شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

دانلودپکیج آموزش جامع وتصویری یوگا به زبان فارسی+کتاب های آموزش وتمرین دانلودپکیج آموزش جامع وتصویری یوگا به زبان فارسی+کتاب های آموزش وتمرین
دانلودپکیج آموزش جامع وتصویری یوگا به زبان فارسی+کتاب های آموزش وتمرین دانلودپکیج آموزش جامع وتصویری یوگا به زبان فارسی+کتاب های آموزش وتمرین

دانلودپکیج آموزش جامع وتصویری یوگا به زبان فارسی+کتاب های آموزش وتمرین

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
89% تخفیف
48000تومان

مجموعه ای عظیم و فوق العاده ارزشمندجامع برای اولین بار در میان سایت های ایرانی

پکیج  آموزشی گام به گام یوگا کاملا به زبان فارسی

شامل:

☑️۲۶ ویدیو آموزشی یوگا ناماسته توسط اساتید بزرگ خارجی با کیفیت و دوبله شده به زبان فارسی (آموزش گام به گام)

☑️ ۷  ویدیو های آموزشی از استاد بزرگ یوگا جهان Rodney Yee Yoga   کاملا به زبان فارسی

☑️ ۵ جلد کتاب در موضوعات آموزش تصویری تمرینات ,نکات ارزشمند درباره تمرین یوگا و تغذیه یوگا به زبان فارسی

☑️ جزوه بسیار ارزشمندآموزش انواع تمرینات آرامشی ومدیتیشنی یوگا بامتد روز

☑️آلبوم معروف موسیقی مخصوص یوگا برای زمان تمرین


بااین پکیج دیگر هیج احتیاجی به کلاس های حضوری وگران وتردد درترافیک  وحضور در ساعات مشخص ندارید

کاملا اختصاصی تهییه شده درفایل سا برای مشتقان وعلاقمند یادگیری کامل یوگا

این پکیج ارزشمند را به صورت اورجینال  و فول ازسایت ما دانلود کنید

درخانه درعرض ۳۰روز یوگا رابه طورکامل  با تمرینات اساتید بزرگ یوگا این پکیج به فارسی

یاد میگیرید و استاد یوگا میشوید ومیتوانید به دیگران هم آموزش دهید.


پکیج کاملا اورجینال وشکیل جامع که در حجم ۲.۷ گیکابایت که به صورت ۴ پارت کم حجم ۸۰۰مگابایتی در فرمت zip برای سهولت و راحتی در دانلود برای تمامی علاقمندان به این ورزش معجزه آسا از سوی فایل سا برای دانلود

 در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده ایم ، اگر می خواهید ورزش یوگا را فرا بگیرید و شاهد تاثیر شگرف آن در زندگی روزمره خود باشید می توانید از این مجموعه بی نظیر استفاده کنید

در این سری برنامه، شاهد ترکیبی از احساسات درون ، تصاویر بسیار زیبا و موسیقی ناب با تمرینات یوگای هاتای اصلی خواهیم بود.

ناماسته توسط یکی از آموزش دهندگان حرفه‌ای یوگا در کانادا، کیت پاتر طرح‌ ریزی شده است. سبک “هاتا و وینیاسا”، هم پویاست و هم آرام و ملایم .
با فیلمبرداری HD و تنظیمات بسیار دقیق، هر کدام از قسمت های این مجموعه، ترتیب منحصر به فردی را ارائه کرده و الهام بخش بینندگان برای شروع و یا ادامه تمرین یوگا خواهد بود


در این مجموعه از ابتدا تا پایان همراه شما می باشد و به شما از ابتدایی ترین تمرین ها و روش ها تا مراحل حرفه ای و پیشرفته آموزش خواهد داد و شما به صورت کامل خواهید آموخت که چگونه این ورزش ذهنی (فکری) را انجام دهید .این مجموعه به صورت ۳۳ ویدیو آموزش به فارسی شامل بیش از ۱۰ ساعت آموزش از ابتدا تا پایان این ورزش می باشد که به صورت ۴ پارت کم حجم برای راحتی در دانلود برای تمامی علاقمندان به این ورزش از سوی فایل سا برای دانلود قرار داده شده است

تمامی سایت های که آموزش یوگا را دارند به زبان انگلیسی  در حجم های بسیار زیاد گاهان بالای ۱۰ گیگ که غیر مفید وبسیار طاقت فرسا میباشد که عملا بدون کاریایی ودرک و فهم کامل  کاربر ازاین آموزش ورزش زیبا میشود

ولی  پکیج  ما  کاملا به زبان فارسی میباشد (تمامی ویدیوه هاو کتاب ها و جزوه ها )به زبان فارسی میباشد.تمامی آموزش ها بسیار مفید اصل مطلب میباشد ودرواقع جذاب وکاملا کاربردی وعملی میباشند.

در عرض یک ماه تمامی این آموزش رابه راحتی آب خوردن فرا میگیرید و

بعد از یک ماه استاد یوگا خواهید شد.

تمامی  ویدیو ها در فرمت mp4 کتاب ها  به صورت pdf و فایل های صوتی mp3 میباشد که قابل اجرا  وپخش در تمامی سیستم های پخش دی وی دی- کامپیوتری – تبلت – موبایل  اندریدی وosمیباشد

 

 

هدف یوگا هماهنگ کردن سیستم‌های مختلف بدن است تا در پرتو آن شادابی و تندرستی کلی به دست آید؛ سیستم این ورزش به شاخه‌های زیادی نظیر هاتا، راجا، گیانا، کارما، کندالینی، تانترا و غیره تقسیم شده است که هر کدام از شاخه‌ها، بنا بر هدفی که دنبال می‌کند به ذکر جزئیات پرداخته و هر فرد می‌تواند متناسب با خصوصیات فردی و نیاز شخصی راه مورد علاقه اش را انتخاب و دنبال کند.

این ورزش به بهبود انعطاف پذیرى و تقویت بنیه و کاهش استرس کمک مى کند؛ برخلاف ورزش هاى ایروبیک (هوازى) میزان سوختن کالرى‌ها را خیلى افزایش نمی‌دهد، گرچه بعضى‌ها ممکن است شکل تغییر یافته‌اى از یوگا به نام «یوگاى قدرتى» را پیشنهاد کنند که هوازى است.

یوگا موجب افزایش قدرت بدنی میشود

برخی تمرینات یوگا قدرتی بوده و به بهبود توانایی عضلات کمک می کنند. حرکات ایستاده موجب افزایش قدرت عضله پشت ران و عضلات شکم می شوند.
یوگا به بهبود حالت بدن کمک می کند.

با افزایش انعطاف پذیری و قدرت، حالت بدن بهتر می شود. یکی دیگر از مزایای یوگا افزایش آگاهی بدن است. به این معنی که در صورت خمیده شدن و قوز کردن، شما سریع متوجه حالت بدن شده و آن را اصلاح می کنید.

واما چرا یوگا…

یوگا درمانی برای همه ی درد ها

یوگا درمانی برای همه ی درد ها : یوگا از ریشه کلمه سانسکریت YUJ گرفته شده و به معنی اتحاد است. اتحاد بین تن و روان ، بین نیروهای مثبت و منفی وجود انسان . یوگا قدمت زیادی دارد و بر اساس سبک های مختلفی که در یوگا وجود دارد می توان از آن برای راهگشایی و کسب انرژی بهره برد.

تمرینات یوگا شامل تمرینات بدنی (آساناها)تمرینات تنفسی (پرانایاما) تمرینات ذهنی( پراتی هارا) و … می باشد که در نهایت به جهت کسب سلامتی و آرامش و آگاهی مثبت بکار گرفته می شود . یوگا هنر زندگی کردن است . دانشی است که باید با زندگی روزانه هر فرد عجین شود زیرا که برتمام جنبه های حیاتی اعم از جسمی – روانی و روحی تاثیر بسزایی دارد . علم یوگا با عمل کردن روی عوامل خارجی و فیزیک بدن آغاز می شود و به لایه های ظریف بدن ارتباط داده می شود .

یوگا و سلامتی

هدف یوگا هماهنگ کردن سیستم های مختلف بدن است تا در پرتو آن شادابی و تندرستی کلی بدست آید . سیستم یوگا به شاخه های زیادی نظیر هاتا – راجا – گیانا – کارما – کندالینی – تانترا و … تقسیم شده است که هر کدام از شاخه ها ، بنا بر هدفی که دنبال می کند به ذکر جزئیات پرداخته و هر فرد می تواند متناسب با خصوصیات فردی و نیاز شخصی راه مورد علاقه اش ، را انتخاب و دنبال کند .با تمرین مستمر یوگا میتوان از انواع بیماری ها و مشکلاتی که در اثر عدم تناسب اندام و حتی بیماری هایی که باعث چاقی میشوند و بیماری هایی که سلامت مغز ،قلب و حتی روان انسان را نشان میروند پیشگیری  کرد.

یوگا برخلاف ورزش هاى ایروبیک (هوازى) میزان سوختن کالرى ها را خیلى افزایش نمى دهد، گرچه ممکن است عده ای ،شکل تغییر یافته اى از یوگا به نام «یوگاى قدرتى» را پیشنهاد کنند، که هوازى است.

یک ساعت انجام یوگاى سنتى معمولاً باعث سوختن کمتر از ۲۰۰ کالرى مى شود. همچنین یوگا نه مانند تمرین هاى استقامتى باعث افزایش توده عضلانى بدون چربى مى شود و نه مانند آن به سوختن کالرى هاى بیشتر کمک مى کند.

اگر برای شروع تمرینات یوگا، به کمی تشویق و انگیزه نیاز دارید، دلایل زیر را بخوانید:

۱-یوگا تضمینی برای افزایش انعطاف پذیری

برخی افراد تصور می کنند که یوگا شبیه ژیمناستیک است و چون آنها مسن و دارای اندام نامتناسب و یا عضلات خشک هستند، نمی توانند تمرینات یوگا را انجام دهند. اما حقیقت این است که شما هرگز برای بهبود انعطاف پذیری بدن پیر نیستید.

برخی تمرینات یوگا با کشش مناسب عضله همراه هستند. این تمرینات موجب آزاد شدن اسید لاکتیک تولید شده در عضلات می شوند و سبب خشکی، فشار، درد و خستگی می گردند. همچنین یوگا حرکات مفاصل را افزایش داده و موجب افزایش لغزندگی مفاصل و بهبود حرکات بدن می شود.
یوگا تنها عضلات را تقویت نمی کند بلکه موجب قوی شدن همه بافت های نرم بدن از جمله رباط ها، تاندون ها و بافت های اطراف ماهیچه می شود. صرف نظر از سطح تمرینات، فواید این ورزش در مدت کوتاهی پدیدار می شود. در یک مطالعه مشخص شد که بعد از ۸ هفته از شروع تمرینات ۳۵ درصد بهبودی در انعطاف پذیری تنه و شانه ها مشاهده می شود.

۲-یوگا موجب افزایش قدرت بدنی میشود

برخی تمرینات یوگا قدرتی بوده و به بهبود توانایی عضلات کمک می کنند. حرکات ایستاده موجب افزایش قدرت عضله پشت ران و عضلات شکم می شوند.
یوگا به بهبود حالت بدن کمک می کند.

با افزایش انعطاف پذیری و قدرت، حالت بدن بهتر می شود. یکی دیگر از مزایای یوگا افزایش آگاهی بدن است. به این معنی که در صورت خمیده شدن و قوز کردن، شما سریع متوجه حالت بدن شده و آن را اصلاح می کنید.

۳-یوگا به شما می‌آموزد که از نو نفس بکشید

تنفس عمیق می‌تواند شما را آرام کند و به شما کمک کند که استرس را بهتر مدیریت کنید. بخش بزرگی از یوگا به تنفس توجه دارد. لائورا می‌گوید: یوگا به شما می‌آموزد که هم در زمان آسایش و راحتی نفس بکشید و هم در زمانی که همه چیز دشوار است. اگر در شرایط استرس‌زا هستید، گاهی اوقات فراموش می‌کنید که نفس بکشید (حداقل بطور سازنده و مفید).
تکنیک‌های تنفس عمیق و آهسته که شما در یوگا یاد می‌گیرید، می‌تواند در شرایط تنش‌زا یعنی زمانی که ممکن است تنفس سریع و سطحی انجام دهید، به شما کمک کند.

۴-یوگا یعنی کاهش استرس و افزایش آرامش

حتی پس از اولین جلسه کلاس یوگا، شما قادرید کم شدن استرس را حس کنید. برخی تمرینات یوگا شامل تکنیک های مدیتیشن است که موجب تنفس عمیق، تسلط بر ذهن و توقف صدای ذهن که معمولا به دلیل استرس ایجاد می شود، می گردد.
خصوصیت ضد استرس یوگا یک پاسخ بیوشیمیایی است. کاهش کاتکول آمین ها (هورمون هایی که در پاسخ به استرس و توسط غدد آدرنال یا فوق کلیوی تولید می شوند) و کاهش سطح واسطه های عصبی از جمله دوپامین، نور اپی نفرین و اپی نفرین در نتیجه تمرینات یوگا ، موجب احساس آرامش می شود.

در برخی تحقیقات به ارتباط بین یوگا و افزایش هورمون اکسی توسین اشاره شده است. این هورمون به نام هورمون اعتماد وارتباط مشهور است وموجب افزایش آرامش و بهبود ارتباط با دیگران می شود.

۵-یوگا، خلق و خوی شما را بهتر می‌کند

بهبود توانایی تمرکز و خلق وخو از مزایای یوگا به شمار می رود. افرادی که یوگا کار می کنند اغلب خوشحال به نظر می رسند و تمرکز ذهنی خوبی دارند. در تحقیقات اخیر، اثرات یوگا بر افسردگی مورد مطالعه قرار گرفته اند. این اثرات مثبت به دلیل افزایش سطح اکسیژن مغز در نتیجه تمرینات یوگا است. پس در پاسخ به این پرسش که کدام ورزش ها برای افسردگی مناسب ترند؟ بدون شک میتوان ورزش یوگا را در صدر لیست قرار داد.

فواید یوگا برای اختلالات خواب و اضطراب

چنانچه با مشکل بی خوابی دست و پنجه نرم می کنید ممکن است «استرس زیاد» دلیل آن باشد. استاد دانشگاه پزشکی «ست بیه خوالسا» می گوید: ورزش یوگا می تواند تولید هورمون استرس در بدن شما را کاهش دهد و به شما کمک کند که راحت تر بخوابید. وی می گوید: ۳۰ تا ۴۵ دقیقه ورزش یوگا که شامل: نفس های عمیق، مدیتیشن و نشستن روی زمین است، می تواند مشکل شما را حل یا کمتر کند یوگا به خواب شما کمک می‌کند.

مطالعه‌ای در سال ۲۰۰۴ که در مجله «فیزیولوژی روانی کاربردی» منتشر شد، نشان داد که یوگا، میزان هوشیاری را که به بی‌خوابی کمک می‌کند، کاهش می‌دهد.پس چند تمرین یوگا به برنامه‌ی روزانه‌تان اضافه کنید تا شب‌ها راحت تر بخوابید..
بیمارانی که مدت ۸ هفته، شب ها این ورزش را انجام داده اند، ۳۰ درصد بهتر از بقیه بیماران معالجه شده اند.

فواید یوگا برای قلب

یوگا موجب کاهش فشار خون و آرام شدن ضربان قلب می شود که برای بیماران مبتلا به پرفشاری خون، بیماری های قلبی- عروقی و سکته یک اثر درمانی به شمار می رود. در مطالعات بیوشیمیایی، از یوگا به عنوان یک عامل آنتی اکسیدان یاد شده است که موجب کاهش کلسترول و تری گلیسرید خون و همچنین تقویت سیستم ایمنی می شود. با انجام یوگا حتی در خانه میتوانیم به راحتی بیاموزیم که با انجام تمرینات بسیار ساده و لذت بخش چگونه از سکته قلبی جلوگیری کنیم؟

تاثیر یوگا بر بیماری ها

اثرات درمانی یوگا به خوبی مشخص شده اند. این ورزش موجب بهبود بیماری های مزمن از جمله آسم، کمر درد، التهاب مفاصل، بی خوابی و MS می شود. به طور کل ورزش از جمله عوامل سلامت جوامع است و با دانستن این موضوع میتوان از اپیدمی بیماری های  چون انواع بیماری های اعصاب و روان پیشگیری کرد.  حتی میتوان در بحث سرطان و راه های پیشگیری از آن هم با کمک ورزش راهکارهایی ارائه داد.

تاثیر یوگا بر عادت ماهیانه

بسیاری از حرکات یوگا باعث کشش پشت کمر و عضلات اطراف لگن خاصره که در طول عادت ماهیانه می گیرند می شود. نفس عمیق در طول انجام حرکات یوگا نیز به راحتی عضلات کمک می کند. یک تحقیق نشان داد، تمرینات معمول یوگا ( ۳۵ تا ۴۰ دقیقه در روز و ۶ مرتبه در هفته ) اضطراب، خشم، و افسردگی را کاهش می دهد و سلامت خانم ها در دوره قاعدگی را افزایش می دهد.

فواید یوگا برای جوانسازی پوست و مو

یوگا بهترین روش برای برقراری هماهنگی بین روح و جسم و داشتن زندگی سالم است ، ولی آیا واقعا می‌توان ریزش مو را از طریق یوگا متوقف کرد؟
با حرکات خاص یوگا و تمرین‌های تنفسی پرانایاما می‌توان چرخه‌ی خون‌رسانی را در سرتاسر بدن بهبود بخشید و در نتیجه موهایی سالم و بدون ریزش داشت.

ادهو موخا ساواسانا: این حرکت یکی از بهترین حرکات یوگا برای رشد مو می‌باشد که چرخه‌ی خون‌رسانی در سر و ناحیه تاج را بهبود می‌بخشد که در مقابل فولیکول‌های مو را تغذیه می‌کند. هم‌چنین ثابت شده است این حرکت آسانا یکی از حرکت‌های خانگی هندی برای درمان سرما خوردگی می‌باشد که مرتاضان هندی قرن‌ها انجام می‌دادند.

ورزش یوگای صورت یکی از پرطرفدارترین ورزش ها برای جوانسازی و زیبایی پوست است. زیرا این ورزش از پوست محافظت می کند تا جوان بماند و دچار پیری نشود.

یوگای صورت سبب بهبود گردش خون و جریان لنفاوی می شوند و اکسیژن تازه و مواد غذایی را به بافت های بدن می رسانند و به خارج شدن مواد سمی و پاکسازی بدن از سموم و جوانسازی کمک فراوانی می کنند.

مزایای یوگا در بارداری

یوگا ورزشی مفید در دوران بارداری محسوب می‌شود. تمرینات یوگا باعث افزایش قدرت و استقامت ماهیچه‌های بدن می‌شود. همچنین این ورزش در افزایش انعطاف‌پذیری بدن شما مؤثر است. از دیگر فواید ورزش در دوران بارداری به خصوص یوگا می‌توان موارد زیر را نام برد:

با انجام تنفس عمیق و ریلکسیشن، در آرام شدن جسم و ذهن بسیار سودمند است.
در کاهش حالت تهوع و استفراغ سه ماهۀ اول بارداری مؤثر است.
با تکنیک‌های یوگا می‌توانید هنگام درد و لحظۀ زایمان، آرامش خود را حفظ کنید.
یوگا به شما آموزش می‌دهد که هنگام درد، به جای منقبض کردن عضلات، بدن خود را ریلکس کنید.
با تقویت ماهیچه‌های لگن، زایمان راحت‌تری خواهید داشت و به بهبود دردهای پس از زایمان نیز کمک می‌کند.
انجام یوگا در دوران بارداری نه تنها به پیشگیری و درمان افسردگی پس از زایمان کمک می‌کند، بلکه به ارتباط بهتر با فرزندتان نیز کمک خواهد کرد.
تمرکز حواس و یوگا جایگزین خوبی برای درمان دارویی افسردگی در دوران زایمان است.

تاثیر یوگا بر فعالیت مغزی

بزرگ شدن بخش هایی از مغز یکی از چندین تاثیر یوگا بر مغز شماست.
از آنجا که ادعاهای زیادی در خصوص تاثیر یوگا بر مغز و ارتباط مغز و جسم وجود دارد ، محققان تلاش می کنند تا بفهمند بعد از یوگا دقیقا چه اتفاقی در مغز شما می افتد و این ارتباط به چه شکل است.

درواقع یوگا تاثیر بیشتری روی مغز دارد و این تاثیر در خصوص فعالیت های جسمی دیگر و ورزش های دیگر نیست. کاهش استرس و اضطراب تنها یکی از فواید یوگا برای مغز است. به علاوه یوگا می تواند خواب آلودگی شما را نیز کاهش دهد.

پس از اسکن هایی که محققان انجام دادند متوجه شدند که پس از یوگا بخش هایی از مغز به معنای واقعی کلمه بزرگ تر شدند. آن ها معتقدند که در صورت افزایش ساعت های تمرین برخی قسمت های خاص بزرگ تر از حد طبیعی خود می شوند. قشر خاکستری و هیپوکامپ مغز که می تواند در کنترل و کاهش استرس موثر باشد می تواند با انجام یوگا بزرگ تر شود. همچنین قشر جداری مغز که به تمرکز بهتر شما کمک می کند و قشر بینایی و قشر پیشگوه و خلفی کمربندی نیز در مغز رشد بیشتری می کنند. این تغییرات کمک می کند تا شما بسیاری از کارها را بهتر و با کیفیت بیشتری انجام دهید. این روند توانایی حل مسئله و اعتماد به نفس شما را نیز افزایش می دهد.

نهایتا باید گفت که تاثیر یوگا بر مغز و کاهش میزان ماده خاکستری در این روند به استراحت بهتر و لذت بردن بیشتر از زندگی منجر می شود.

 

توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 14400تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

89% تخفیف
48000تومان
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
دانلودپکیج آموزش جامع وتصویری یوگا به زبان فارسی+کتاب های آموزش وتمرین
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
شامل: بیش از 10ساعت آموزش
تعداد پارت: 30
اندازه: 2/7گیگ
فرمت: zipفایل فشرده
زبان: فارسی
استپ: شامل: ویدیو تصویری جامع آموزش دوبله فارسی+ 5 جلد کتاب کمیاب در باره یوگا و آموزش + جزوه کامل+ موسیقی های مخصوص یوگا
برگزارکننده: اساتید معروف یوگا
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 14400تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1118 نمایش
5.0
129000تومان
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1010 نمایش
1
10000تومان
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1485 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1130 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

پکیج کامل مجموعه PDF کتاب های ابن سینا
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
مجموعه کمیاب از۳۶ کتاب های دانشمند بزرگ ایران وجهان حکیم ابن سینا در یک پکZIPبرای مشتاقان  وعلاقه مندان به اثارحکیم با تخفیف ویژه و فوق العاده گردآوری شده است: تمامی کتاب ها به فارسی به صورت PDFباکیفیت میباشد ودر یک بسته زیپZIP برای راحتی دانلود فشرده شده اند. این مجموعه [...]
1832 نمایش
5.0
29000تومان
پکیج ۱۴ کتاب پیشنهادی دکترکوین ترودو
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
۱۴ کتاب پیشنهادی از کوین ترودو عبارتند از: تمامی کتاب های PDF این پکیج  نسخه کامل وباکیفیت میباشند ۱- جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز  فارسی نسخه PDF ۲- پله پله تا اوج اثر زیگ زیگلار  فارسی نسخه PDF ۳- بخواهید تا به شما داده شود اثر استر و جری هیکس  فارسینسخه PDF ۴- راز […]
1486 نمایش
5.0
29000تومان
کوین ترودو دوره راز های موفقیت از طریق القا به ذهن دوبله فارسی
72% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دوره القا به ذهن کوین ترودو که جزء دوره های نایاب اوست کوین ترودو در دوره القا به ذهن سعی می کند ذهن شما را برای موفقیت برنامه ریزی کند.مفاهیم گفته شده در این دوره می تواند ارتعاشات ذهنی شما را بالا ببرد. با برنامه ریزی ناخودآگاه شما برای موفقیت اتفاق جالبی که می‌افتد این [...]
918 نمایش
5.0
25000تومان
پکیج آموزشی صفر تا۱۰۰ برندسازی وکسب درآمد زایی از اینستاگرام
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
پکیج جامع آموزش صفر تا صد برندسازی و کسب درآمد وتبدیل اینستاگرام به موتور پولساز اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوبی که این روزها در جهان بسیار طرفدار دارد و یک فضای فوق العاده برای رشد کسب و کار ها و تجارت الکترونیک در این بستر به شمار می‌آید. باتوجه به اینکه هر روز تعداد [...]
942 نمایش
3.0
30000تومان