شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو از دونالد ترامپ کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو از دونالد ترامپ
کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو از دونالد ترامپ کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو از دونالد ترامپ

کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو از دونالد ترامپ

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
76% تخفیف
قیمت اصلی 68000تومان بود.قیمت فعلی 16500تومان است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، پیش از ورود به گستره‌ی سیاست کتاب‌های پرفروش بسیاری نوشته است. در سایت شخصی این کلان میلیاردر که بیشتر ثروت خود را از راه سرمایه‌گذاری در اجرای طرح‌ های ساختمان‌‌سازی به ‌دست آورده، بیش از ۱۶ عنوان به نام او ثبت شده است. این کتاب‌ها اغلب به عنوان راهنماها‌یی برای پول‌دارشدن یا پول به ‌جیب‌زدن و انتخاب شیوه‌‌ی درست برای برنده‌شدن در نبرد با زندگی نوشته شده و با نام‌‌هایی مانند چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید؟، چگونه در زندگی برنده شوید؟ و مثل یک قهرمان فکر کن به بازار کتاب جهانی، از جمله به بازار کتاب ایران راه یافته‌اند.

یکی از بهترین و پر تیراژ ترین کتاب‌های دونالد ترامپ کتاب گویای «هرگز تسلیم نشو» است که در آن از تبدیل چالش‌های زندگی به موفقیت صحبت کرده است در قسمتی از کتاب ترامپ درباره این موضوع سخن می‌گوید که چگونه بعد از اینکه در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان بزرگ‌ترین بازگشت مالی در تاریخ نام خود را به ثبت رساند دچار ورشکستگی با مبلغ یک میلیون دلار آمریکا شده و چگونه با تدبیر از این حالت خود را رهانده و دوباره پله‌های ترقی را تا رسیدن به اوج پیموده است.

فنونی که ترامپ در این کتاب به آنها اشاره کرده، برای به راه انداختن تجارتی پرسود می‌تواند سودمند باشد. چرا که او افکار و راهکارهای خود را با مردم در این کتاب تقسیم کرده است.

توضیحات کتاب صوتی

کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو توسط دونالد ترامپ؛ رئیس‌جمهور کنونی آمریکا نوشته شده است. دونالد ترامپ در این کتاب صوتی به ارائه راهکارها و ایده‌هایی کارآمد و مفید در جهت رسیدن به تجارتی پر سود پرداخته است. کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو از جمله پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین کتاب‌های نوشته شده توسط دونالد ترامپ به شمار می‌رود. فایل صوتی این کتاب در چهار بخش مجزا جمع آوری شده است.اگر به دنبال دستیابی به فنون موفقیت در زندگی خود هستید، کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو پیشنهاد مناسبی برای شماست.

خلاصه‌ای از کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو:

دونالد ترامپ در کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو به معرفی روش‌ها و تکنیک‌هایی که خود در طول زندگی‌اش در هنگام مواجه با چالش‌های زندگی از آن‌ها بهره جسته، پرداخته است. وی با استفاده از این تکنیک‌ها چالش‌های زندگی خود را به موفقیت تغییر داده است.

از نظر نویسنده داشتن اعتمادبه‌نفس، کلید اصلی پایداری است، بدین ترتیب کتاب مذکور اعتمادبه‌نفس موردنیاز برای ایستادن در مقابل چالش‌ها و در نتیجه تسلیم نشدن در برابر آن‌ها را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

قسمتی از کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو:

خود را همچون ارتشی یک نفره در نظر بگیرید؛ شما هم فرمانده‌اید و هم سرباز. باید به تنهایی برنامه‌ریزی و به تنهایی اجرا کنید.

وقتی کل دنیا به شما بگوید که همه چیز تمام شده، چه‌کار می‌کنید؟ و من در اوایل دهه ۱۹۹۰ با چنین موقعیتی مواجه شدم؛ وقتی‌که در کتاب رکوردهای جهانی گینس به‌عنوان بزرگ‌ترین بازگشت مالی در تاریخ نام خود را به ثبت رساندم. من به کسی پیشنهاد نمی‌دهم که همین هدف را در سر بپروراند، اما وقتی در موقعیتی مشابه قرار گرفتید، این موضوع چشم‌انداز خاصی را در اختیارتان قرار می‌دهد که ممکن است برای افراد دیگر مفید باشد.

گفته شده چیزی که باعث میشه من برای مردم در دسترس باشم، جدایی از برنامه کارآموز که در دنیای تجارت به نمایش می‌گذارم این هست که من هم با مصیبت‌های زیادی روبرو شدم. این چیزی هست که تمام افراد می‌توانند به آن اشاره داشته باشند. تفاوت ممکن است در تعداد صفرهای بعد از اعداد باشد، اما نکته اینجاست که افراد می‌توانند به دشواری‌ها اشاره داشته باشند. من فکر نمی‌کنم کسی بتواند با تجاربی بدون چالش در زندگی خودش روبرو بشود.

در تمام این سال‌ها آدم‌های زیادی را دیده‌ام که رسیدن به موفقیت برایشان یک آرزو بوده است. خودم هم یکی از آن‌ها هستم و با این‌که هنوز به اوج پیروزی نرسیده‌ام، ولی تا همین‌جا هم به موفقیت‌های زیادی نائل شده‌ام. اغلب از من می‌پرسند رمز و راز موفقیت چیست؟ به نظرم نباید نام آن را راز گذاشت بلکه هر کدام از ما باید فرمول موفقیتی را که برایمان کارساز است پیدا کنیم. این مجموعه نوشته‌ها در واقع همانند یک راهنما عمل می‌کنند تا شما را به سوی طرز فکری سوق دهند که باعث می‌شوند به موفقیت نائل شوید.

نظر نویسنده درباره کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو:

دونالد ترامپ درخصوص کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو این‌گونه اظهارنظر نموده است: موضوع این کتاب از جمله موضوعات موردعلاقه من است؛ هرگز تسلیم نشدن و به راه خود ادامه دادن، موضوعی که بارها و بارها برای خودم در زندگی اتفاق افتاده است.

به طور حتم می‌دانید که تاکنون کتاب‌های بسیار زیادی از من به چاپ رسیده؛ بنابراین هدف من از نگارش این کتاب نیاز من به سود حاصل از فروش آن نبوده و نیست، بلکه من از نگارش این کتاب اهداف مهم‌تری را در نظر داشته‌ام که از آن جمله می‌توان به این مهم اشاره کرد که قصد داشتم به دیگران نیز بیاموزم در هر شرایطی آماده باشند تا از موضوعات و حتی چالش‌های پیش آمده در زندگی به نفع خودتان استفاده کنید.

درباره دونالد ترامپ:

دونالد ترامپ؛ چهل و پنجمین رئیس‌جمهور ایالت متحده آمریکا در تاریخ ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ در کویینز شهر نیویورک متولد شد، البته قابل‌ذکر است که وی قبل از وارد شدن به عرصه سیاست به‌عنوان یکی از نویسنده‌های موفق آمریکا شناخته می‌شده است، به‌طوری‌که کتاب‌های پرفروشی را روانه بازار کرده است.

وی در سال ۱۹۶۸ از رشته اقتصاد مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا فارغ‌التحصیل شد. قابل‌ذکر است که ترامپ فعالیت حرفه‌ای خود را با ساختن و نوسازی برج‌های تجاری، هتل‌ها، زمین‌های گلف و کازینوها آغاز نمود. وی بیشتر ثروت خود را از طریق سرمایه‌گذاری در اجرای طرح‌های ساختمان‌سازی به ‌دست آورده است.

قابل‌ذکر است که موضوع اغلب کتاب‌های ترامپ پیرامون چگونه پولدار شدن است،

از جمله دیگر آثار دونالد ترامپ می‌توان به جنون قدرت، ۱۰۱ راه موفقیت در کسب‌وکار، آنچه واقعاً اتفاق افتاد، چگونه برنده شوید، هنر معامله‌گری به سبک ترامپ، آمریکای مفلوک: چگونه عظمت را به آمریکا برگردانیم، بزرگ فکر کن: موفقیت در کار و زندگی به روش دونالد ترامپ، دو مرد با یک پیام: چرا می‌خواهیم شما هم ثروتمند شوید؟، مثل یک قهرمان فکر کن، چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنیم؟ و… اشاره نمود.

ترامپ به دلیل علاقه شدید خود به سیاست، در نهایت در سال ۲۰۰۰ میلادی برای کسب نامزدی حزب ریفورم وارد رقابت با دیگر رقیبان خود شد و توانست در این راه بر سایرین غلبه کند اما در نهایت کناره‌گیری نمود. وی برای دومین بار در سال ۲۰۱۶ در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری ایالات‌متحده آمریکا شرکت نمود و به صورت کاملاً غیرمنتظره‌ای بر هیلاری کلینتون غلبه نموده و با پیروزی در این عرصه به طور رسمی سکان ایالت متحده آمریکا را به‌عنوان رئیس‌جمهور این کشور به دست گرفت.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دونالد ترامپ با ۷۰ سال سن به‌عنوان مسن‌ترین رئیس‌جمهور آمریکا و جهان شناخته می‌شود. همچنین وی به عنوان یکی از پرحاشیه ترین ریاست جمهوری‌های دنیا به شمار می‌رود، زیرا وی بسیاری از سیاست‌های باراک اوباما؛ ریاست جمهوری سابق آمریکا را به کلی تغییر داده و برعکس آن عمل نمود.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 4950تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

76% تخفیف
قیمت اصلی 68000تومان بود.قیمت فعلی 16500تومان است.
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو از دونالد ترامپ
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
تعداد صفحات: تعداد فصل:41فصل(کامل)
تعداد پارت: شامل41فایل صوتی با کیفیتMP3
اندازه: 347 مگابایت
فرمت: ZIP-MP3
زبان: فارسی
برگزارکننده: نویسنده:دونالد ترامپ
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 4950تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1147 نمایش
5.0
قیمت اصلی 770000تومان بود.قیمت فعلی 129000تومان است.
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1035 نمایش
1
قیمت اصلی 210000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1515 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1159 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

دانلود PDFکتاب یخ شکن‌ها از تام شرایتر (نسخه کامل)
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
معرفی کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم نوشته‌ی تام شرایتر، بر روش‌های بازاریابی شبکه‌ای موفق تأکید دارد و می‌خواهد به شما بیاموزد که چگونه مشتری احتمالی را جذب کنید. [...]
1414 نمایش
5.0
قیمت اصلی 209000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلود دوره کامل ماشین پولسازی کوین ترودو به زبان فارسی
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دوره ماشین پولسازی کوین ترودو دوبله فارسی دوره خلق ماشین پولسازی کوین ترودو درباره بازاریابی شبکه ای و یا نتورکینگ آموزش های کامل و جامعی میدهد. آموزش های این دوره مشاغل اینترنتی و کسب درآمدهای اصولی بر اساس بازاریابی شبکه ای را تحت پوشش قرار می دهد. این آموزش مناسب افرادی [...]
1118 نمایش
5.0
قیمت اصلی 238000تومان بود.قیمت فعلی 14000تومان است.
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات از کوین تردو – نسخه صوتی دوبله فارسی
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو کیست ؟ مردی ثروتمند، نویسنده مشهور، کارآفرین، متخصص خودیاری، چهره تلویزیونی، نت ورکر، مدرس دوره قانون جذب (  آرزوی تو دستور توست ) و فروشنده موفق آمریکایی و مولف کتاب های زیادی (بیش از ۱۳ جلد کتاب) در زمینه های مختلفی مانند: موفقیت، [...]
885 نمایش
5.0
قیمت اصلی 228000تومان بود.قیمت فعلی 17000تومان است.
دوره انرژی کیهانی مدرس کوین ترودو – دوبله فارسی (سیمینار زوریخ)
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
محتوا دوره : دوبله فارسی MP3با کیفیت ترین  (کامل ترین و بدون سانسورترین  ترجمه) مدرس: کوین ترودو زمان فایل: ۱۱۵ دقیقه زبان:فارسی در دوره انرژی کیهانی چه چیزی گفته می شود؟ چطور افکار تان را کنترل کنید. سبک زندگی گروه های مخفی. آیا باید شغلی که دوست ندارم رو رها کنم؟ اینکه هر [...]
1315 نمایش
5.0
قیمت اصلی 255000تومان بود.قیمت فعلی 18000تومان است.