شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کتاب صوتی چشمان تاریکی اثر دین کونتز(نسخه کامل وباکیفیت) کتاب صوتی چشمان تاریکی اثر دین کونتز(نسخه کامل وباکیفیت)
کتاب صوتی چشمان تاریکی اثر دین کونتز(نسخه کامل وباکیفیت) کتاب صوتی چشمان تاریکی اثر دین کونتز(نسخه کامل وباکیفیت)

کتاب صوتی چشمان تاریکی اثر دین کونتز(نسخه کامل وباکیفیت)

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
927 نمایش
30000تومان

چشمان تاریکی رمانی دلهره‌آور اثر نویسندهٔ آمریکایی، دین کونتز، است که در سال ۱۹۸۱ منتشر شد. داستان این کتاب درباره‌ی مادری است که می‌کوشد دریابد آیا پسرش واقعا یک سال پیش درگذشته یا هنوز زنده است.
مادری پسرش را با یک سردسته کوه‌نوردی به سفر می‌فرستد. سردسته، پیش از این، ۱۶ بار سفری بدون خطر به کوه داشته‌ است؛ اما در این سفر اتفاقی می‌افتد. تک‌تک مسافران، سردسته و راننده بدون هیچ توضیحی می‌میرند. وقتی مادر عزادار که شخصیت اصلی داستان است، شروع به پذیرفتن مرگ پسرش می‌کند، پیام‌هایی در قالب جمله‌هایی دور از انتظار دریافت می‌کند. این پیام‌ها شامل نوشته‌هایی با گچ روی تخته سیاه، پیام‌های چاپ‌شده در پرینتر و دیگر نشانه‌هاست.
مادر به همراه دوست جدیدش «کریستینا ایوانز» تصمیم دارد آنچه را که احتمالا در روز «درگذشت» پسرش اتفاق افتاد، کشف کند.

کتاب: The Eyes of Darkness -1981

در این رمان از #بیوپون یاد شده که در نسخه‌های قبلی #گورکی_ ۴۰۰ نامیده شده است و در نسخه‌های بعدی #ووهان_۴۰۰ نامیده شده است.

گورکی یک شهر روسی است و در نسخه اول ۱۹۸۱ به عنوان منشاء آن بیوآپون نامگذاری شده است. با توجه به پایان جنگ سرد، مبدا بیوپا به شهر چینی ووهان تغییر یافت و برای نسخه ۲۰۰۸ به بعد به “ووهان ۴۰۰” تغییر نام یافت، و گمانه زنی‌های برخی را در اوایل سال ۲۰۲۰ برانگیخت، که کوونتز به نوعی بیماری Coronavirus ۲۰۱۹ را پیش بینی کرده بود.

رمان «چشمان تاریکی» (The Eyes of Darkness) که در سال ۱۹۸۱ توسط «دین کونتز» -نویسنده آمریکایی- نوشته شده، درباره یک ویروس مرگبار به نام «ووهان-۴۰۰» است که به عنوان یک سلاح بیولوژیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.(داخل ایران چاپ نشده است)


موضوع این رمان درباره مادری است که فرزندش به طرز مرموزی ناپدید شده و پس از مدتی از شهر ووهان چین (منشأ ویروس جدید کرونا) سر در می‌آورد. مادر پسر برای یافتن او به ووهان می‌رود و در آنجا در جریان یک سلاح بیولوژیک (ویروس مصنوعی) جدید و خطرناک به نام “ووهان-۴۰۰” قرار می‌گیرد که در آزمایشگاه ساخته شده و افراد زیادی را مبتلا کرده است. ین کونتز یکی از نویسندگان پرکار معاصر است که ۱۰۵ رمان را به رشته تحریر درآورده و در مجموع، ۴۵۰ میلیون نسخه از کتاب‌های او در سراسر جهان به فروش رفته است.(داخل ایران چاپ نشده است)

 

#دین_کونتز متولد ۹ ژوئیهٔ ۱۹۴۵در پنسیلوانیا، او نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا است.

او برای رمان‌های مهیج و تعلیق انگیز اش شهرت دارد. #دین_کونتز سال آخر دانشگاه را می‌گذراند که برنده­ی مسابقه‌ی داستان خیالی Atlantic Monthly شد و از همان موقع نویسندگی را شروع کرد.
کتاب‌های ٫کونتز تاکنون به ۳۸ زبان زنده ی دنیا ترجمه شده و بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه از آنها به فروش رسیده است. چهارده رمان دین کونتز در لیست پرفروش‌های جلد مقوایی نیویورک تایمز قرار گرفته است.
یک در تا بهشت، از گوشه چشمان او، نیمه شب، آتش سرد، جایگاه شوم، مخفیگاه، اشک اژدها، کثرت، یگانه بازمانده، همسر، ساعتهای عجیب و غریب، سنگدل، شب چه می داند و خیابان سایه ۷۷. شانزده کتاب او به بهترین کتاب‌های جلد کاغذی تبدیل شده‌اند.

کتاب‌های کونتز همچنین در کشورهای مختلفی از جمله ژاپن و سوئد در جایگاه پرفروشترین کتاب‌ها قرار گرفته‌اند. نیویورک تایمز نوشته‌های او را «از نظر روانشناسی پیچیده، ماهرانه و اغنا کننده» خواند.
نیو اورلئان تایمز هم گفت: «قلم دین کونتز بدون ساده یا رمانتیک بودن، شورانگیز است». او محبوب­ترین رمان نویس آمریکایی است که رمان­ هایش مملو از ترس و تعلیق است.

#دین_کونتز هم اکنون به همراه همسرش گردا و دو فرزندش تریکسی و آنا در جنوب کالیفرنیا زندگی می‌کند.

رمان «چشمان تاریکی» ۴۰ سال پیش ویروس کرونا را پیش‌بینی کرده بود

شیوع ویروس مرگبار کرونا در کشور‌های مختلف جهان، نام رمان قدیمی «چشمان تاریکی» را دوباره بر سر زبان‌ها انداخته است.

 ویروس کرونا که این روز‌ها به داغ‌ترین سوژه خبری جهان تبدیل شده، بیش از ۴۰ سال پیش موضوع یک رمان علمی- تخیلی بوده است! رمان «چشمان تاریکی» (The Eyes of Darkness) که در سال ۱۹۸۱ توسط «دین کونتز» – نویسنده امریکایی- نوشته شده، درباره یک ویروس مرگبار به نام «ووهان-۴۰۰» است که به عنوان یک سلاح بیولوژیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته شباهت ویروس جدید کرونا با آنچه در این رمان قدیمی درباره آن نوشته شده، تنها به خاستگاه آن که شهر «ووهان» چین است، محدود نمی‌شود.

دین کونتز یکی از نویسندگان پرکار معاصر است که ۱۰۵ رمان را به رشته تحریر درآورده و درمجموع، ۴۵۰ میلیون نسخه از

کتاب‌های او در سراسر جهان به فروش رفته است. از میان این تعداد رمان، رمانِ تقریباً فراموش‌شده «چشمان تاریکی» اکنون پس از گذشت حدود ۴۰ سال از زمان انتشار، دوباره به واسطه شیوع ویروس جدید کرونا بر سر زبان‌ها افتاده است. دلیل آن هم روشن است: این رمان با دقتی باورنکردنی شیوع ویروس کرونا از شهر ووهان چین را چهار دهه قبل پیش‌بینی کرده است.

موضوع این رمان درباره مادری است که فرزندش به طرز مرموزی ناپدید شده و پس از مدتی از شهر ووهان چین (منشأ ویروس جدید کرونا) سر در می‌آورد. مادر پسر برای یافتن او به ووهان می‌رود و در آنجا در جریان یک سلاح بیولوژیک (ویروس مصنوعی) جدید و خطرناک به نام «ووهان-۴۰۰» قرار می‌گیرد که در آزمایشگاه ساخته شده و افراد زیادی را مبتلا کرده است. در رمان چشمان تاریکی، هر فردی که ویروس ووهان-۴۰۰ وارد بدن او شود، بیشتر از ۲۴ ساعت زنده نمی‌ماند؛ چراکه بخشی از مغز را که وظیفه کنترل اعمال ارادی بدن از جمله نفس کشیدن را برعهده دارد، نابود می‌کند.

نکته جالب‌تر آنکه بر اساس تصویرِ تأییدنشده‌ای که از یکی از بخش‌های این کتاب در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، دین کونتز در رمان علمی- تخیلی «چشمان تاریکی» از نوع تکامل‌یافته‌تری از ویروس ووهان-۴۰۰ سخن گفته که چندین دهه بعد (حدود سال ۲۰۲۰ میلادی) باعث بیماری وحشتناکی با علائم آنفلوآنزا خواهد شد! طبق این تصویر ادعایی، کونتز در این رمان می‌گوید که این بیماری تنفسی جدید به‌سرعت در سراسر جهان همه‌گیر شده و در برابر تمام درمان‌های شناخته‌شده مقاومت خواهد کرد.

البته با وجود این شباهت‌های خیره‌کننده، میان ووهان-۴۰۰ و ویروس جدید کرونا تفاوت‌هایی نیز وجود دارد؛ از جمله اینکه ووهان-۴۰۰ یک ویروس انسان‌ساز بوده که در آزمایشگاه‌های بیولوژیک ساخته شده، اما ویروس کرونا اینگونه نیست. تفاوت دوم مربوط به میزان مرگبار بودن این دو ویروس است؛ درحالی‌که میزان مرگ و میر بین افراد مبتلا به ووهان-۴۰۰ در رمان «چشمان تاریکی» صد درصد است، تاکنون تنها ۲ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.
927 نمایش
30000تومان
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
کتاب صوتی چشمان تاریکی اثر دین کونتز(نسخه کامل وباکیفیت)
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
تعداد صفحات: 120 دقیقه
اندازه: 54 مگابایت
فرمت: فرمت فایلها(mp3(320
زبان: زبان کتاب صوتی : فارسی
برگزارکننده: نویسنده:دین کونتز
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1149 نمایش
5.0
قیمت اصلی 770000تومان بود.قیمت فعلی 129000تومان است.
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1038 نمایش
1
قیمت اصلی 210000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1519 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1162 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

دوره انرژی کیهانی مدرس کوین ترودو – دوبله فارسی (سیمینار زوریخ)
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
محتوا دوره : دوبله فارسی MP3با کیفیت ترین  (کامل ترین و بدون سانسورترین  ترجمه) مدرس: کوین ترودو زمان فایل: ۱۱۵ دقیقه زبان:فارسی در دوره انرژی کیهانی چه چیزی گفته می شود؟ چطور افکار تان را کنترل کنید. سبک زندگی گروه های مخفی. آیا باید شغلی که دوست ندارم رو رها کنم؟ اینکه هر [...]
1317 نمایش
5.0
قیمت اصلی 255000تومان بود.قیمت فعلی 18000تومان است.
دانلود کتاب صوتی پیگیری از تام شرایتر -نسخه کامل بدون سانسور
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
تام شرایتر دارای ۴۶ سال تجربه در بازاریابی شبکه ای و MLM است. او به عنوان نویسنده کتابهای اصلی آموزش “Big Al” در اواخر دهه ۱۹۷۰ شناخته شده است . او همچنان در بیش از ۹۰ کشور جهان در مورد استفاده از کلمات و اصطلاحات دقیق صحبت می کند تا چشم اندازهایی برای باز کردن [...]
1318 نمایش
5.0
قیمت اصلی 218000تومان بود.قیمت فعلی 12000تومان است.
سخنرانی ناپلئون هیل اسرار شاه کلید ثروت با صدای خودش
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
ثروت در ذهن هر انسانی، تعریف متفاوتی دارد. عده‌ای حساب‌های مملو از پول یا دارایی‌های متعدد را ثروت می‌پندارند. اما ثروت تنها به داشتن پول محدود نمی‌شود و ابعاد گسترده‌ای را در بر می‌گیرد. ناپلئون هیل در کتاب شاه کلید ثروت از سرمایه‌های مادی و معنوی انسان می‌گوید. کتاب شاه [...]
1371 نمایش
5.0
قیمت اصلی 215000تومان بود.قیمت فعلی 14000تومان است.
کتاب صوتی آسان ترین راه از: مابل کتز (نسخه کامل وباکیفیت)
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دستیابی به خواسته ها به روش بومیان هاوایی    یکی دیگر از کسانی که شاگر دکتر ایهالیاکالا بوده خانم مابل کتز هستند که این کتاب را بر اساس گفته های ایشان و روش هایشان نوشته و باید بگویم همان حرف هایی را میگوید که جو ویتل در کتاب های محدودیت صفر و در صفر گفته […]
1338 نمایش
5.0
قیمت اصلی 220000تومان بود.قیمت فعلی 12000تومان است.