شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کتاب صوتی بخواهید و به شما داده شده است اثر استر هیکس کتاب صوتی بخواهید و به شما داده شده است اثر استر هیکس
کتاب صوتی بخواهید و به شما داده شده است اثر استر هیکس کتاب صوتی بخواهید و به شما داده شده است اثر استر هیکس

کتاب صوتی بخواهید و به شما داده شده است اثر استر هیکس

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
76% تخفیف
14000تومان

کتاب های زیادی در مورد قانون جذب و رسیدن به خواسته ها نوشته شده است. که معروفترین آنها کتاب راز راندا برن می باشد. افراد زیادی هستند که در کشور های مختلف این مباحث ( قانون جذب ) را آموزش میدهند. که یکی از منابع اصلی آنها کتاب بخواهید تا به شما داده شود استر هیکس است. ( ask and it is given )  که یک کتاب جامع و کاربردی در زمینه رسیدن به خواسته هاست.

کتاب ” بخواهید تا به شما داده شود ” چکیده ای از تمام پاسخ هایی است که استر هیکس در طی بیست سال برگزاری کارگاه های مختلف ارائه داده است. در قلب تمام آموزش های استر هیکس قانون نیرومندی وجود دارد به نام قانون جذب. با مطالعه این کتاب پاسخ بسیاری از پرسش هایتان را خواهید یافت . افق جدیدی پیش روی شما باز خواهد شد.

نویسندگان کتاب بخواهید تا به شما داده شود

نویسندگان این کتاب، استر و جری هیکس، یک زن وشوهر هستند. و ایده  کتاب معروف راز و برنامه تصویری راز هم بعد شرکت کردن خانم راندا برن در یکی از سمینارهای استر هیکس به ذهنش خطور کرده است.

استر هیکس سخنران و نویسنده الهام بخش آمریکایی در سال ۱۹۴۸ در شهری در ایالت یوتا آمریکا به دنیا آمد و در سال ۱۹۸۰ با جری هیکس ازدواج کرد. او با همکاری همسرش در سال ۱۹۸۶ موسسه آبراهام را تاسیس کردند. از سال ۱۹۸۶ استر و جری هیکس هرساله به پنجاه شهر مختلف سفر کرده و در آن‏جا کارگاههایی برگزار کردند که شرکت کنندگان میتوانند هر سؤالی را از استر هیکس بپرسند. هزاران نفر با زمینههای مختلف مذهبی و فلسفی  در جلسات آنها حضور پیدا می کردند که همه قصد اصلاح زندگی خود یا اطرافیانشان را داشتند و استر از طریق عالم غیرمادی(آبراهام) جوابهای مناسب برای آنها دریافت کرده است. استر هیکس هوش نامحدود و منبع لایتناهی هستی (infinite intelligence) را آبراهام می نامد. همان چیز که کارل گوستاو یونگ روانشناس شهیر سوئیسی آن را ضمیر ناخودآگاه جمعی می‌داند.

مهم نیست شرایط فعلی شما به چه صورت است این کتاب روش های بسیار کارآمدی ارائه خواهد کرد تا بتوانید در تمام جنبه های زندگی تان تغییری بنیادین ایجاد کنید. با خواندن این کتاب متوجه خواهید شد روابط، سلامتی و ثروت تابع قوانینی است که با فهم درست آن قوانین می توانید زندگیتان را متحول کنید. آموزه های این کتاب همانند شاه کلیدی هستند برای حل مشکلات شما در جنبه های مختلف زندگی تان و همچنین شاه کلیدی برای دستیابی به تمام خواسته هایتان. یکی از ارزشمندترین نکات درباره این کتاب آن است که ۲۱ تمرین بسیار  کارآمد ارائه میکند تا بتوانیم به آنچه میخواهیم دست یابیم.

  • در زندگی به دنبال چه هستید؟

  • بهبود روابط؟

  • بهبود اوضاع مالی؟

  • بهبود وضعیت سلامتی تان؟

  • آیا به دنبال شغل مورد علاقه تان هستید؟

  • یا به دنبال جذب زوج مناسب؟

  • اگر می خواهید تمامی این موارد را داشته باشید این کتاب راه دستیابی به آنها را به شما می‌آموزد.

پس از مطالعه این کتاب خواهید آموخت که اساسِ قانون جذب این است:

احساس خوب = اتفاقات خوب.

این قانون در مورد تمام جنبه های زندگی صادق است، از جمله پول. برخی افراد با اینکه سالهاست به دنبال کسب ثروت هستند، با وجود تلاش فراوان هنوز به ثروتی که خواهان آن بوده‌اند، دست نیافته‌اند. وقتی افکار و زندگی این افراد را مورد مطالعه قرار می‌دهیم، می‌بینم آن‌ها به جای موضوع ثروت، بر کمبود ثروت و ترس و یأسی که این کمبود در زندگی‌شان پدید می آورد، تمرکز کرده‌اند. آن‌ها مدام احساسِ بدی دارند چون پولی را که خواهان آن هستند، ندارند

در این کتاب خواهید آموخت قانون جذب با احساس شما کار می کند نه با آنچه که می‌خواهید! به عبارت دیگر شاید شما خواهان ورود پول بیشتر در زندگی تان باشید اما اگر در عین حال احساس کمبود و نداری داشته باشید پول بیشتر وارد زندگی شما نمی شود و حتی پول بیشتری از دست شما خارج می شود.

در این کتاب خواهید آموخت چگونه احساس خود را با خواسته تان هماهنگ کنید و یا به بیان دیگر نحوه هم‌فرکانس شدن با خواسته تان را خواهید آموخت. این کتاب با دقت بسیار زیادی توسط تیم ترجمه رویال مایند ترجمه شده است و همچنین توسط مدیریت رویال مایند مورد بازبینی و تصحیح قرار گرفته است. شما را به مطالعه این کتاب ارزشمند دعوت می کنیم.

همانطور که گفتیم مراحل خلق خواسته تان از سه مرحله تشکیل شده است:

مرحله اول درخواست است:

این مرحله به صورت خودبخود اتفاق می افتد زیرا شما در جهانی سرشار از تنوع و تضاد زندگی می کنید، درنتیجه پس از مواجه شد با یک تضاد بلافاصله خواسته شما به کائنات منتقل می شود که البته ابزار فرستنده خواسته تان همان ذهنتان است.

مرحله دوم پاسخ است:

این مرحله همواره انجام می شود، کائنات پس از دریافت درخواست شما بلافاصله شروع به مهیا کردن خواسته تان می کنند و البته این کاری زمانبر خواهد بود.

مرحله سوم دریافت است:

این مرحله مهم ترین مرحله برای خلق خواسته تان است، زیرا عدم رعایت اصول در این مرحله موجب عدم دریافت خواسته شما می شود.

کلید دریافت خواسته تان احساس خوب است. احساس خوب معادل جذب و دریافت

خواستهتان است. احساس بد، ناامیدی، نگرانی و اضطراب و… مقاومت هایی هستند که باعث عدم ورود خواستهتان در زندگی تان می شود.

شما موجودی ارتعاشی هستید و هر آنچه از محیط اطرافتان تجربه می کنید از طریق ارتعاش است. شما از طریق تفسیر ارتعاشی نوری که به چشمانتان می رسد جهان را می بینید، از طریق تفسیر ارتعاش صدایی که به گوشتان می رسد صداها را تشخیص می دهید. حتی بینی، نوک انگشت و زبانتان هم از طریق تفسیر ارتعاشات است که حس بویایی، لامسه و چشایی شما را تشکیل می دهند.

اما پیشرفته ترین مفسر ارتعاشی شما سیستم عواطف و احساسات شماست، که در ادامه این کتاب به صورت کامل آن را شرح خواهیم داد، زیرا با درک این ابزار پیشرفته است که میتوانید به مقام استادی در خلق خواسته هایتان نائل شوید.

بخشی از محتوای کتاب بخواهید تا به شما داده شود

فرآیند سه مرحله ای خلق خواسته تان استر هیکس

فرآیند آفرینش بسیار ساده است و تنها شامل سه مرحله است:

– مرحله اول: خواستن (وظیفه شماست)

– مرحله دوم: درخواست شما پاسخ داده خواهد شد ( وظیفه شما نیست)

– مرحله سوم: دریافت ( وظیفه شماست، باید اجازه ورود آن را به زندگی تان بدهید.)

 

مرحله اول: خواستن

از آنجا که شما در دنیایی سرشار از تنوع زندگی می کنید، مرحله اول خودبه خود اتفاق میافتد. اکثر خواسته های شما به صورت ناخودآگاه به جهان ارسال می شود، هنگامی که با تضاد یا ناخواسته ای مواجه می شوید بلافاصله خواسته شما به صورت ناخودآگاه ارسال میشود. به طور مثال هنگامی که در یک روز گرم تابستان منتظر تاکسی هستید تا شما را به منزل برساند اما تاکسی از آن خیابان رد نمی شود به صورت ناخودآگاه خواسته ای با عنوان “داشتن اتومبیل شخصی” از جانب شما به جهان ارسال می شود. البته در این مرحله شما میتوانید به صورت آگاهانه و واضح خواسته خود را مطرح کنید و حتی آن را مکتوب کنید.

مرحله دوم: پاسخ کائنات

 در این مرحله شما هیچ نقشی ندارید. این مرحله بر عهده کائنات است. هر آنچه طلب میکنید، چه آگاهانه و چه ناآگاهانه بدون استثناء پذیرفته می شود. هر موجودی حق خواستن دارد و به درخواست او همواره احترام گذاشته می شود و پاسخ داده می شود.

اما دلیل اینکه عده ای این موضوع را باور ندارند و مثال های زیادی دارند از آرزوهایی که برآورده نشده است، آن است که مرحله سوم را درک نکرده اند زیرا بدون مرحله سوم، مرحله اول و دوم فایده ای ندارد!

 

مرحله سوم: به خواسته تان اجازه ورود دهید.

مهمترین نقش شما در فرآیند آفرینش در این مرحله است. سامانه عواطف و احساسات شما به همین منظور در وجود شما قرار داده شده اند. از طریق بررسی نوع احساس تان می توانید بفهمید که با ارتعاش خواسته تان هماهنگ هستید یا خیر. درست همانطور که باید فرکانس دستگاه رادیو تنظیم شود تا بتوانید به برنامه دلخواهتان دسترسی داشته باشید. اگر از لحاظ ارتعاشی با خواسته تان در هماهنگی نباشید حتی اگر فاصله کمی بین شما و آن خواسته وجود داشته باشد به آن دست نخواهید یافت.

نکته مهمی که باید همواره به خاطر داشته باشید این است که هر درخواست از دو بخش تشکیل شده است: داشتن آن، فقدان آن.

اغلب اوقات هنگام درخواست آگاهانه چیزی، بر روی جنبه فقدان آن توجه و تمرکز می کنیم به همین دلیل همواره فقدان آن را تجربه می کنیم.

به مثال های زیر توجه کنید:

“می خواهم به استقلال مالی دست یابم، نمی خواهم دچار مضیقه مالی باشم.”

در هنگام بیان این جمله اکثر افراد بر روی قسمت دوم جمله تمرکز دارند. زیرا در حال حاضر در شرایط کمبود و بی پولی به سر می برند در نتیجه حس بی پولی و نداری را راحتترمیتوانند احساس کنند. در این شرایط احساس خوب ثروتمند بودن برای آنها سخت است.

اما چالش همین جاست، اگر بتوانید در شرایط بی پولی احساس خوب خود را حفظ کنید و مطمئن باشید دیر یا زود جریان ثروت در زندگی شما جاری می شود، آنگاه از لحاظ ارتعاشی با بخش اول جمله یعنی دستیابی به استقلال مالی هماهنگ می شوید.

“می خواهم با زوج مناسب خود ملاقات کنم، نمی خواهم تنها باشم.”

همانند جمله بالا، تمرکز و توجه اکثر افراد بر روی قسمت دوم جمله است. احساس تنهایی احساس غالب آنها است و چون احساسات شما نوع ارتعاش شما را تعیین می کنند در نتیجه شما تنهایی بیشتری را تجربه می کنید. اما اگر یقین داشته باشید که درخواست شما مبنی بر “ملاقات زوج مناسب” از سوی کائنات پاسخ داده شده است و در زمان و مکان مناسب با زوج مناسب خود ملاقات خواهید کرد، در این صورت شما در هماهنگی کامل با خواسته تان قرار دارید.

در نتیجه آموختید که اگر مرحله اول و دوم فرآیند آفرینش به صورت کامل انجام شود اما مرحله سوم به درستی انجام نشود هرگز به خواسته تان دست نخواهید یافت. با فهم این موضوع خواهید فهمید که هیچ چیز در زندگی شما بی حساب و کتاب اتفاق نمی افتد. هم اکنون به نوع احساس خود توجه کنید تا بفهمید آیا به سمت داشتن خواسته تان در حرکت هستید یا به سمت فقدان آن….

مقدمه وین دایر درباره کتاب بخواهید تا به شما داده شود

این کتاب حاوی آموزه های بسیار قدرتمندی است. در همان شروع مطالعه کتاب تحت تاثیر آموزش های عمیق آن قرار گرفتم. باعث افتخار من است که از من درخواست شد برای این کتاب نوشتاری بنویسم و همچنین به شما تبریک می گویم که با مطالعه این کتاب با کسانی هم مسیر می شوید که با منبع انرژی خلقت ارتباط دارند.

پیامی که این کتاب برای شما دارد بسیار ساده است، اما در عین حال بسیار عمیق و تاثیرگذار است:

شما از منبع لایزال عشق و سعادت نشات گرفته اید، منبعی

که سرشار از نعمت و فروانی است، منبعی که سرشار از

لذت و شادمانی است. اگر بیاموزید که دوباره خود را با آن

منبع عشق هماهنگ کنید، نعمت، فراوانی، سلامتی و… در

زندگی شما جاری خواهد شد و به نیرویی دست خواهید

یافت که قادر خواهید بود هر خواسته ای را در زندگی تان

متجلی کنید.

در این کتاب آموزه هایی بسیار عمیق و کهن به زبان امروزی آورده شده است و طرحی ارائه شده است که با یادگیری آن می توانید هر آنچه را که می خواهید به آن دست یابید.

کل جهان هستی چیزی نیست جز انرژی. یعنی هر چیز دارای فرکانس ارتعاشی به خصوصی است. همانطور که در فیزیک کوانتوم توضیح داده شده است اگر جسمی سخت را به ذرات کوچکتر خرد کنید و سپس همان ذرات را خردتر کنید تا به ذرات زیر اتمی برسید در نهایت به چیزی جز انرژی دست نخواهید یافت. بالاترین سطح انرژی از لحاظ بسامد و فرکانس، انرژی خلقت نام دارد. همه  ما از همین انرژی خلقت نشات گرفته ایم. پس از ترک همان دنیای غیرمادی بود که پا در این کره خاکی گذاشتیم.

آموزه های استر هیکس این امکان را برای شما فراهم می کند که با منشاء خلقت و منبع لایزال هستی دوباره ارتباط خود را برقرار کنید. این موضوع در هر پاراگراف این کتاب به وضوح دیده می شود.

این کتاب به شما یادآوری می کند که از جایی آمده اید که سرشار از فراوانی و وفور نعمت است و می توانید با به کارگیری آموزه های این کتاب ارتباط خود را با آن منبع سرشار از فراوانی دوباره برقرار کنید و بگذارید سعادت در تمام جنبه های زندگی شما جاری شود. در غیر این صورت از این منبع سرشار از عشق، برکت و فراوانی دور خواهید ماند.

من فرصت این را داشتم که یک روز کامل را با استرهیکس و همسرش جری هیکس بگذرانم و با آموزه های آبراهام آشنا شوم. به شما این اطمینان را می دهم که با دو نفری روبرو هستید که کاملاً با منبع لایزال هستی در ارتباط هستند و آموزه هایی را با شما در میان می گذارند که زندگی شما را متحول خواهد کرد.

به شما پیشنهاد می کنم این کتاب را با دقت مطالعه کنید و آموزه های آن را به کار گیرید.

دیری نخواهد گذشت که دنیای جدیدی را تجربه خواهید کرد.

متشکرم که اجازه دادید این نوشتار را در این کتاب واقعاً گرانبها بنویسم.

محتوای کتاب بخواهید تا به شما داده شود

این کتاب از ۲ بخش تشکیل شده که بخش اول شامل ۲۲ فصل است. و در این ۲۱ فصل به ما آموزش میدهد که این قانون چطور عمل میکند. و در بخش دوم که شامل ۲۲ مرحله است، یکسری تمرین هایی به ما می دهد تا خودمان را با خواسته هایمان هماهنگ کنیم و بتوانیم آنها را دریافت کنیم.

 

بخش اول: اهمیت داشتن احساس خوب در لحظه حال

بخش دوم: به وعده مان پایبند هستیم

بخش سوم: شما خالق واقعیت و تجربیات خود هستید

بخش چهارم: چگونه می توانم از جایگاه فعلی‌ام به جایگاه دلخواهم بروم؟

بخش پنجم: با فهم قوانین جهان هستی از علل وقایع زندگیتان سر در بیاورید

بخش ششم: قانون جذب ، قدرتمندترین قانون کائنات

بخش هفتم: اگر شما قادر به آرزو کردن هستید، کائنات نیز می توانند آن را مهیا کند

بخش هشتم: شما یک گیرنده و فرستنده ارتعاشی هستید

بخش نهم: عواطف و احساسات شما نشان دهنده میزان قدرت جذب شماست

بخش دهم: فرآیند سه مرحله ای خلق خواسته تان

بخش یازدهم: با صرف زمان و تمرین کردن، خالق آرزوهایتان شوید

بخش دوازدهم: عواطف شما تحت کنترل خودتان است

بخش سیزدهم: به احساساتتان اجازه دهید راهنمای شما باشند

بخش چهاردهم: چیزهایی که قبل از آمدن به این کره خاکی می دانستید

بخش پانزدهم: نقشی آگاهانه در تکامل کائنات داشته باشید

بخش شانزدهم: شما در فرآیند آفرینش شریک هستید

بخش هفدهم: کجا هستید و می خواهید کجا باشید؟

بخش هجدهم: به تدریج می توانید فرکانس ارتعاش خود را تغییر دهید

بخش نوزدهم: فقط خودتان قادر به درک سطح ارتعاشی خواسته‌ها و آرزوهایتان هستید

بخش بیستم: علت عدم دستیابی به خواسته‌ام چیست؟

بخش بیست و یکم: مقیاس و طیف عواطف شما

قسمت دوم (تمرینات):

بخش بیست و دوم: قدرت قدردانی و تعریف و تمجید

بخش بیست و سوم: جعبه جادویی

بخش بیست و چهارم: کارگاه آفرینش

بخش بیست و پنجم: تجسم خلاق

بخش بیست و ششم: خود را با ارتعاش پول هم فرکانس کنید

بخش بیست و هفتم: مراقبه و رسیدن به بالاترین سطح ارتعاشی

بخش بیست و هشتم: بررسی خواب ها و رویاها

بخش بیست و نهم: دفترچه جنبه های مثبت

بخش سی ام: تکنیک نمایشنامه نویسی برای بالا بردن سطح ارتعاشی

بخش سی و یکم: لیست کارهایی که می خواهید کائنات برایتان انجام دهند

بخش سی و دوم: نحوه درست بیان کردن خواسته و آرزو

بخش سی و سوم: چگونه توجه‌تان را از روی فقدان خواسته به خود خواسته متمرکز کنید

بخش سی و چهارم: اشیاء اضافی می توانند مانع جریان سعادت در زندگی‌تان شوند

بخش سی و پنجم: آهنربای پول

بخش سی و ششم: چرخش نقطه جذب

بخش سی و هفتم: تکنیک چرخ تمرکز، تکنیکی برای هم ارتعاش شدن با خواسته

بخش سی و هشتم:  تصویرسازی ذهنی و بهبود سطح ارتعاشی

بخش سی و نهم: رهایی از ارتعاش بدهکار بودن

بخش چهلم: قانون جذب ، مدیری کارآمد

بخش چهل و یکم: قانون جذب و سلامتی

بخش چهل و دوم: دستیابی به سطح ارتعاشی بالا و تحقق خواسته ها

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 4200تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

76% تخفیف
14000تومان
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
کتاب صوتی بخواهید و به شما داده شده است اثر استر هیکس
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
زمان: مدت زمان:4ساعت50دقیقه
تعداد پارت: شامل42فصل فایل صوتی با کیفیتMP3
اندازه: 293 مگابایت
فرمت: ZIP-MP3
زبان: فارسی
برگزارکننده: نویسنده:استر و جری هیکس
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 4200تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1125 نمایش
5.0
129000تومان
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1016 نمایش
1
10000تومان
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1495 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1135 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

دانلود PDFکتاب یخ شکن‌ها از تام شرایتر (نسخه کامل)
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
معرفی کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم نوشته‌ی تام شرایتر، بر روش‌های بازاریابی شبکه‌ای موفق تأکید دارد و می‌خواهد به شما بیاموزد که چگونه مشتری احتمالی را جذب کنید. [...]
1394 نمایش
5.0
10000تومان
دانلود دوره کامل ماشین پولسازی کوین ترودو به زبان فارسی
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دوره ماشین پولسازی کوین ترودو دوبله فارسی دوره خلق ماشین پولسازی کوین ترودو درباره بازاریابی شبکه ای و یا نتورکینگ آموزش های کامل و جامعی میدهد. آموزش های این دوره مشاغل اینترنتی و کسب درآمدهای اصولی بر اساس بازاریابی شبکه ای را تحت پوشش قرار می دهد. این آموزش مناسب افرادی [...]
1100 نمایش
5.0
14000تومان
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات از کوین تردو – نسخه صوتی دوبله فارسی
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو کیست ؟ مردی ثروتمند، نویسنده مشهور، کارآفرین، متخصص خودیاری، چهره تلویزیونی، نت ورکر، مدرس دوره قانون جذب (  آرزوی تو دستور توست ) و فروشنده موفق آمریکایی و مولف کتاب های زیادی (بیش از ۱۳ جلد کتاب) در زمینه های مختلفی مانند: موفقیت، [...]
869 نمایش
5.0
17000تومان
دوره انرژی کیهانی مدرس کوین ترودو – دوبله فارسی (سیمینار زوریخ)
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
محتوا دوره : دوبله فارسی MP3با کیفیت ترین  (کامل ترین و بدون سانسورترین  ترجمه) مدرس: کوین ترودو زمان فایل: ۱۱۵ دقیقه زبان:فارسی در دوره انرژی کیهانی چه چیزی گفته می شود؟ چطور افکار تان را کنترل کنید. سبک زندگی گروه های مخفی. آیا باید شغلی که دوست ندارم رو رها کنم؟ اینکه هر [...]
1294 نمایش
5.0
18000تومان