شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

آموزش ۰ تا ۱۰۰ کسب درآمد از فتوشاپ با دوره کاربردی عملی آموزش ۰ تا ۱۰۰ کسب درآمد از فتوشاپ با دوره کاربردی عملی
آموزش ۰ تا ۱۰۰ کسب درآمد از فتوشاپ با دوره کاربردی عملی آموزش ۰ تا ۱۰۰ کسب درآمد از فتوشاپ با دوره کاربردی عملی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ کسب درآمد از فتوشاپ با دوره کاربردی عملی

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
77% تخفیف
15000تومان

همه ما، کم و بیش با تبلیغات محیطی آشنا هستیم. تبلیغاتی که امروزه سر از فضای مجازی درآورده. ممکنه بعضی از مواقع به این فکر کرده باشیم که چطور چنین طرح های تبلیغاتی ایجاد شده. آیا من هم می تونم همچین کاری بکنم و کسب درآمد داشته باشم؟ برای اینکه یک طراح تبلیغاتی بشم چه کاری باید بکنم و از کجا شروع کنم؟ طبیعتا بهترین راه آموزش فتوشاپ هست. اما بعد از یادگیری فتوشاپ، یادگیری طراحی تبلیغاتی هست.

در کنار کمی خلاقیت، شما باید نحوه ساخت بنر، تراکت، سربرگ، منو رستوران، پوستر های تبلیغاتی و کارت ویزیت‌ های مختلف رو یاد بگیرید تا بتونید توی چاپخونه‌ها یا موسسات و شرکت‌ها و درواقع هرجا که نیاز به طراح داشتن شروع به کار بکنید.
دلیل نامگذاری این دوره هم همینه.
شما می‌تونید بعد از دیدن سری دوره‌های کسب درآمد با فتوشاپ، طرح های جذاب بسازید و بفروشید.

ویژگی بزرگ نرم افزار قدرتمند فتوشاپ این است که:
به راحتی می توانید از این نرم افزار کسب درآمد داشته باشید.
کسب درآمد هایی مانند:

طراحی کارت ویزیت
طراحی تراکت
طراحی سربرگ
طراحی تصاویر تبلیغاتی
طراحی قالب وب سایت
طراحی سایت
طراحی پوستر
طراحی آگهی ترحیم و … .
که هرکدام به نوبه خود می توانند بصورت تخصصی اجرا و طراحی شوند.
در ادامه توضیحات کامل تری در خصوص این مجموعه آمده است.

سرفصل ها:

  • قسمت اول: طراحی کارت ویزیت

  • قسمت دوم: طراحی تراکت

  • قسمت سوم: طراحی سربرگ

  • قسمت چهارم: طراحی بنر مشاغل

  • قسمت پنجم: طراحی پوستر تبلیغاتی

  • قسمت ششم: طراحی منو رستوران


اگر نیم نگاهی به آگهی های استخدام اینترنتی داشته باشیم متوجه این خواهیم بود که خیلی از شرکت هایی که کارهای اینترنتی انجام می دهند و یا در زمینه های فروش کار می کنند همیشه به یک گرافیست حرفه ای تمام وقت نیاز دارند.

تصمیم با شماست که بخواهید برای یک شرکت خصوصی به عنوان گرافیست کار کنید یا بخواهید به صورت دور کاری و پاره وقت برای یک شرکت خاص کار کنید و یا به صورت پروژه ای کار قبول کنید.

اما در این میان راه ها و روش هایی وجود دارند که شاید خیلی ساده و پیش و پا افتاده به نظر برسند اما سود خیلی زیادی نسبت به کارمندی دارد، با ما همراه باشید تا روش های کسب درآمد از فتوشاپ را برای شما توضیح دهیم و اگر تا به الان فتوشاپ کار نکردید حتما آموزش فتوشاپ سایت های مختلف را دنبال کنید و سعی کنید حرفه ای باشید.

اگر شما تسلط کافی به نرم افزار های طراحی به خصوص فتوشاپ داشته باشید زمینه های کاری متعددی برای شما فراهم می شود و می توانید متناسب با تخصصی که دارید مشغول شوید و کسب درآمد کنید.

آموزش کسب درآمد با نرم افزار فتوشاپ :

اگر شما توانایی این را دارید که صفر تا صد یک پرژه را انجام دهید و از همه مهمتر اینکه استانداردهای لازم را هم بتوانید عملی کنید، شما قادر خواهید بود از طریق طراحی با فتوشاپ کسب درآمد کنید.

کارمندی به عنوان گرافیست :

در حال حاظر شرکت های زیادی وجود دارند که نیازمند گرافیست هستند و هر شرکتی متناسب با موضوع کاری خود انتظارات متفاوتی از گرافیست دارند.

به عنوان مثال شرکت های حوزه وب و همچنین شرکت های فعال در زمینه چاپ حتما به یک گرافیست حرفه ای نیاز دارند که متوسط حقوق این افراد از ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان هست تا ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون که در شهر های مختلف این تعرفه هم متفاوت خواهد بود.

طراحی کارت ویزیت :

کارت های ویزیت اهمیت بسیار زیادی در برند سازی دارند و هر چقدر حرفه ای و جذاب طراحی شوند باعث جذب مخاطب خواهد شد و شما می توانید کارت ویزیت های تک رو را با قیمت حداقل ۵۰٫۰۰۰ تومان و دو رو ۷۵٫۰۰۰ تومان طراحی کنید که این مبلغ جز تعرفه های پایه هستند و می تواند بیشتر از این مبلغ هم باشد .

طراحی پوستر :

طراحی پوستر تبلیغاتی همواره یک از بهترین نوع طراحی هاست. زیرا می توان قوانین را زیر پا گذاشت. پوستر تبلیغاتی فقط نیاز به خلاقیت و جسارت دارد و اگر قوی باشد، احساسات اقراد را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد، طراحی پوستر انواع مختلف دارد که در به صورت معمول پوسترها به دو نوع تبلیغاتی و هنری تقسیم می شوند که شما می توانید هر پوستر تبلیغاتی را حداقل با مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰ تومان و پوسترهای هنری را با مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰ تومان طراحی کنید که این مبلغ هم قابل تغییر است و هر چقدر کار شما حرفه ای و خلاقانه باشد می تواند مبلغ طراحی شما هم افزایش داشته باشد .

طراحی ست اداری :

اوراق و ست اداری به مجموعه اسنادی از قبیل سربرگ، کارت ویزیت، انواع پاکت نامه و همچنین مواردی از قبیل کاغذ یادداشت و … هستند که با طراحی ست های اداری می توانید مبلغ خوبی را کسب کنید و معمولا ست های اداری با مبلغ ۳۵۰٫۰۰۰ تومان الی ۷۰۰٫۰۰۰ تومان متغییر هستند که در بعضی موارد به دلیل اضافه بودن کارهای طراحی می تواند مبلغ هم بالاتر از این مبلغ هم باشد.

مطلب پیشنهادی به شما  آموزش کامل کار با پنل لایه ها Layers در فتوشاپ

طراحی بروشور :

بروشور وسیله ای است برای بیان توضیحات کامل یک محصول و نحوه استفاده از آن. به همین دلیل است که به آن، کالانما هم گفته می شود. زیرا یک کالای خاص را به صورت کامل تشریح می کند و یک کاربر پس از خواندن بروشور محصول، می تواند از آن محصول استفاده کند که هزینه طراحی بروشورهای تبلیغاتی یا بروشورهای محصولات حدودا از ۸۰٫۰۰۰ هزار تومان شروع می شود تا ۲۰۰٫۰۰۰ هزار تومان.

طراحی مجله ای :

طراحی رو جلد مجله یا صفحات مجله به تعداد صفحات مجله بستگی دارد و حدودا هر صفحه مجله به طور میانگین از ۱۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود تا ۱۰۰٫۰۰۰ تومان که اگر تنها نیاز به طراحی رو جلد باشد مبلغ تغییر خواهد کرد و حدودا از ۱۰۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود تا ۳۰۰٫۰۰۰ تومان.

طراحی بنر :

طراحی بنر شاید ساده ترین نوع طراحی در این فهرست باشد که شما نیازی به خلافیت های آنچنانی نداشته باشید و چون سایز بنر ها ثابت هستند و استایل و سبک ثابتی هم دارند نیاز نیست برای هر بنر وقت زیادی را صرف کنید و تنها کار با انیمیشن دادن به متن ها و المان های مورد استفاده شده در بنر است که تعرفه طراحی بنرها معمولا از ۱۵٫۰۰۰ تومان شروع می شوند تا ۱۰۰٫۰۰۰ هزار تومان که متناسب با سایز بنرها متفاوت خواهد بود.

طراحی لوگو و آیکون :

پر سودترین طراحی که می توانید با فتوشاپ انجام دهید طراحی لوگو است که امروزه با نرم افزار های وکتوری مانند ایلوستریتور هم طراحی می شود که تعرفه طراحی لوگو بسیار متفاوت است و متناسب با طرحی که ارائه می شود متفاوت است ولی تعرفه طراحی لوگو می تواند از ۵۰٫۰۰۰ تومان شروع شود و تا قیمت ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ادامه داشته باشد ولی به صورت استاندارد و معمولی مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰ تومان الی ۵۰۰٫۰۰۰ تومان می تواند معقول باشد.

چگونه باید بازاریابی کنیم ؟

شاید برای شما سوال باشد که چگونه می توانیم طراحی کنیم و کسب درآمد کنیم بدون آنکه وابسته به شرکتی باشیم.

روش های زیادی برای این کار وجود دارد که ما در میهن تات نمی توانیم زیاد روی این مسئله زوم کنیم و توضیح دهیم اما به صورت کلی اشاره ای خواهیم کرد و حتما توصیه خواهیم کرد که تحقیق کنید و وارد دنیای کسب و کار طراحی شوید.

امروزه به لطف اینترنت پرسرعت و همچنین شبکه های اجتماعی که باعث اطلاع رسانی هر چه سریع تر اطلاعات بین کاربران شده ما هم می توانیم بهترین بهره را ببریم و کسب و کار خودمان را مطرح کنیم و کم کم با جذب مشتری کسب درآمد کنیم.

شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام که بیشترین کاربران را در ایران دارند و همچنین با راه اندازی سایت می توانید اولین قدم ها را بردارید و بازاریابی خود را شروع کنید و پول در بیاورید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 4500تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

77% تخفیف
15000تومان
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
آموزش ۰ تا ۱۰۰ کسب درآمد از فتوشاپ با دوره کاربردی عملی
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
زمان: بیش 10 ساعت آموزش
تعداد پارت: 6 دوره کاربردی کامل
اندازه: 292 مگابایت
فرمت: mp4
زبان: فارسی
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 4500تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1127 نمایش
5.0
129000تومان
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1016 نمایش
1
10000تومان
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1495 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1136 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1136 نمایش
5.0
46000تومان
دانلود پکیج بازگردانی پیج های دیسیبل و هک شده اینستاگرام به فارسی
96% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
غیرفعال شدن یا Disable شدن پیج در اینستاگرام یکی از کابوس‌های وحشتناک برای کاربران اینستاگرام است. حالتی را در نظر بگیرید که صبح از خواب بیدار می‌شوید و با خوشحالی سراغ اینستاگرام می‌روید تا صفحه‌تان که نزدیک به یک میلیون فالوور دارد را چک کنید، اما با پیغام غم‌انگیز “your [...]
1319 نمایش
5.0
18000تومان
پکیج آموزش جامع تصویری خوشنویسی باخودکار( نستعلیق) زبان فارسی
61% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آموزش کامل و جامع به صورت فیلم های fuul HD آموزش از صفر تا صد /مبتدی تا حرفه ای  با این آموزش خط خود را رویایی کنید. خوشنویسی یا خطاطی به معنی زیبانویسی یا نوشتن همراه با خلق زیبایی است و فردی که این فرایند توسط او انجام می‌گیرد خوش‌نویس نام دارد، به‌خصوص زمانی که خوش‌نویسی [...]
1630 نمایش
5.0
36000تومان
دانلودپکیج جامع  نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب -سال ۹۹ قبولی ۱۰۰%
75% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
این بسته کامل برای متقاضیان آیین نامه اصلی یا مرحله دوم و همچنین مقدماتی است بدون نیاز به خواندن حتی یک صفحه از کتاب آیین نامه و تنها با مطالعه ی بسته طلایی  در ۳۰ دقیقه شما قادر خواهید بود به تمامی سوالات پاسخ صحیح بدهید. با خواندن  نمونه سوالات آیین نامه رانندگی (این پکیج) [...]
1088 نمایش
5.0
22000تومان