شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

خرید اکانت یکماهه سایت سئو موز Moz Pro (اکانت موز یک ماهه ارزان) خرید اکانت یکماهه سایت سئو موز Moz Pro (اکانت موز یک ماهه ارزان)
خرید اکانت یکماهه سایت سئو موز Moz Pro (اکانت موز یک ماهه ارزان) خرید اکانت یکماهه سایت سئو موز Moz Pro (اکانت موز یک ماهه ارزان)

خرید اکانت یکماهه سایت سئو موز Moz Pro (اکانت موز یک ماهه ارزان)

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
97% تخفیف
23000تومان

سئو موز ابزارهای بسیار حرفه ای برای سئو و بویژه برای آنالیز رقبا در اختیار شما قرار میدهد.

با استفاده از ابزار ماز شما می‌توانید دید بهتری نسبت به مخاطبین سایت خود داشته باشید . زمانی که کاربری وارد سایت می‌شود ، نحوه ورود کاربر به سایت برای شما مشخص خواهد بود ، از طریق موتور جستجو ، تبلیغات گوگل یا شبکه های اجتماعی!

با استفاده از این ابزار شما متوجه خواهید شد که کاربران چگونه کسب و کار شما را در موتور جستجو ، جستجو می‌کنند. کلمات کلیدی که توسط کاربران برای جستجوی کالا ها یا سرویس های شما مورد استفاده قرار گرفته است برای شما در دسترس خواهد بود و شما می‌توانید صفحات خود را بر اساس این کلمات بهینه سازی کنید تا ترافیک بهتر و هدفمند‌تری به سایت شما روانه شود

رهگیری رتبه سایت

 با استفاده از Moz Pro شما میتوانید رتبه سایت خود را برای کلمات کلیدی خاص مورد بررسی قرار دهید و با مقایسه خود با سایر رقبا جایگاهتان را در موتور جستجو ارتقا دهید.

Link Explorer

لینک‌ها یکی از مهم ترین بخش های سئو سایت هستند. با استفاده از Moz Pro علاوه بر مشاهده Domain Authority (اعتبار دامنه) و Page Authority (اعتبار صفحه ) آدرس مشخص شده ، شما می‌توانید لینک های آن آدرس را مورد بررسی قرار دهید . لینک های داخلی ، لینک های خارجی ، نوع لینک‌های خارجی ، دامنه هایی به سایت مورد نظر لینک داده اند ، تعداد لینک ها ، اعتبار دامنه لینک های ورودی و … از مواردی هستند که با استفاده از این بخش ابزار ماز قابل دسترسی است.

با استفاده از اکانت moz یک ماهه میتوانید ۲۰ هزار آدرس URL متفاوت را مورد بررسی قرار دهید و از این طریق شانس های جدیدی برای لینک سازی به وب سایتتان پیدا کنید.

 

وبسایت MOZ به عنوان یکی از معتبر ترین مراجع آموزشی در حوره سئو (SEO) شناخته شده است. Moz همچنین به شما ابزار های حرفه ای برای تحلیل سئو و مشکلات مختلف وبسایت ارائه می دهد. برای استفاده از این ابزار های پرکاربر باید اشتراک ویژه آن یعنی اکانت MOZ Pro تهیه نمایید. قیمت اکانت معمولی MOZ Pro در حال حاضر (مهر ۹۷) ماهیانه ۱۷۹ دلار است. البته وبسایت MOZ یک ماه استفاده آزمایشی از تمام امکانات نرم افزارش را به رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. متاسفانه برای ثبت نام و دریافت اشتراک یک ماهه رایگان، نیاز به کارت اعتباری معتبر و موجود بودن اعتبار کافی در کارت می باشد. اوکس تیم امکان تهیه اشتراک یک ماهه را با قیمت به صرفه برای شما فراهم کرده است و می توانید تنها با ۷۰ هزار تومان برای یک ماه به تمامی امکانات MOZ Pro دسترسی داشته باشید. برخی امکانات اکانت MOZ Pro را در ادامه مشاهده می کنید :

 امکانات اکانت MOZ Pro

  • جویشگر کلمات کلیدی (Keyword Explorer)

با استفاده از قابلیت جویشگر کلمات کلیدی اکانت موز (MOZ) می توانید کلمات کلیدی مربوط به وبسایت خود را پیدا کنید، آمار های مربوط به کلمات کلیدی مورد نظر از جمله: میزان تقریبی جستجو در ماه (Monthly Volume) ، سختی (Difficulty)، نرخ کلیک (Organic CTR) و اولیت (Priority) آن ها را در قالب گزارش های منظم و امتیاز بندی شده دریافت کنید. به کمک این ابزار می توانید در تدوین استراتژی سئو و محتوای خود حرفه ای تر عمل کرده و گستره ی وسیعی از کلمات کلیدی را اولویت بندی کرده و مورد هدف قرار دهید.

  • جویشگر پیوندها (Keywod Explorer)

به جرات می توان گفت هیچ ابزار دیگری، قدرت MOZ در پایش لینک ها را ندارد. موز با در اختیار داشتن پایگاه داده قوی و خزنده (Crawler) های منحصر خود، می تواند گزارش های کاملی از وضعیت لینک های سایت شما یا رقبای شما در اختیارتان قرار دهد. ابزار Keyword Explorer وبسایت MOZ ابزار قدرتمندی در دست سئو کاران حرفه ای است.

  • کنترل سئوی داخلی صفحات (On Page Grader)

یکی از پارامتر های مهم در سئوی سایت، بهینه بودن ساختار داخلی صفحات است. تجربه ما در بهینه سازی سایت های مختلف برای موتور های جستجو (SEO) به وضوح نشان داده است که معمولاً منشا مشکلات درون صفحات وبسایت است. معمولاً وبسایت های محتوایی به On Page SEO توجه می کنند ولی فروشگاه های اینترنتی از آن غافل هستند. از این رو اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید یا مسوولیت بهینه سازی یک فروشگاه اینترنتی را بر عهده دارید، این ابزار برای شما مفید خواهد بود.

  • پایش در لحظه (On-Demand Crawl)

این ویژگی که یکی از امکانات جدید MOZ Pro است، یکی از ملزومات سئوی فنی یا Technical SEO می باشد. در این بخش می توانید با ثبت دامنه وبسایت خود می توانید درخواست یک پایش یا کراول کامل وبسایت خود را کنید. خزنده (Crawler) های MOZ شروع به پایش وبسایت شما می کنند و در مدت کوتاهی ( تقریباً نیم ساعت) گزارش کاملی از مشکلات سئوی فنی و راهکار اصلاح آن ها را  به شما ارائه می دهد.

برخی مواردی که در گزارش دریافت خواهید کرد را در ادامه مشاهده می کنید :

  • Missing or Invalid H1

  • Missing Canonical Tag

  • URL Too Long

  • Duplicate Titles

  • Duplicate Content

  • Description Too Short

  • Title Too Long

  • Temporary Redirect

  • Title Too Short

  • Slow Load Time

  • Meta Noindex

و ۱۵ مورد دیگر

  • دنبال کننده رتبه (Rank Tracker)

این ابزار MOZ Pro به درد آن دسته از صاحبان کسب و کاری می خورد که بالا بودن رتبه وبسایتشان در کلمات خاصی بسیار مهم است. MOZ Rank Tracker به شما این امکان را می دهد که کلمات کلیدی مورد هدف خود را در طول زمان تحت نظر داشته باشید و افت یا خیز آن را تحت نظر بگیرید. بسیاری از حرفه ای ها با استفاده از این ابزار جایگاه های بالا را برای خود حفظ می کنند. این ابزار اکانت MOZ pro در بازه های مشخص زمانی، وضعیت رتبه شما در کلمات کلیدی مورد هدف را به شما ایمیل می کند.

یکی از ابزارهای بسیار مهم این سرویس ابزار Link Explorer می باشد که توسط آن میتوانید بک لینکهای سایت خود و تمام رقبای خود را مشاهده نمایید تا شما هم بتوانید در سایتهایی که رقبای شما لینک سازی کرده اند به لینک سازی بپردازید. همچنین میتوانید مشاهده کنید که رقبای شما دقیقا با چه انکر تکستهایی در سایتها لینک ساخته اند. همچنین میتوانید به پیشنهاداتی برای بهبود سئوی داخلی و انتخاب کلمات کلیدی مناسب و همچنین تجریه و تحلیل اسپم سایت خود بپردازید.

سایت moz یکی از برترین ابزارهای سئو می باشد که در سال گذشته بیش از ۵۰ میلیون دلار سود خالص این شرکت بوده است که نشان میدهد مردم چقدر به این ابزار اعتماد دارند.

اگر قصد استفاده از این ابزارها را دارید ما یک روش بسیار ویژه و ارزان برای شما در نظر گرفته ایم. سایت سئو موز برای پلنهای خود یکماه اشتراک Trial در نظر میگیرد عضویت در این پلن نیازمند کارت اعتباری کاملا ولید بوده که در صورت نداشتن یک کارت اعتباری معتبر امکان عضویت در این سیستم را نخواهید داشت.  سرویس یکماهه سئو موز را برای پلن ۱۷۹ دلاری Moz Pro در اختیار شما قرار خواهد گرفت در واقع در این روش شما بصورت نامحدود میتوانید از تمامی امکانات و ابزارهای سایت سئو موز به مدت یکماه استفاده کنید.

در این روش اکانتی برای شما در این سایت باز شده و توسط کارت اعتباری معتبر و ولید اکانت فعال خواهد شد و سپس مشخصات اکانت برای شما ایمیل خواهد شد.

اکانتی که ما برای شما ایجاد خواهیم کرد دارای مشخصات زیر است:

در هر اکانت شما میتوانید ۱۰ کمپین ایجاد کنید و محدودیتی در تعداد رقبا از نظر تجزیه و تحلیل وجود ندارد.

 

برخی از امکاناتی که با خرید اکانت یک ماهه موز MOZ در دسترس شما قرار می‌گیرد:

    • پیگیری رتبه بندی جهانی
    • پیگیری رتبه بندی رقبا
    • پیگیری رتبه بندی موبایل
    • پیشنهادات برای بهبود رتبه

    • دسترسی به معیارهای معتبر
    • برآورد دقیق حجم جستجو
    • تجزیه و تحلیل نتایج جستجو
    • تجزیه و تحلیل لینک‌های سایت

    • نمایش فرصت‌های لینک بیلدینگ
    • معیارهای لینک مربوط به رقبا
    • تجزیه و تحلیل اسپم
    • لینک‌های جدید

  • اولویت بندی مسائل سئو
  • هشدار مشکلات جدید سئویی
  • فرصت‌های جدید بهنیه سازی صفحات
  • چک لیست بهینه سازی صفحات

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 6900تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

97% تخفیف
23000تومان
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
خرید اکانت یکماهه سایت سئو موز Moz Pro (اکانت موز یک ماهه ارزان)
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
شامل: مدت زمان اکانت: یکماه
فرمت: بعداز تکمیل سفارش مشخصات اکانت به شما ایمیل میگردد.
استپ: اکانت قانونی و پروpro /قیمت درسایت موز:180دلار
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 6900تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.