شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

پکیج ترک آسان سیگار به روش آلن کار پکیج ترک آسان سیگار به روش آلن کار
پکیج ترک آسان سیگار به روش آلن کار پکیج ترک آسان سیگار به روش آلن کار

پکیج ترک آسان سیگار به روش آلن کار

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
79% تخفیف
12000تومان

آلن کار مربی ترک سیگار با معروفیت جهانی

در تمام دنیا هیچ فرد سیگاری وجود ندارد که به ترک سیگار فکر نکند. تمام افراد سیگاری یک روز از کشیدن سیگار خسته می‌شوند و به دنبال راهی برای رهایی ازدام سیگار می‌گردند. تاکنون افراد زیادی در دنیا درباره سیگار و روش‌های ترک کردن آن صحبت کرده‌اند. اما آقای آلن کار از معدود کسانی است که راز بزرگ ترک سیگار را کشف کرده و به زبانی ساده آن را  بیان کرده است.

با مطالعه روش ترک سیگار آلن کار متوجه می‌شویم چرا از او به عنوان بهترین مربی ترک سیگار در دنیا یاد می‌کنند. او با کشف این روش شگفت انگیز به سوالات بسیاری در زمینه سیگار و رهایی از آن پاسخ می‌دهد. آلن کار افسانه ها و تئوری‌های بی اساس درباره سیگار را از ریشه بر می‌کند. به سراغ پایه های اعتیاد به سیگار می‌رود و آنقدر شیوا تمام موارد را توضیح می‌دهد که شما در یک لحظه متوجه می‌شوید دیگر نیازی به کشیدن سیگار ندارید.

هم اکنون روش ترک سیگار آلن کار با عنوان آسانترین و بهترین روش ترک سیگار در تمام دنیا به بیش از چهل زبان زنده دنیا ترجمه شده است. هر روز تعداد زیادی از افراد سیگاری با کمک این روش برای همیشه از دام سیگار رها می‌شوند.

این پکیج باآموزش ویدیویی به فارسی به روش آلن کار شماراازدام سیگارنجات خواهد دادد.

سیگار بکشید و سیگار را ترک کنید

آلن کار اعلام می‌کند که برای ترک سیگار اصلا نیازی ندارید که سیگارتان را کم کنید و یا مصرف آن را قطع کنید. بلکه به شما اجازه می‌دهد در طول عمل به این روش به سیگار کشیدن خودتان ادامه دهید. اینکه آلن کار این اجازه را صادر می‌کند نشانگر این مطلب است که در روش ترک سیگار آلن کار شما نیاز به هیچ جایگزینی ندارید و بهتر است همان سیگارتان را بکشید.

بزودی و در طول دوره ترک خودتان هم متوجه می‌شوید که سیگار کشیدن یک کار کاملا بیهوده است و شما هرگز علاقه ای نداشته‌اید که به یک مصرف کننده سیگار تبدیل شوید. در پایان با خیالی آسوده و بدون افسردگی آخرین سیگار زندگیتان را می‌کشید و با شوقی وصف ناپذیر برای همیشه با سیگار خداحافظی می‌کنید. مطمئنن شما بیشتر از هر کس دیگری تمایل دارید که سیگار را کنار بگذارید پس مطمئن باشید حتما این لحظه را تجربه خواهید کرد.

اراده قوی یا انگیزه قوی

تمام افراد سیگاری فکر می‌کنندکه برای ترک سیگار به اراده‌ای پولادین نیاز دارند. آنها بعد از ترک سیگار، روزها و ماه های زیادی را به کمک نیروی اراده دوام می‌آورند. افسردگی‌های ناشی از ترک به کمک نیروی اراده را تحمل می‌کنند، اما همواره حسرت کشیدن یک نخ سیگار را در خودشان زنده نگه می‌دارند.

درست است که تعدادی از سیگاری‌ها توانسته‌اند به کمک نیروی اراده برای مدتی سیگار را کنار بگذارند اما مطمئنن آنها در حال تحمل یک شرایط سخت و دشوار ذهنی هستند.

بهتر است بدانید که در روش ترک سیگار آلن کار شما هیچ نیازی به اراده‌ای پولادین برای ترک سیگار ندارید و به تنها چیزی که نیاز دارید یک انگیزه قوی برای پایان دادن به این مراسم مسخره است.

آیا این روش ترک سیگار جواب میدهد

همانطور که قبلا هم گفتم در حال حاضر این روش به عنوان بهترین منبع برای ترک سیگار در تمام دنیا شناخته شده است. همه روزه تعداد بیشتری از مردم با این روش شگفت انگیز آشنا می‌شوند. بسیاری از پزشکان و روانشناسان برای ترک دادن افراد سیگاری از نکات طلایی روش ترک سیگار آلن کار استفاده می‌کنند.

بهتر است بدانید، تنها یک چیز است که در ترک واقعی سیگار به شما کمک می‌کند و آن قدرت درک حقیقت است. اگر شما از جمله افرادی باشید که تمایل دارند خودشان را فریب دهند، مطمئنن نه این روش بلکه هیچ روش دیگری هم نمی‌تواند به شما کمک کند. اما شما هم بعد از اینکه به داستان راز ترک سیگارآقای آلن کار گوش کردید، ناخوداگاه تمام مطالب آن را تایید کرده و به ناگاه تصمیم به ترک سیگار می‌گیرید. اما قدرت فریب دادن خودتان باز بر شما چیره می‌شود و ممکن است ترس تمام وجودتان را فرا بگیرد و این موضوع باعث شود که از ادامه دادن مطالعه کتاب خوداری کنید.

 

اما اگر شما واقعا تمایل به ترک سیگار دارید و وقتی هم برای فریب دادن خودتان نداشته باشید. مطمئنن بهترین روشی که می‌تواند به شما کمک کند همین روش است. این کار وقت زیادی از شما نمی‌گیرد تنها کافیست یک انگیزه قوی برای ترک سیگار داشته باشید و کمی شجاعت هم به آن اضافه کنید. در پایان آن کس که سرشار از حس رهایی از سیگار است شما هستید.

درباره  آلن کار:

آلن کار در ۲ سپتامبر ۱۹۳۴ میلادی در لندن متولد شد. او سیگار کشیدن را از سن ۱۸ سالگی شروع کرد و در سال ۱۹۵۸ به عنوان حسابدار مشغول به کار شد. آلن کار بالاخره پس از ۳۰ سال در سن ۴۸ سالگی سیگار کشیدن را ترک کرد. او برای ترک سیگار، ابتدا به یک کلینیک هیپنوتراپی (درمان با هیپنوتیزم) رفت. او در این باره می‌گوید: «من به خاطر مراجعه به کلینیک نبود که موفق به ترک شدم. من از لحظه‌ای که از کلینیک خارج شدم و به سمت خانه رفتم تصمیم به انجام این کار گرفتم…».
دو عامل کلیدی باعث شدند که آلن پس از آن روز، سیگار را ترک کند: اول این که هیپنوتراپیست به او گفته بود که سیگار کشیدن فقط «اعتیاد به نیکوتین» است. آلن هیچگاه تا آن زمان این واقعیت را درک نکرده بود که او یک معتاد است. دوم این که پسرش، جان، یک کتاب راهنمای پزشکی به او داد. این کتاب راهنما توضیح میداد که علائم فیزیکی عدم استعمال نیکوتین شبیه نوعی «احساس پوچی و ناامنی» است. او ادعا می‌کند که این دو واقعیت، این ایده را در ذهن او شکل داد که ترک سیگار بسیار آسان است. وی پس از آن قادر شد روش خود برای ترک را با تعداد بسیاری سیگاری در میان بگذارد. آلن کار در سال ۱۹۸۳ از شغلش به عنوان حسابدار استعفا داد و اولین کلینیک «روش آسان» خود را راه‌اندازی کرد تا به سایر سیگاری‌ها کمک کند. موفقیت این کلینیک از نظر سود مالی و توصیه مراجعان به اطرافیان خود، باعث شد که شبکه‌ای از ۱۰۰ کلینیک «روش آسان» در ۳۵ کشور جهان ایجاد شود. آلن کار علاوه بر این تعداد زیادی سیدی و دیویدی آموزشی تولید نمود. کلینیک‌های آلن کاربر پایه ضمانت برگرداندن کامل پول (پس از دو جلسه بدون بازپرداخت) ادعا می‌کنند که در کمک به سیگاری‌ها برای ترک در مدت ۳ ماه، در ۹۰ درصد موارد موفق هستند. کلینیک‌های آلن کار توسط تراپیست‌هایی اداره می‌شوند که به گفته خود، زمانی سیگاری بودهاند و به کمک روش آلن کار، موفق به ترک سیگار شدهاند. افراد مشهوری نیز جزو مراجعین این کلینیک‌ها بوده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به ریچارد برانسون کارآفرین و سرمایهگذار بریتانیایی، آنتونی هاپکینز بازیگر برجسته بریتانیایی و آلن دجنرس مجری مشهور تلویزیونی اشاره کرد.
در سال ۲۰۰۶ و زمانی که آلن کار ۷۱ ساله بود، مشخص شد که وی به سرطان ریه مبتلاست و نه ماه بیشتر زنده نخواهد بود. آلن کار میگوید: «من از زمانی که آخرین سیگارم را کشیدم یعنی ۲۳ سال پیش، خوشحالترین آدم روی زمینم.»
کار یک سال بعد در سن ۷۲ سالگی، در خانهاش در اسپانیا درگذشت.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 3600تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

79% تخفیف
12000تومان
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
پکیج ترک آسان سیگار به روش آلن کار
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
اندازه: 162 مگابایت
فرمت: mp4
زبان: فارسی
استپ: آموزش ویدیویی فارسی
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 3600تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1118 نمایش
5.0
129000تومان
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1010 نمایش
1
10000تومان
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1485 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1130 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

پکیج کامل مجموعه PDF کتاب های ابن سینا
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
مجموعه کمیاب از۳۶ کتاب های دانشمند بزرگ ایران وجهان حکیم ابن سینا در یک پکZIPبرای مشتاقان  وعلاقه مندان به اثارحکیم با تخفیف ویژه و فوق العاده گردآوری شده است: تمامی کتاب ها به فارسی به صورت PDFباکیفیت میباشد ودر یک بسته زیپZIP برای راحتی دانلود فشرده شده اند. این مجموعه [...]
1832 نمایش
5.0
29000تومان
پکیج ۱۴ کتاب پیشنهادی دکترکوین ترودو
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
۱۴ کتاب پیشنهادی از کوین ترودو عبارتند از: تمامی کتاب های PDF این پکیج  نسخه کامل وباکیفیت میباشند ۱- جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز  فارسی نسخه PDF ۲- پله پله تا اوج اثر زیگ زیگلار  فارسی نسخه PDF ۳- بخواهید تا به شما داده شود اثر استر و جری هیکس  فارسینسخه PDF ۴- راز […]
1486 نمایش
5.0
29000تومان
کوین ترودو دوره راز های موفقیت از طریق القا به ذهن دوبله فارسی
72% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دوره القا به ذهن کوین ترودو که جزء دوره های نایاب اوست کوین ترودو در دوره القا به ذهن سعی می کند ذهن شما را برای موفقیت برنامه ریزی کند.مفاهیم گفته شده در این دوره می تواند ارتعاشات ذهنی شما را بالا ببرد. با برنامه ریزی ناخودآگاه شما برای موفقیت اتفاق جالبی که می‌افتد این [...]
918 نمایش
5.0
25000تومان
پکیج آموزشی صفر تا۱۰۰ برندسازی وکسب درآمد زایی از اینستاگرام
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
پکیج جامع آموزش صفر تا صد برندسازی و کسب درآمد وتبدیل اینستاگرام به موتور پولساز اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوبی که این روزها در جهان بسیار طرفدار دارد و یک فضای فوق العاده برای رشد کسب و کار ها و تجارت الکترونیک در این بستر به شمار می‌آید. باتوجه به اینکه هر روز تعداد [...]
942 نمایش
3.0
30000تومان