شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

آموزش و تمرینات پاکسازی چاکرا -تمرینات هفت چاکرا آموزش و تمرینات پاکسازی چاکرا -تمرینات هفت چاکرا
آموزش و تمرینات پاکسازی چاکرا -تمرینات هفت چاکرا آموزش و تمرینات پاکسازی چاکرا -تمرینات هفت چاکرا

آموزش و تمرینات پاکسازی چاکرا -تمرینات هفت چاکرا

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
80% تخفیف
10000تومان

اطلاعات کلی دوره پاکسازی و فعال سازی چاکراها:

 نام دوره آموزشی:  پاکسازی و فعال سازی چاکراها

 مخاطبان دوره:  تمام افراد

محتویات بسته:  جلسات دوره به همراه یک هفت فایل صوتی توضیحات راهنما فارسی  به همراه موزیک مخصوص فعال سازی چاکراها که بسیار ارزشمند است.

  فرمت دوره آموزشی: شامل ۷ فایل mp3 با کیفیت بالا، به همراه سه فایل pdf که توضیحات تکمیلی چاکراها در آنها نوشته شده است.

  حجم دوره آموزشی:  ۷۱ مگابایت می باشد.

  محل برگزاری:  هرجایی که در آن آرامش دارید و می توانید تمرینات را انجام دهید.


چاکرا چیست؟

 

چاکرا‌ها (مراکز انرژی) مراکز هفتگانه قدرتند که در ستون فقرات در کالبد اثیری قرار دارند و در واقع رابط بین روح و جسم هستند. چاکرا کلمه‌ای سانسکریت و به معنای چرخ است.

چاکرا‌ها مدام در حال چرخش هستند که به آن‌ها نیروی حیات هم می‌گویند و از میان شبکه‌ای از مجرا‌های باریک به نام نادی در سراسر بدن جریان دارند.

در حدود ۷۲۰۰۰ نادی در کالبد انسان وجود دارد.

چاکرا‌ها روی نادی اصلی قرار دارند و در سرتاسر ستون فقرات امتداد دارند. چاکرا‌ها دوار هستند.

بدن ما شامل انرژی‌های مثبت و منفی است. سمت راست بدن حاوی انرژی مثبت و سمت چپ بدن حاوی انرژی منفی است.



این انرژی‌ها بر مسیر چرخشی چاکرا‌ها نیز تاثیر می‌گذارند. به نظر می‌رسد هر چاکرا نام و رنگ به خصوصی نیز دارد که به طور مارپیچ از مرکز آن به سمت بیرون در حرکت است و به یکی از رنگ‌های رنگین کمان مربوط می‌شود. هزاران سال است که چاکرا‌ها در شرق شناخته شده و مورد استفاده قرار گرفته اند.

چاکرا‌های اصلی

چاکرا‌های اصلی مراکز انرژی در حال چرخش هستند که به‌طور معمول ۳ تا ۴ اینچ قطر دارند و اعضای اصلی و حیاتی کالبد فیزیکی را کنترل می‌کنند و به آن‌ها انرژی می‌دهند.

چاکرا‌های اصلی درست مانند نیروگاه‌هایی هستند که انرژی حیاتی را برای اعضای حیاتی و اصلی تأمین می‌کنند.

اگر این نیروگاه‌ها به خوبی کار نکنند اعضای حیاتی ضعیف یا بیمار می‌شوند، زیرا برای درست کار کردن، انرژی حیاتی کافی ندارند.

چاکرا‌های فرعی

قطر چاکرا‌های فرعی یک تا دو اینچ است و چاکرا‌های بسیار کوچک، بخش‌های کم اهمیت‌تر کالبد جسمانی را کنترل می‌کنند و به آن‌ها انرژی می‌دهند.

چاکرا‌ها در داخل کالبد فیزیکی نفوذ می‌کنند و در ورای آن نیز امتداد می‌یابند.

چاکرا‌ها از دو طریق غده درون‌ریز و سیستم عصبی بر جسم اثر متقابل دارند.

معرفی هفت چاکرا

  1.  چاکرای ریشه: در پایین ستون فقرات قرار دارد و رنگش قرمز است.

  2.  چاکرای خارجی: در پشت و تقریبا پنج سانتیمتری زیر ناف قرار دارد و رنگ آن نارنجی است.

  3.  چاکرا خورشیدی: چهار انگشت بالاتر از ناف است. به آن گوهر ناف می‌گویند و رنگش زرد است.

  4.  چاکرا قلب: در مرکز سینه و در امتداد قلب قرار دارد و رنگ آن سبز است.

  5.  چاکرا گلو: در سطح گلو قرار گرفته است و رنگ آن آبی است.

  6.  چاکرا چشم سوم (پیشانی): در پیشانی و بین دو ابرو قرار دارد و به رنگ نیلی است.

  7.  چاکرا فرق سر: در بالاترین قسمت سر قرار دارد و قوی‌ترین ارتعاشات انرژی بدن را زیر نظر دارد که رنگ آن بنفش است.

زمانی که مجرای چاکرا‌ها بسته شود و یا از حالت تعادل خارج شوند، منجر به بیماری می‌شود. سرکوب کردن هر نوع احساسات و عواطف و شوک عصبی و هر نوع ناراحتی و لطمه روحی باعث می‌شود که چاکراها، یعنی مراکز انرژی حیاتی از حالت تعادل خارج شوند.



غم و غصه، عصبانیت، حسادت، خودخوری و رنجش، صدمه شدیدی به چاکرا‌ها می‌زند و آن‌ها بسته می‌شوند. برای برقراری تعادل مجدد، باید فورا هر نوع احساس ناخوشایند خود را شناسایی و هر نوع انرژی منفی را رها کنید تا چاکرا‌ها بتوانند دوباره متعادل شوند.

وظایف چاکرا

  1.  جذب، گوارش و توزیع پرانا (انرژی حیاتی) در بخش‌های مختلف بدن بر عهده آنهاست.

  2.  کنترل، تقویت و مسئولیت درست کار کردن کالبد جسمانی و اعضای مختلف آن را برعهده دارند. غده درون‌ریز به وسیله بعضی از چاکرا‌های اصلی تنظیم می‌شوند و انرژی می‌گیرند. با کنترل و دستکاری چاکرا‌های اصلی می‌توان غده درون‌ریز را تحریک یا مهار کرد. تعداد زیادی از ناخوشی‌ها، تا حدودی ناشی از خوب کار نکردن چاکرا‌ها هستند.

  3. بعضی از چاکرا‌ها مراکز استعداد‌های روانی هستند. فعال‌سازی چاکرا‌های خاص ممکن است باعث توسعه یافتن استعداد‌های روانی خاص شود. برای مثال چاکرا‌های کف دست برای فعال کردن، آسانترین و امن‌ترین چاکرا‌ها هستند. با فعال کردن چاکرا‌هایی که در مرکز کف دست‌ها قرار دارند فرد می‌تواند توانایی خود را در احساس کردن انرژی‌های لطیف، هاله درونی، هاله تندرستی و هاله بیرونی توسعه دهد. این کار با تمرکز کردن به سادگی انجام می‌شود.

 

فعال‌سازی چاکرا

تمرینات و تکنیک‌هایی که می‌تواند این مراکز را فعال سازند متعدد و ویژه هستند و نیاز به کسب مهارت طی چند ماه تا چندین سال است.

توانایی و قدرت‌های حاصل از فعال شدن انرژی چاکراها، کرامت یا سیدهی نامیده می‌شود و به معنای قدرت‌های روحی است.

آیا پس از این دوره، هفت چاکرا پاکسازی و فعال می شوند؟

✔️ شما با انجام گام به گام مراحلی که به سادگی در پکیج توضیح داده شده می توانید حتی بدون نیاز به استاد و همچنین بدون داشتن هیچ اطلاعاتی در مورد چاکراها براحتی با هفت چاکرا آشنا شده و به جزئیات و کارایی آنها شناخت پیدا کنید. با انجام روزی نیم ساعت تمرین براحتی می توانید هفت چاکرای خود را پاکسازی و نهایتا فعال کنید.

✔️ شما اگر مبتدی هستید و یا همین حالا با مبحث چاکراها آشنا شده باشید می توانید با کمک این پکیج هر آنچه که نیاز است را یاد بگیرید. توضیحات جامعی در رابطه با هفت چاکرا، جایگاه آنها، ارتباط آنها با اعضای بدن، کارایی هفت چاکرا، قدرت هفت چاکرا و بسیاری موارد کاربردی دیگر آشنا شوید.

این دوره چه سودی برای خریدار دارد؟

اول اینکه تمام افراد در دنیا به این پاکسازی نیاز دارند، بدلیل اینکه هر روز با ارتعاشات منفی بسیاری زیادی در اطراف خود روبرو می شوند. ما نمی توانیم افرادی که با آنها هر لحظه در ارتباط هستین را تغییر دهیم، اصلا انرژی گذاشتن برای تغییر دیگران یک کار بیهوده است. پس ما درون خودمان را پاکسازی می کنیم و یکی از بهترین روش های پاکسازی درون، پاکسازی هفت چاکراست.

دوم، فرض کنید می خواهید در کلاس های حضوری مراقبه و مدیتیشن شرکت کنید! شهریه هر ماه بسیار بالاتر از خرید این دوره می باشد. در ضمن برای اینکه به شما آموزش پاکسازی هفت چاکرا را بدهند ابتدا باید چندین ماه در کلاسها حضور پیدا کنید تا مثلا آمادگی داشته باشید! دقیقا مثل دروس مدارس و دانشگاه که بسیاری از آنها به هیچ وجه با رشته شخص ارتباطی ندارند.

سومین موضوع رفت و آمد شماست، که هر جلسه باید برای شرکت در کلاسها سر وقت حاضر شوید و در صورت غیبت، آن جلسه را از دست می دهید و کسی پاسخگو نیست چرا که مشکل از شما بوده.

اگر موارد دیگری هم وجو دارد که می توانید در کامنت برای دوستانتان مطرح کنید.

✔️ اما با خرید دوره پاکسازی چاکرا در هزینه ها، زمان و انرژی خودتان سرفه جویی کنید.

فعالیت چاکراها چیست؟

در بدن مراکزی وجود دارد که به آنها مراکز انرژی یا چاکرا گفته می‌شود. چاکرا کلمه‌ای سانسکریت به معنای چرخ است. چاکراها یا مراکز انرژی در حال چرخش هستند و بخش‌های بسیار مهمی از کالبد انرژی محسوب می‌شوند. یک چاکرا همانند دیسکی است در حال چرخش که مانند لنز یک دوربین باز و بسته می شود.

هدف اصلی از درک کردن و کار با چاکراها پدید آوردن وحدت و یکپارچگی درون شماست. دانستن اینکه‌ با پاکسازی چاکرا ها می توانید کمک بیکرانی در به دست آوردن شناخت از خود داشته باشید. این امر می تواند شما را در رها شدن نیروی ذاتی تان یاری کند، و شما را توانا سازد تا در زندگی ای سرشار از فراوانی و شادی به سر برید.

اگر این مراکز انرژی به خوبی کار نکنند اعضای حیاتی ضعیف یا بیمار می‌شوند، زیرا برای درست کارکردن، انرژی حیاتی کافی ندارند. پس مانند خانه ای که در آن زندگی می کنید و به پاکیزگی آن اهمیت می دهید ، پاکسازی چاکراها نیز دارای اهمیت است.

دوره پاکسازی چاکراها ۷ جلسه برگزار می شود.

جلسه اول: پاکسازی و فعال سازی چاکرای اول

جلسه دوم: پاکسازی و فعال سازی چاکرای دوم

جلسه سوم: پاکسازی و فعال سازی چاکرای سوم

جلسه چهارم: پاکسازی و فعال سازی چاکرای چهارم

جلسه پنجم: پاکسازی و فعال سازی چاکرای پنجم

جلسه ششم: پاکسازی و فعال سازی چاکرای ششم

جلسه هفتم: پاکسازی و فعال سازی چاکرای هفتم

کندالینی چیست؟

انرژی کندالینی مثل یک مار در چاکرای اول خوابیده است و وقتی چاکراها و نادی های بدن پاکسازی شده باشند و انرژی کافی به سوشومنا رسیده باشد فعال می شود و به چاکراهای فوقانی میرسد و اگر مسیرش آماده باشد به تاج سر رسیده و باعث بروز روشنی و تکامل روحی بالا می شود. یعنی انسان به موقعیتی دست پیدا می کند که متصل به خالق می شود و زمان و مکان را با دید دیگری مشاهده می کند.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 3000تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

80% تخفیف
10000تومان
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
آموزش و تمرینات پاکسازی چاکرا -تمرینات هفت چاکرا
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
زمان: شامل7فایل صوتی+کتابpdf
تعداد پارت: 2
اندازه: 71 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 3000تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1125 نمایش
5.0
129000تومان
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1016 نمایش
1
10000تومان
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1495 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1135 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

PDFکتاب مصاحبه با دکتر نرودا – اسرار تمدن های کهن پیشرفته (متن کامل)
96% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بخشی از مصاحبه با دکتر نرودا   دکترنرودا : زمین یک سیاره بسیار منحصربه فرد بود . در اصل کلاً یک سیاره آبی بود . اما آنچه که برای موجودات بیگانه جالب بود قدرت هسته اش بود . چون هسته اش نیروی گرانشی دارد که برای تجلی (manifestation ) بسیار مفید است . سارا : منظور […]
1325 نمایش
5.0
9500تومان
PDFکتاب اتو هیپنوتیزم  لسلی . م . لو کرون
97% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
✅کتاب ارزشمند اتو هیپنوتیزم شاخه: متافیزیک ✍️نویسنده: لسلی . م . لو کرون مترجم: یداللّه همایون فر زبان: فارسی نوع کتاب: چاپی تعداد صفحات: ۳۱۴ این کتاب شامل: ۱⃣-روانکاوی چیست؟ ۲⃣-خودآگاهی ۳⃣-هیپنوتیزم ۴⃣-خواب تلقینی ۵⃣-تماس مستقیم با روان ناآگاه ۶⃣-خود هیپتوتیزم ۷⃣-یوگا و [...]
1177 نمایش
5.0
6000تومان
PDFکتاب هیپنوتیسم درمانی – ویلیام گلدن ، توماس داود و فرد فریدبرگ
88% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
کتاب  هیپنوتیزم درمانی اثر ویلیام گلدن ویژگی بارز کتاب صوتی هیپنوتیزم درمانی در مقایسه با دیگر آثاری‏ که درباره هیپنوتیزم نوشته شده،آن است که شیوه کاربرد این روش را برای هر گروه و یا هر اختلال رفتاری-روانی‏ جداگانه معرفی نموده است. هیپنوتیزم درمانی یکی از روشهای علمی و مؤثر [...]
724 نمایش
5.0
5000تومان
کتاب صوتی اسرار ذهنی
87% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
***کتاب خارق العاده اسرار ذهنی یک کتاب نایاب*** در این کتاب برخی اسرار ذهنی نظیر نهان‌بینی (توانایی دیدن اشیا و وقایع فراتر از دید فیزیکی), تله‌پاتی (توانایی احساس کردن وقایعی که در آینده پیش خواهد آمد), و بازگشت به گذشته (توانایی دیدن وقایعی که در گذشته اتفاق افتاده‌اند) [...]
801 نمایش
5.0
12000تومان