکیفیت پی دی اف اصلی کتاب  شاخص PMI است و یک منبع اساسی برای مدیریت موثر پروژه در هر صنعت است. در طول سال ها ، تجارت به میزان قابل توجهی تغییر کرده است ، اما پروژه ها همچنان عامل اصلی موفقیت در تجارت هستند. [...]
1460 نمایش
1
قیمت اصلی 248000تومان بود.قیمت فعلی 28000تومان است.
PDFکتاب مصاحبه با دکتر نرودا – اسرار تمدن های کهن پیشرفته (متن کامل)
96% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بخشی از مصاحبه با دکتر نرودا   دکترنرودا : زمین یک سیاره بسیار منحصربه فرد بود . در اصل کلاً یک سیاره آبی بود . اما آنچه که برای موجودات بیگانه جالب بود قدرت هسته اش بود . چون هسته اش نیروی گرانشی دارد که برای تجلی (manifestation ) بسیار مفید است . سارا : منظور […]
1346 نمایش
5.0
قیمت اصلی 220000تومان بود.قیمت فعلی 9500تومان است.