شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
83% تخفیف
129000تومان

آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر می رسند – چشمان سبز! و در حالی که من نمی خواهم تمام اسرار آنها را در اینجا فاش کنم، می گویم که آنها در یک چیز مشترک هستند که می توانید بلافاصله استفاده از آن را شروع کنید – پیام های سابلیمینال چشم سبز! پس این پیام های مخفی چیست؟

Green Eye Subliminal
Green Eye Subliminal

سابلیمینال چشم سبز دقیقا چیست؟ پیام ناخودآگاه روی چشمان سبز ممکن است چیزی خارج از این دنیا به نظر برسد، اما در واقع واقعی است. با این حال، به این سادگی نیست که بگوییم سابلیمینال چشم سبز – باید به روش درست گفته شود و ملودی خاصی پشت آن باشد تا به درستی کار کند. این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورد سابلیمینال معروف چشم سبز و هدف آن و همچنین نحوه استفاده کامل از آن بدانید را به شما می گوید.

سابلیمینال چشمان سبز و معنای آن

پیام های سابلیمینال Subliminal روز به روز بیشتر در تبلیغات، بازاریابی و ویدئو استفاده می شوند. سایت های متعددی وجود دارند که ادعا می کنند می توانند به شما کمک کنند تا از این پیام ها در زندگی روزمره خود استفاده کنید. بنابراین پیام سابلیمینال دقیقا چیست؟

یک پیام سابلیمینال از محرک های بصری استفاده می کند که باعث ایجاد یک پاسخ ناخودآگاه می شود. به طور خلاصه، چیزی شبیه به یک تصویر به اندازه کافی از جلوی چشمان شما می گذرد که حتی از آن آگاه نیستید، اما به قدری کند است که ناخودآگاه برای مدتی به شما می چسبد و به شما کمک می کند تا به هر هدفی که برای آن خلق شده است برسید.

چه کسی آن را ساخته است؟

کوین ترودو – کوین ترودو ممکن است یک چهره بحث برانگیز باشد، اما او یکی از بسیاری است که به چشمان سبز و قدرت های آن اعتقاد دارد. کتاب او با عنوان هیولای چشم سبز: یک دکتر به شما حقیقت را درباره چشمان سبز می گوید، چشمان سبز را بسته به نحوه استفاده شما به عنوان هدیه و نفرین، بررسی می کند. او می گوید کسانی که چشمان سبز دارند فقط با نگاه کردن به مردم می توانند افکار را بخوانند. یا بهتر است بگوییم، او ادعا می کند که همه ما یک خالکوبی نامرئی روی کره چشم خود داریم (که فقط با برجستگی اختری قابل مشاهده است) و کسانی که چشمان سبز دارند این خالکوبی ها را واضح تر از دیگران می بینند.

 

سابلیمینال چشم سبز – چگونه کار می کند؟

بسیاری از ما در مورد چشمان خود کنجکاو هستیم. آنها چه رنگی هستند؟ چه کسی آنها را به ما منتقل کرد، و چگونه این موضوع بر شخصیت ما در بزرگسالی تأثیر گذاشت؟ بسیاری از مردم با چشم های آبی و چشم های قهوه ای آشنا هستند. اما چشمان سبز چطور؟

سابلیمینال چشم سبز – چگونه کار می کند؟: بسیاری از ما در مورد چشمان خود کنجکاو هستیم. آنها چه رنگی هستند؟ چه کسی آنها را به ما منتقل کرد، و چگونه این موضوع بر شخصیت ما در بزرگسالی تأثیر گذاشت؟ بسیاری از مردم با چشم های آبی و چشم های قهوه ای آشنا هستند. اما چشمان سبز چطور؟

نحوه استفاده از این پکیج سابلیمینال

ابتدا فایل از فایل سا تهییه و دانلود کنید و سپس فایل تصویریmp4 با صدا را استخراج  ودر یک سی دی یا فلش منتقل کنید . توصیه می‌کنم از یک پخش‌کننده نمایشگرها همچون تلوزیون استفاده کنید، زیرا در حین پخش پیام سابلیمینال خود تمرکز می‌کنید و  معمولاً کیفیت بیشتری نسبت به سایر فرمت‌های رسانه ارائه می‌دهند. شما باید حداقل به مدت۴۵دقیقه هر روز حدود ۳۰ دقیقه به تصویر وپیام ناخودآگاه خود تماشا و گوش دهید. برخی از افراد تنها پس از چند روز نتایج را مشاهده می کنند. با این حال، برخی دیگر ممکن است تا ۲ ماه طول بکشد تا تفاوتی را مشاهده کنند. استمرارو نظم  و تمرکز  در تماشای سابلیمینال بسیار مهم است و در نتیجه گیری نیزاهمیت بسیاری دارد.

سابلیمینال چشمان سبز
سابلیمینال چشمان سبز

 

توصیفات و نتایج.

پیام های سابلیمینال به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از آنها برای درمان چیزهایی مانند اعتیاد، عادات بد و تمایلات شخصی استفاده می شود. برخی از کاربردهای رایج عبارتند از درمان کاهش وزن، ترک سیگار، بهبود اعتماد به نفس ,تغییر رنگ چشم دلخواه و یا کمک به افراد در یادگیری نحوه یادگیری بهتر یا سریعتر.

سابلیمینال ها با دور زدن ذهن خودآگاه ما کار می کنند و اطلاعاتی را در ضمیر ناخودآگاه ما قرار می دهند، جایی که می توانند روی ما تأثیر بگذارند بدون اینکه ما حتی از وقوع آن خبر داشته باشیم. هنگامی که به درستی استفاده شودنتیجه دلخواه حاصل میشود.

با این حال، اگر افسردگی یا اضطراب و یا مشکلات روان دارید، باید قبل از استفاده از این نوارها با پزشک خود مشورت کنید.. هر کس متفاوت است و چیزی که برای یک فرد موثر است ممکن است برای دیگری جواب ندهد، اما بیشتر افراد پس از استفاده از آنها برای ۳۰ روز متوالی تفاوتی را در زندگی خود مشاهده خواهند کرد.

Subliminal
Subliminal

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.
83% تخفیف
129000تومان
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
تعداد پارت: 1
اندازه: 1/7گیگ
فرمت: MP4تصویری
زبان: فارسی
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

سایر محصولات filesa Other Products

پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1010 نمایش
1
10000تومان
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1485 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1130 نمایش
5.0
46000تومان
دانلود PDF کتاب نادر الرمل مستطاب سرخاب رمل
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
شیخ محمد عبدالله معین ? کلیات کتاب مستطاب سرخاب رمل، بهترین کتاب برای فرا گرفتن اسرار رمل نادره الرمل ✍️ شیخ محمد عبداله معین ? کلیات کتاب مستطاب سرخاب رمل،بهترین کتاب برای فرا گرفتن اسرار رمل. این کتاب رساله جامع قواعد علمی و عملی فن رمل میباشد و مشتمل است بر تشریحات و [...]
1022 نمایش
1
40000تومان

محصولات مرتبط Related Products

تغییر رنگ چشم آبی در ۲۹ روز (تضمینی)
86% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
احتمالا شما هم از چشم های آبی خوش تان می آید یا گمان می کنید چشم آبی ها جذابیت بیشتری دارند. این اعتقاد دلیلی کاملا علمی دارد، دانشمندان در تحقیقات خود متوجه شدند اکثر افراد به سمت کسانی که چشمان آبی دارند جذب می شوند. پس این سوال به ذهن ما می رسد که آیا […]
1726 نمایش
5.0
88000تومان