شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

پکیج لیست ۱۵۰۰بک لینک قوی و با کیفیت ۲۰۱۹ برای بک لینک سازی سایت (فالو و تضمینی) پکیج لیست ۱۵۰۰بک لینک قوی و با کیفیت ۲۰۱۹ برای بک لینک سازی سایت (فالو و تضمینی)
پکیج لیست ۱۵۰۰بک لینک قوی و با کیفیت ۲۰۱۹ برای بک لینک سازی سایت (فالو و تضمینی) پکیج لیست ۱۵۰۰بک لینک قوی و با کیفیت ۲۰۱۹ برای بک لینک سازی سایت (فالو و تضمینی)

پکیج لیست ۱۵۰۰بک لینک قوی و با کیفیت ۲۰۱۹ برای بک لینک سازی سایت (فالو و تضمینی)

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
74% تخفیف
110000تومان

خرید بک لینک قوی با کیفیت تاثیر بسیار زیادی در افزایش رتبه سایت شما در گوگل دارد. مهمترین فاکتور در بک لینک، قدرت، فالو یا نوفالو بودن، طبیعی جلوه دادن و تضمینی بودن آن می باشد.

خریدن بک لینک امری پرهزینه است که اگر خودتان لینک سازی را انجام دهید می تواند در کاهش هزینه های تان بسیار کمک نماید. اما نداستن اینکه کجا لینک سازی نماییم و چه سایت هایی اجازه لینک سازی را به ما می دهند یکی از مشکلات سئوکاران است.

 

به همین منظور ما پکیج بسیار قدرتمند لیست بک لینک های قوی و با کیفیت را با هزینه بسیار پایین نسبت به خرید بک لینک یا رپورتاژ در اینجا برای شما آماده کرده ایم.

 

 پک فوق العاده و استثنایی سایت های با قابلیت درج بک لینک فالو با آتوریتی بالا (اعتبار بالا) 

شامل ۱۵۰۰+ آدرس صفحات و سایت جدید ۲۰۱۹ با قابلیت درج لینک

لیست ۱۵۰۰+ سایت بک لینک قوی و با کیفیت فالو با آتوریتی بسیار بالا

خرید بک لینک قوی و با کیفیت

 دامنه ها با MOZ چک شده و اسپم نیستند

خرید بک لینک تضمینی و قوی

مناسب برای بالابردن و کسب رتبه های برتر در صفحه اول گوگل

 دارای دامین اتوریتی بالای ۳۰ تا ۹۸ به صورت زیر

لیست ۴۰۰ بک لینک پروفایلی با آتوریتی بالا فالو و نوفالو

لیست ۲۰۰ بک لینک وبلاگ ایرانی و خارجی با آتوریتی بالا

لیست ۱۵۰ بک لینک کامنتی با آتوریتی بالا

لیست ۳۸۰ بک لینک ترکیبی دیگر با آتوریتی بسیار بالا

 شامل ۶ دامنه edu. و gov. (تاثیر شگفت انگیز در سئو) 

 

 

<<<<< تخفیف استثنایی به مدت محدود… >>>>>>

 اگر بخواهید این بک لینک ها برای شما گرفته شود باید میلیون ها تومان هزینه کنید

این سایت ها به همین راحتی بدست آورده نشده و برای بدست آوردن آنها  بیشتر از چند ماه وقت گذاشته شده و نمونه آن در وب وجود ندارد. اگر خودتان بخواهید به دنبال لینک هایی با کیفیت مشابه باشید و آنها را لیست کنید زمان بسیار زیادی را باید صرف نمایید.

 

 همراه با بعضی نکات و راهنمایی های لازم و نمونه لینک های ساخته شده 

در بعضی از این سایت ها می توانید تعداد زیادی بک لینک با انکر تکست های مختلف را بصورت کد HTML و bbcode ثبت کنید.

 امکان ثبت کلمات کلیدی دلخواه خود را بصورت فالو و نوفالو دارید

به جای اینکه چند بسته بک لینک سازی متوسط با قیمت میلیونی بخرید لیست بک لینک قوی و با کیفیت فالو را تهیه نمایید و خودتان بک لینک بسازید. (هزینه هایتان به شدت کاهش می یابد)

 

اگر تصمیم به خرید بک لینک قوی و با کیفیت گرفتید حتما به دامین آتوریتی (ِDA) و پیج آتوریتی (PA) دقت نمایید زیرا این دو فاکتور تاثیر به سزایی در ارزش لینک دارند. قوی بودن دامنه و بک لینک از دو معیار گفته شده تشخیص داده می شود. پک دامنه های این محصول همگی دارای دامین آتوریتی بالایی هستند که در نوع خود بی نظیرند.

یکی از نکات مهمی که در لینک سازی خارجی و لینک سازی داخلی کمتر گفته می شود اهمیت انکرتکست می باشد. سعی کنید کلمات کلیدی مهم خود را در قالب انکر تکست انتخاب نمایید.

 

 

وقتی یک سایت لینکی از یک سایت دیگر کسب می کند، آن سایت در سئو کمی ارتقا پیدا می کند. اگر هرکدام از این لینک ها را یک امتیاز در نظر بگیریم، می توان گفت که کسب بیشتر لینک های فالو به معنی کسب امتیاز بیشتر در سئو است. در حالیکه لینک های نوفالو امتیاز محسوب نمی شوند.

براساس تکنیک های سئو بک لینک ها ، واحد ارز سایت هستند، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان رای مثبت برای سایت ها در نظر می گیرد. گوگل از بک لینک ها استفاده می کند تا از طریق وب سایت شما توانایی پاسخگویی به درخواستهای (سرچ) کاربران را داشته باشند. بنابراین هرچه یک وبسایت بیشتر بک لینک دریافت کند، محبوب تر خواهد بود.

بهترین متخصصان سئو معتقدند که بک لینک های فالو و با کیفیت بالا ، عامل بسیار موثری در سئو سایت هستند که به شما کمک می کند رتبه وب سایت خود را در نتایج موتور جستجو بهبود دهید. بک لینک های قوی و فالو باید در سایت های معتبر و پربازدید قرار گیرند و رتبه و اتوریتی بالایی داشته باشند. هرچه بک لینک ها باکیفیت تر باشند، رتبه بندی شما بالاتر خواهد رفت.

خرید بک لینک رایگان و خوب عملا وجود ندارد زیرا لینک های خوب و قدرتمند در معرض کاربران محدودی در وب وجود دارد، حداقلش این است که شما باید برای بدست آوردن لینک های خوب و با کیفیت وقت گذاشته و ساعتها به دنبال سایت هایی با قابلیت درج لینک قدرتمند و رایگان صرف نمایید.

 

با خرید بک لینک ارزان ممکن است سایت خود را در آستانه پنالتی شدن قرار دهید. زیرا در بک لینک های ارزان احتمال اسپم بودن سایت ها زیاد است و اگر سایت هایی که از آنها لینک می گیریم اسپم باشند و یا به اصطلاح دارای spam score بالایی باشند، به احتمال زیاد گوگل ما رتبه کلمات و سایت ما را در نتایج کاهش خواهد داد و حتی سایت ما را پنالتی خواهد کرد.

محصول ارائه شده ما با وجود قیمت پایین، دارای کیفیت بالایی می باشد و این لینک ها با صرف زمان زیادی گلچین شده و در اختیار شما قرار گرفته اند.

 

خرید بک لینک تضمینی اگر به معنای ماندگاری دائم بک لینک ها باشد یک چیز واقعا محال است زیرا مالکیت سایت هایی که در آنها بک لینک می سازیم در اختیار ما نیست و هر لحظه ممکن است آن سایت حذف شده و یا دچار تغییر سیاست شوند. برای همین در ابزار MOZ قسمتی به نام Discovered and Lost وجود دارد تا تعداد لینک های از دست داده شده و تحت پوشش را نشان دهد.

خرید بک لینک تضمینی اگر به معنای تضمین برای بالا بردن رتبه باشد نیز به هیچ عنوان حتمی نیست زیرا الگوریتم های گوگل بسیار پیچیده هستند و فاکتورهای بسیاری در رتبه تاثیر گذارند که از مهمترین آنها بک لینک خارجی می باشد. تاثیر بک لینک ها در تغییر رتبه ممکن است برای هر سایت متفاوت باشد.

 

اگر قصد خرید بک لینک فالو را دارید از تصمیم خود منصرف نشوید زیرا تاثیر لینک های فالو بسیار بیشتر از لینک های نوفالو هستند. تاثیر لینک های نوفالو کم هستند اما برای اینکه لینک سازی طبیعی جلوه دهد به سئوکاران به آن نیازمندند. لینک های نوفالو معمولا راحت تر از لینک های فالو ذر وب وجود دارد. لینک های ارائه شده در این محصول عمدتا فالو می باشند.

با خرید این پکیج استنایی بصورت حرفه ای، طبیعی و دائمی برای سایت خود لینک سازی تخصصی کنید.

چطور بک لینک قوی می تواند بر نتایج گوگل تاثیر بگذارد؟

هنگامی که شما از یک سایت با پیج رنک بالا بک لینک دارید مسلما تاثیر مثبتی بر سئوی سایت شما دارد. همین امر باعث شده تا افراد به خرید بک لینک از سایت های قوی و قدرتمند روی بیاورند. گوگل با تشخیص کلماتی که پیرامون بک لینک است موضوع و ماهیت سایت را تشخیص می دهد.

معمولا تعداد زیادی از سایت ها در صفحات خود به طور مثال کلمه “BOOK” را به سایت آمازون ارجاع می دهند با این کار وقتی شما این کلمه را در گوگل جستجو می کنید بعد از کتابخانه گوگل سایت آمازون را در رتبه دوم مشاهده می کنید.

اما به طور مثال کلمه “Car” در سایت آمازون به این وسعت و قدرت به عنوان کلمه کانونی و کلیدی شناخته نمی شود چرا که اصلا برای آن هیچ لینک ورودی مناسبی وجود ندارد.

پس به این نتیجه می رسیم که خرید بک لینک تاثیر خوبی بر سئو سایت شما دارد که از سایتهای قدرتمند و معتبر و اینکه با زمینه کاری شما مرتبط باشد.

همچنین باید به عبارت و کلمه ای که لینک شده و عبارات اطراف آن توجه خاصی کرد چرا که بک لینک شما فقط به آن کلمه کانونی در نتایج گوگل تاثیر مثبت خواهد داشت و نه تمام عباراتی که مد نظر شما است.

گوگل چطور خرید بک لینک را تشخیص می دهد؟

الگوریتم و مکانیزم گوگل برای تشخیص خرید بک لینکی که اغلب سایت ها انجام می دهند پیچیده و متنوع است. یکی از از این روشها استفاده از تیم ویژه گوگل است که وظیفه آن ها رصد و گشت و گذار در اینترنت و شناسایی سایت های فروش لینک است.

پس اگر شما سایت مناسبی را برای خرید بکلینک قوی مدنظر دارید و میخواهید خریدی انجام بدهید مطمئن باشید که تیم ویژه گوگل قبلا آن را پیدا کرده است، پس مراقب باشید چرا که گوگل به کاربران توصیه کرده تا این چنین سایت هایی را معرفی کند. در نتیجه هم سایت فروشنده و هم سایت خریدار توسط گوگل جریمه خواهند شد.

یکی دیگر از معیارهای شناسایی سایت های متخلف توسط گوگل می تواند تعداد لینک های ورودی به سایت آنها در یک دوره زمانی مشخص و زمینه کاری سایت های منبع و مرجع می باشد.

به تازگی و با آپدیت و بروزرسانی الگوریتم پنگوئن استفاده غیر معقول و زاید یک عبارت به عنوان انکرتکست در لیست سیاه و تخلفات گوگل در هنگامی که خرید بک لینک انجام می دهید، قرار گرفته است.

نمونه ای از لیست بک لینک های دسته بندی شده در این محصول را می توانید در تصویر زیر ببینید:

 

نمونه لیست بک لینک قوی

نکته مهم آخر: توجه داشته باشید که خریدن بک لینک از سایت ها امری پرهزینه است که اگر خودتان لینک سازی را با یک لیست قدرتمند انجام دهید می تواند هزینه هایتان را بسیار کاهش دهید.

 

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 33000تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

74% تخفیف
110000تومان
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
پکیج لیست ۱۵۰۰بک لینک قوی و با کیفیت ۲۰۱۹ برای بک لینک سازی سایت (فالو و تضمینی)
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
تعداد پارت: 1500سایت برای لینک سازی فالو
اندازه: 5 مگابایت
فرمت: فرمت فایل: اکسلExcel
زبان: فارسی
استپ: دایمی,طبیعی,باکیفیت
برگزارکننده: گروه تخصصی SEO
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 33000تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1118 نمایش
5.0
129000تومان
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1010 نمایش
1
10000تومان
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1485 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1130 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

پکیج آموزش گام به گام طراحی سایت بدون کد نویسی
91% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
شاید فکر کنید طراحی سایت کار خیلی سختی است ! اما باید بگم که طراحی سایت یکی از راحت ترین کارهای دنیاست ! اگه هیچ دانشی ندارید و فقط در حد کارهای ساده و روز مره با کامپیوتر کار می‌کنید اصلا نگران نباشید چون این آموزش پیش نیازی نداره ! طراحی سایت بدون کدنویسی و […]
807 نمایش
5.0
11000تومان
پکیج افزایش ممبر وسین ایرانی،فعال و واقعی به کانال تلگرام به همراه ربات و آموزش گام به گام
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دوره افزایش ممبر و سین کانال تلگرام ۲۰۱۹ کامل ترین دوره افزایش ممبر و سین کانال تلگرام بهترین پکیج افزایش ممبر و سین کانال تلگرام این پکیج در آبان ۹۸ آپدیت شده است. افزایش ممبر فیک و حقیقی و فعال کانال تلگرام تلاش بی وقفه  برای دور زدن محدودیت ها و قوانین دست و پا […]
1236 نمایش
5.0
30000تومان