شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست ازکوین ترودو کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست ازکوین ترودو
کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست ازکوین ترودو کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست ازکوین ترودو

کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست ازکوین ترودو

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
81% تخفیف
قیمت اصلی 95000تومان بود.قیمت فعلی 18500تومان است.

آرزوی تو دستور توست، راهنمای جامع موفقیت

آیا آرزوی رسیدن به آرزوها و اهداف بزرگتان را دارید؟

از جدول زمانبندی کارهایتان همیشه عقب هستید؟

آیا شما هم وقتی افراد موفق را میبینید با خود فکر مکینید که خوب! موفقیت به سمت آنها خود به خود در حال حرکت است. گویی آنها دارای چراغ جادوی علاء الدین هستند که تمام آرزوهایشان را برآورده می کند و چراغ جادوی دیگری هم برای شما وجود ندارد.
لابد از خود میپرسید برای طی کردن مسیر موفقیت از جه راهی باید عبور کرد. دوره آرزوی تو دستور توست این راه را به شما نشان میدهد.

اهداف شما هرچه که باشد با دوره آرزوی تو دستور توست کوین ترودو، روش تبدیل آنها به واقعیت را یاد‍ میگیرید.
در دنیای پر سرعت امروز سخت است بتوانیم روی اهدافمان و چیزهایی که برایمان مهم است متمرکز شویم. چیزهایی که باعث رشد ما میشوند و ما را به سوی اهدافمان می رانند.

دوره آرزوی تو دستور توست به گونه ای طراحی شده تا شما کنترل زندگی خود را در دست بگیرید، آنچه را میخواهید به دست آورید و در نهایت به یک شخصیت منحصر به فرد و قوی تبدیل شوید.

تلاش برای رسیدن به موفقیت بی پایان است. شاید موفقیت همیشه آن چیزی که انتظارش را داشته ایم نباشد. تلاش می طلبد و اشتباه کردن، شکست خوردن و دوباره بلند شدن، تفسیر مجدد کار ها و از نو انجام دادنشان.
اما همیشه فاکتورهای ثابتی هم در رسیدن به موفقیت وجود دارد که تنها عده ای از آنها خبر دارند و میدانند چگونه آن را به درستی به کار ببندند.به همین دلیل همیشه شاهد این بوده ایم که عده اندکی در جهان به موفقیت های بزرگ میرسند.
کوین ترودو این اسرار را در دوره آرزوی تو دستور توست با همگان به اشتراک گذاشته است.
اگر شما تشنه موفقیت، ماجراجو، جاه طلب و بلندپرواز هستید این دوره به درد شما خواهد خورد.

شما در حال حاضر در بدو ورود به یک مسیر فوق‌العاده هستید. مسیری که زندگی شما را عوض می‌کند. شما اصولی را یاد خواهید گرفت که با بکارگیری این اصول به هر خواسته‌ای که میخواهید می‌رسید. آرزوی تو دستور توست شما را با ابزار ها٬ راهبردها و تمرین هایی مجهز می‌کند تا بزرگ‌ترین اهدافتان را به حقیقت تبدیل کنید.

این اصول از گذشته در طبقه ثروتمند و گروه های مخفی وجود داشته و حالا توسط کوین ترودو یک مولتی میلیاردر آمریکایی افشا و آموزش داده می شود . او یک متخصص در زمینه ارتعاشات ذهنی و قانون جذب و قوانین کیهانیست. او به شما نشان خواهد داد که چگونه با استفاده از این قوانین هر خواسته‌ای را به زندگیتان جذب کنید، درست همانطور که خود او این کار را انجام داد.

کوین ترودو از اصول آرزوی تو دستور توست استفاده کرد تا یک امپراطوری بیزینس ۲ میلیارد دلاری راه اندازه کند و در عین حال جزو پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز باشد. کتاب او با نام درمان های طبیعی ۲۵ هفته در صدر پرفروش‌ترین کتاب های نیویورک تایمز بود .

توضیحات کوتاه درباره دوره آرزوی تو دستور توست

کوین ترودو در دوره ای از زندگی اش سعی می کند پول زیادی به دست آورد در این مسیر با کتاب های زیادی آشنا می شود و با ترفندها و گذراندن مراحل سخت و آزمون هایی به رازهای ثروتمندان دست میابد.

در بین ثروتمندان از مرحله پایین به مرحله بالا راه می یابد و همانطور که ثروت بیشتری کسب کند آگاهی های بیشتری از اطرافیان و کتاب های مخصوص به دست می آورد او به درجات بالاتر می رود و می تواند با افراد خاص ملاقات کند با افرادی که درآمدهای میلیارد دلاری دارند و بخش عمده ای از وقت خود را صرف کندوکاو در ذهن این افراد می کند.

در میان ثروتمندان مطالعه نقش مهمی دارد و یک شاگرد با توجه به ضعف هایی که دارد توسط استاد به کتاب هایی معرفی می شود ، استاد سعی می کند شاگرد خود را از اشکالاتش آگاه کند و برای حل کردن آن کتاب هایی را که مخصوص آن نقطه ضعف است به او معرفی می کند.

کوین ترودو مدت زمان زیادی با افراد ثروتمند بوده و کتاب های بسیاری خوانده و مهمتر اینکه بیزینس های پولسازی شروع کرده که سبب شده ثروت زیادی نصیبش شود.

او پس از مدتی تصمیم می گیرد از این گروه های مخفی بیرون بیاید و این رموز را که سینه به سینه منتقل می شود را به افراد دیگر هم بگوید افرادی که فکر می کنند زندگی همین است که هر روز دنبال لقمه ای نان باشند و شب پس از تلاش های طاقت فرسا آن نتیجه مطلوب را به دست نمی آورند.

حرف ها و سخنان او آنقدر ارزشمند است که برخی از بیزینسمن ها و انسان های پولدار هم پای صحبت های او می نشینند تا باز هم بتوانند به نقطه ی بالاتری که هستند دست یابند.

جالب اینجاست رموزی که او فاش کرده هر کسی را به هر چیزی که خواسته رسانده هزاران نفر از دوره ی او نتیجه گرفتند. او در این دوره اسرار خود را فاش می کند و پله پله اصول اصلی را می گوید قاعده قانون بازی ثروت را می گوید این حرف ها توسط کسی گفته می شود که اول به ثروت رسیده و بعد از آن شروع به انتشار این مفاهیم کرده کوین ترودو اول به ثروت رسیده و سپس شروع به آموزش آن کرده است.

یکی از مهمترین آثار کوین ترودو دوره آرزوی تو دستور توست که در آن اسرار ذهن ثروتمندان را فاش می کند و رموزی که آنان به کار می گیرد در این دوره به شما گفته نمی شود در خانه بنشینید و برای جذب ثروت مدیتیشن کنید ثروتمندان این کار ها را انجام نمی دهند بلکه آنان قوانین و قاعده ای دیگری برای ثروت و یا هر خواسته ای دارند اصولی که با به کار بندی آن هر کسی به هر چیزی که می خواهد می تواند برسد.

قیمت نسخه اصلی کتاب آرزوی تو دستور توست کوین ترودو در سایت آمازون : ۵۷ دلار معادل حدود ۷۰۰.۰۰۰ تومان در ایران(با دلار فعلی ???? ) می باشد(حدود ۲۰ برابر قیمت ما !!! ).

اگر تا کنون موفق به خلق اهداف و آرزوهای بزرگ خود نشده اید به این دلیل است که اصول و اطلاعات صحیح و قوانین درست رسیدن به اهداف و آرزوها را نمی دانید.

قوانین و اطلاعاتی که به شما آموزش میدهند که چگونه به ثروت.قدرت.آرامش و هرآنچه که میخواهید به وسیله قدرت ذهن خود برسید.

قوانین و اطلاعاتی که قرن ها توسط ثروتمندان جهان مخفی مانده بود و تنها در میان خودشان رد و بدل میشد.

اطلاعات کاملا عملی و بی نظیری که در هیچ یک از کتابهای موفقیت و قانون جذب دیگری آنها را نخواهید یافت.

اطلاعاتی که اندرو کارنگی را تبدیل به ثروتمندترین مرد جهان کرد ادیسون را برترین مخترع قرن و ناپلئون هیل را پدر رشد و موفقیت جهانیان.

اطلاعاتی که ارزش آنها بسیار بسیار زیاد است و تاکنون تنها در دسترس عده ای خاص و فوق ثروتمند جهان بوده است.

اما این اطلاعات بی نظیر اکنون در دسترس شما قرار گرفته اند تا شما هم به هرآنچه که در طول تاریخ افراد موفق و ثروتمند جهان میدانستند و افراد عادی جهان ازآن بی خبر بودند دسترسی پیدا کنید و زندگی خود را در سریع ترین زمان ممکن به یک معجزه شگفت انگیز تبدیل نمایید.

دیگر هیچ بهانه ای باقی نمی ماند.

کوین ترودو کیست ؟

مردی ثروتمند، نویسنده مشهور، کارآفرین، متخصص خودیاری، چهره تلویزیونی، نت ورکر، مدرس دوره قانون جذب (  آرزوی تو دستور توست ) و فروشنده موفق آمریکایی و مولف کتاب های زیادی (بیش از ۱۳ جلد کتاب) در زمینه های مختلفی مانند: موفقیت، سلامتی، تغذیه و کاهش وزن و روش های تضمینی توسعه مالی است. کوین ترودو یکی از پرفروش ترین نویسندگان آمریکا محسوب می شود. ۲۹ هفته پشت سر هم این رکورد را داشته است.

کوین ترودو پس از آگاهی از اسرار گروه های مخفی که منجر به ثروتمند شدن افراد پولدار شده بود، تصمیم می گیرد که این اطلاعات و رازها را افشا کند.

دوره کوین ترودو حاصل اقدامات ثروتمندانی است که پس از فاش شدن آن سبب شد وی به ده سال زندان محکوم شود؛ علت این امر نارضایتی گروه قدرتمندی است که از افشای رازهای ثروتشان شاکی بودند.

کوین ترودو اطلاعات و رموز موفقیت گروه های مخفی رو در کوه های آلپ در یک سمینار فوق العاده که بعضی از افراد از همین گروه های مخفی حضور داشتند و برای شنیدن رموز موفقیت حاضر شده بودند .
این نشون میده که این افراد با داشتن ثروت زیاد همچنان تشنه علم و جویای ثروت هستند .
سمینار جنجالی که به نام آرزوی تو دستور توست برگزار کرد که این سمینار ۱۴ ساعته در چند روز با ورودی ۱۰/۰۰۰ دلار یعنی مبلغ ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومانغوغایی به پا کرد.
کوین ترودو در سال ۲۰۱۳ به دلیل فاش کردن اسرار گروه های مخفی به مدت ۱۰سال زندان محکوم شد.

برای درک بهتر سخنان کوین ترودو باید تشنه علم جذب و تشنه ثروت بالا رو داشته باشین.و گرنه وقتتون رو تلف میکنین
برای درک بهتر سخنان کوین ترودو باید باید ( تاکید میکنم : باید باید ) توی سکوت مطلق و با حوصله گوش بدین و همزمان نکته برداری کنین.
برای درک بیشتر حرف های ایشون باید مدام گوش بدید و وقفه نذارید.
باید حتما این کار رو جدی بگیریرد و نباید از کنارش به عنوان یک فایل صوتی ساده عبور کنید.
اگر برای جذب ثروت و جذب آرزوهایی که داری میخواهید برسید با ما همراه باشید.

کوین ترودو (Kevin Mark Trudeau) مرد جنجالی دنیای آموزش قانون جذب است. معروفترین دوره کوین ترودو آرزوی تو دستور توست(Your Wish Is your Command) می باشد که در اینجا دوبله شده و در اختیار شما قرار می گیرد. کوین ترودو همه اساتید موفقیت مثلآنتونی رابینز و برایان تریسی را رد می کند. چون او ویژگی دیگری را برای استاد موفقیت شدن قایل است. کوین ترودو در دورانی از زندگی خویش وارد گروه های مخفی آموزش موفقیت مالی می شود و ادعا میکند که این در دوران همه علم ثروتمند شدن را می آموزد و بکار میگیرد و ثروتمند می شود. کوین ترودو بعد ها اطلاعات داخل این گروه های مخفی را در کتاب ها و دوره های خود به دیگران نیز می آموزد.

توصیه کوین ترودو در مورد آرزوی تو دستور توست:

اگر می خواهید داستان رازهای موفقیت های بسیار بزرگ چند ماه پیش، برخی از قدرتمندترین، ثروتمندترین و تأثیرگذارترین افراد در جهان بدانید، این دوره تنها منبع موجود در جهان می باشد. من در گروه های مخفی مختلف نحوه واقعی جذب پول و موفقیت در زمینه های مختلف را آموختم. اگر در یک لحظه، شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه این دانش را بدست آورید، توصیه میکنم این دوره را هرچه سریع تر تهیه کنید. من برای این دوره و کتاب هایم بسیار آزار و اذیت شدم، چون افراد سرشناسی که با اموزش های گروه های مخفی به همه چیز رسیده بودند، با نظر من برای افشای اطلاعات مخفی مخالف بودند. آنها هر روز به بهانه ای چوب لای چرخ کسب و کارهای من می کنند. آنها حتی مرا به زندان انداختند. اما خدا را شاکرم که قانون جذب همیشه عمل می کند و من همچنان ایستاده ام و امروز تعداد شرکت های من به ۶۰ رسیده و آمار فروش کتاب هایم از مرز ۵۰ میلیون نسخه گذشت.

بخشی از متن کتاب دوره آرزوی تو دستور توست

چطور به هر چیزی که می خواهید دست یابید؟

شما قادرید هر چیزی که واقعا خواهان آن باشید را به دست آورید. همه شما چراغ جادویی علائدین را دارید!

دوست من شما چه اهدافی در زندگی دارید؟ ممکن است یکی از شما آرزو داشته باشد لاغر شود، یکی دیگر می خواهد ثروتمند شود، یکی می خواهد روابط خوب داشته باشد یکی می خواهد سلامت باشد هر چه که باشد فرقی نمی کند. شما چراغ جادوی خلق رویاهایتان را دارید. اما مساله این است که مطالب خیلی زیادی در اینترنت و بازار فروش محصولات آموزشی وجود دارد که ما نمی دانیم آنها غیر واقعی هستند و ممکن است آن اطلاعات درست نباشد. اکثر آنها تئوری یاد می دهند و شروع می کنند به تدریس آنها و حتی درآمد آنها از این راه است. بنابراین مهم است که شما بدانید چه منابعی را مطالعه کنید و از چه کسی یاد می گیرید. واقعا به چه کسی گوش می کنید؟؟؟”

چهار مفهوم پایه برای رسیدن به موفقیت داریم:

  • ۱.به چه کسی گوش می دهید؟

  • ۲.شاخص یادگیری(میزان یادگیری و آموزش پذیری شما و اشتیاق برای پذیرفتن تغییر چقدر است؟)

  • ۳.تناسب آموزش و تمرین(بالانس ترازوی موفقیت و پیشرفت)

  • ۴.چهار مرحله یادگیری(چهار مرحله پردازش اطلاعات جدید)

بطور خلاصه چهار مرحله یادگیری کوین ترودو چهار گام دارد که عبارتند از:

۱- نا آگاهی و ناشایستگی

۲- آگاهی و ناشایستگی

۳- آگاهی و شایستگی

۴- ناآگاهی و شایستگی

بخشی از محتوای جلسه سیزدهم کتاب آرزوی تو دستور توست

در این جلسه کوین ترودو به برخی از سوال ها و نظرات شرکت کنندگان پاسخ داد. برخی از کلیدی ترین موضوعات در اینجا ذکر شده اند.

چند نمونه از سوالاتی که مطرح شد، پاسخ کامل را در فایلهای دوره که از سایت آی موفقیت دانلود کردید مطالعه کنید:

  • در مورد ۴ مرحله یادگیری،چطور میتونیم بفهمیم که الان در کدام مرحله هستیم؟

  • افرادی که در انجمن های مخفی نبودند و مربی نداشتند مثل بیل گیتس و استیو جابز که به این اطلاعات دسترسی نداشتند چطوری به این سطح از موفقیت رسیدند؟

  • افرادی که موفق و ثروتمند شدند اما یه هو سقوط کردند! دلیلش چیه؟

  • آیا میشه بعد از اینکه ثروتمند و موفق شدیم، هیچ وقت از جایی که هستیم سقوط نکنیم و از دستش ندیم؟

  • وقتی کسی برای مدتی ارتعاش منفی منتشر میکنه، وقتی میخواد افکارش رو تغییر بده آیا اون ارتعاش منفی هنوز هم باقی میمونه و وجود داره؟

  • معجزه ده ثانیه ای چیست؟

  • اگر گروهی از افراد ارتعاشات ضد و نقیض داشته باشند چه اتفاقی میفته؟

  • اگر اتفاق بدی بیفته چطوری افکار خودم رو کنترل کنم و تغییر بدم؟ و بدونم چکار دارم میکنم؟

و سوالات بسیار مهم و کلیدی قانون جذب که ثروتمندترین افراد دنیا در این دوره از کوین ترودو پرسیدند و کوین پاسخگو است رو میتونید در این دوره و کتاب مطالعه کنید.

معروف ترین دوره، سمینار کوین ترودو – آرزوی تو دستور توست این کتاب صوتی دوره قانون جذب با عنوان ” آرزوی تو دستور توست – your Wish Is your Command ” می باشد. 

 

چرا کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست کوین ترودو جنجالی می شود؟

کوین ترودو در دوره آرزوی تو دستور توست حرف هایی راجع به برخی افراد و گروه ها گفته است که هم، گروه های مخفی و هم، افراد با نفوذ سطح بالای آمریکا دشمن او شدند و خیلی زود او را به بهانه های عجیب به زندان انداختند. او در حصر خانگی در کمپ فدرال است و علی رغم تلاش های زیاد مردم، هنوز در همان شرایط است. این مجموعه، حاصل فرایند تفکر، تجربه، عملکرد و سرگذشت موفق ترین افراد جهان است که به گفته کوین ترودو در گروه های مخفی مثل برادرهود- brotherhood این ها را آموخته اند. کوین می گوید در این دوره به شما آموزش میدهم که چطور کنترل کامل زندگی خود را بیابید و یاد بگیرید که چگونه هر آرزوی خصوصی و مالی بزرگ خود را جذب کنید.

توصیه کوین ترودو در مورد تهیه دوره آرزوی تو دستور توست:

اگر می خواهید داستان رازهای موفقیت های بسیار بزرگ برخی از قدرتمندترین، ثروتمندترین و تأثیرگذارترین افراد در جهان را بدانید، این دوره تنها منبع موجود در جهان است. من در گروه های مخفی مختلف نحوه واقعی جذب پول و موفقیت در زمینه های مختلف را آموخته ام. اگر شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه این دانش را در ۱۳ ساعت بدست آورید، توصیه میکنم این دوره را هرچه سریع تر تهیه کنید. من برای این دوره و کتاب هایم بسیار آزار و اذیت شدم، چون افراد سرشناسی که با آموزش های گروه های مخفی به همه چیز رسیده بودند، با نظر من برای افشای اطلاعات مخفی مخالف بودند. برای دانلود سمینار کوین ترودو باید دوره را خریداری کنید اما بخش هایی از دوره آرزوی تو دستور توست نیزبه صورت رایگان تحت عنوان «دانلود رایگان سمینار کوین ترودو» در انتهای همین صفحه قرارداده شده است. آنها هر روز به بهانه ای چوب لای چرخ کسب و کارهای من می گذارند. آنها حتی مرا به زندان انداختند. اما خدا را شاکرم که قانون جذب همیشه عمل می کند و من همچنان ایستاده ام و امروز تعداد شرکت های من به ۶۰ رسیده و آمار فروش کتاب هایم از مرز ۵۰ میلیون نسخه گذشته است. دوره را تهیه کنید و بارها و بارها گوش کنید. قضاوت اثر بخشی دوره را به خود شما می سپارم..

بخشی از صحبت های کوین ترودو در دوره آرزوی تو دستور توست

چطور به هر چیزی که می خواهید دست یابید؟ شما قادرید هر چیزی که واقعا خواهان آن باشید را به دست آورید. همه شما چراغ جادویی علاءالدین را دارید! آیا حاضرید با گوش کردن دوره صوتی آرزوی تو دستور توست و بعد عمل به فرمول های آن چراغ جادوی زندگی خویش را در دستان خود فعال کنید؟!

دوست من شما چه اهدافی در زندگی دارید؟ ممکن است یکی از شما آرزو داشته باشد لاغر شود، یکی دیگر می خواهد ثروتمند شود، یکی می خواهد روابط خوب داشته باشد یکی می خواهد سلامت باشد، هر چه که باشد فرقی نمیکند. شما چراغ جادوی خلق رویاهایتان را دارید. اما مساله این است که مطالب خیلی زیادی در اینترنت و بازار فروش محصولات آموزشی وجود دارد که ما نمی دانیم آنها واقعی هستند یا غیرواقعی و ممکن است آن اطلاعات درست نباشد. اکثر آنها تئوری یاد می دهند و شروع میکنند به تدریس آنها و حتی درآمد آنها از این راه است. بنابراین مهم است که شما بدانید چه منابعی را مطالعه کنید و از چه کسی یاد می گیرید. واقعا به چه کسی گوش میکنید؟؟؟”

مزیت های پکیج دوره کوین ترودو در سایت راز موفقیت

ما دوره آرزوی تو دستور توست را ترجمه و بعد دوبله کردیم و در سایت و تلگرام راز موفقیت عرضه کردیم. بازخورد برخی افراد به ما نشان داد که درست است که ما در ایران صدا پیشه های خوبی داریم اما برای موضوع آموزش بهتر است از فردی «متخصص حوزه آموزش قانون جذب» استفاده شود. آستین را بالا زدم و دوره کوین ترودو را مجددا و با صدای خودم دوبله کردم. متوجه شدم کار دوبله چقدر دشوار است. مجبور شدیم کار ضبط را بارها تکرار کنیم تا کیفیت مناسب حاصل شود. پروژه عالی شد و نظر مخاطبین هم جلب شد. چالش بعدی این بود که انبوهی از سوالات از طرف خریداران پکیج مطرح شد که یکی باید پاسخ می داد. اقای کوین ترودو که دردسترس نبود و بازهم خودم این وظیفه را نیز متقبل شدم. با کمک تیم راز موفقیت همه ی سوال ها را گردآوری کردیم و من کار جالبی که کردم این بود که با رجوع به مطالب خود دوره کوین ترودو توضیحات جدید و کاملی را در کنار دوره طراحی و اجرا کردم که حاصل این کار ۱۱ فایل صوتی جدید شد. یعنی همه پرسش های دوستان پاسخ داده شد و برخی مواردی هم که کوین دانسته فرض کرده بود و سریع رد شده بود را کامل توضیح دادم که خوشبختانه پیام های خوبی از کاربران دریافت کردیم که گفته بودند فایل های توضیحات اضافی اندازه دوره کوین ترودو و حتی بیش از دوره ارزشمند هست.

این دوره می تواند کسب و کار شما را دگرگون کند و یا اگر در حال شروع کسب و کار بیزنس و یا استارتاپ و کارآفرینی هستید می تواند فقط برایتان معجزه کند و رشد آن برای اطرافیانتان معجزه باشد

این گروه ها پس از آگاهی یافتن از این کار کوین علیه او شکایت کرده و با قدرت و نفوذی که دارند او به ۱۰ سال زندان محکوم می شود.

او با به کار بستن آموزش های این گروه ها توانسته ۶۰ شرکت تاسیس کند و درآمد میلیارد دلاری داشته باشد و بعد از این همه موفقیت شروع به افشای این اسرار کرده است.

کوین ترودو مدت زیادی در این گروه های مخفی بوده گروه هایی که ترامپ جرج بوش جزء این گروه ها بودند و او پس از نتیجه گرفتن از اصول گفته شده از این گروه ها خارج می شود و اقدام به انتشار این مطالب می کند جالب است بدانید ترامپ که عضو این گروه هاست و با یادگیری این قوانین ثروت زیادی به دست آورده در زمان انتخابات آمریکا کوین ترودو پیش بینی می کند که ترامپ برنده این رقابت است چون کوین می داند ترامپ چگونه این قوانین را به کار می گیرد و موفق می شود حتی زمانی که همه می گفتند غیر ممکن است ترامپ رئیس جمهور شوند.

توجه داشته باشید این دوره ۱۳ ساعته فایل صوتی ، به زبان فارسی میباشد

این دوره در کوه های آلپ برگزار شده و عده ای از آنها ثروتمندانی هستند که خواهان ثروت بیشتری هستند.

قیمت این دوره از هر نفر شرکت کننده در کوه های آلپ ۱۰ هزار دلار بوده است حالا حساب کنید به پول ایران چه مبلغ زیادی می شود بعد از شش ماه افرادی که در این دوره شرکت کرده بودند از نتایجی که گرفتند اطرافیان خود را شگفت زده کردند

شاید برایتان جالب باشد که مستند راز و کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید سانسور شده است

مستند راز طبق گفته ی استر هیکس سانسور شده است

پس از انتشار مستند راز استر هیکس اذعان داشت که نمی دانم چرا قسمت مهم این فیلم حذف شد و نشان داده نشد بله این گروه ها اینقدر قوی هستند که در رسانه ها نفوذ داشته باشند و اقدام به چنین کاری کنند بله این کار انجام شد

تا به حال فکر کردید این همه آدم مستند راز را دیده اند و همه ی آنها نتیجه ای نگرفتند ؟ بله این کار توسط این گروه ها به خوبی انجام شده است

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید هم جز این دسته است

اندرو کارنگی که ثروتمند ترین مرد عصر خودش بود سعی کرد این رموز را به ناپلئون هیل انتقال دهد در این میان هنری فورد از این اتفاق ناراحت بود و سعی داشت جلو این کار را بگیرد هر دوی اینها جز گروه های مخفی بودند که با آموزش دیدن فنون موفقیت به ثروت زیادی رسیده بودند ناپلئون هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید این اصول را منتشر کرد

 کوین ترودو یکی از پرفروش ترین نویسندگان آمریکا محسوب می شود. ۲۹ هفته پشت سر هم این رکورد را داشته است.

هفت کتاب صوتی پیشنهادی از کوین ترودو عبارتند از:

۱- جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز

۲- پله پله تا اوج اثر زیگ زیگلار

۳- بخواهید تا به شما داده شود اثر استر و جری هیکس

۴- راز اثر راندا برن ( شامل ۳ قسمت راز و ماورای راز و متا راز )

۵- بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

۶ – آیین دوستیابی اثر دیل کارنگی

۷ – پدر پولدار پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 5550تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

81% تخفیف
قیمت اصلی 95000تومان بود.قیمت فعلی 18500تومان است.
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست ازکوین ترودو
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
زمان: مدت زمان:530 دقیقه(بدون سانسور)
تعداد پارت: شامل12فایل صوتی با کیفیتMP3
اندازه: 650 مگابایت
فرمت: ZIP-MP3
زبان: فارسی
برگزارکننده: نویسنده: کوین ترودو
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 5550تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1147 نمایش
5.0
قیمت اصلی 770000تومان بود.قیمت فعلی 129000تومان است.
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1035 نمایش
1
قیمت اصلی 210000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1515 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1159 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

دانلود PDFکتاب یخ شکن‌ها از تام شرایتر (نسخه کامل)
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
معرفی کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم نوشته‌ی تام شرایتر، بر روش‌های بازاریابی شبکه‌ای موفق تأکید دارد و می‌خواهد به شما بیاموزد که چگونه مشتری احتمالی را جذب کنید. [...]
1414 نمایش
5.0
قیمت اصلی 209000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلود دوره کامل ماشین پولسازی کوین ترودو به زبان فارسی
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دوره ماشین پولسازی کوین ترودو دوبله فارسی دوره خلق ماشین پولسازی کوین ترودو درباره بازاریابی شبکه ای و یا نتورکینگ آموزش های کامل و جامعی میدهد. آموزش های این دوره مشاغل اینترنتی و کسب درآمدهای اصولی بر اساس بازاریابی شبکه ای را تحت پوشش قرار می دهد. این آموزش مناسب افرادی [...]
1118 نمایش
5.0
قیمت اصلی 238000تومان بود.قیمت فعلی 14000تومان است.
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات از کوین تردو – نسخه صوتی دوبله فارسی
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو کیست ؟ مردی ثروتمند، نویسنده مشهور، کارآفرین، متخصص خودیاری، چهره تلویزیونی، نت ورکر، مدرس دوره قانون جذب (  آرزوی تو دستور توست ) و فروشنده موفق آمریکایی و مولف کتاب های زیادی (بیش از ۱۳ جلد کتاب) در زمینه های مختلفی مانند: موفقیت، [...]
885 نمایش
5.0
قیمت اصلی 228000تومان بود.قیمت فعلی 17000تومان است.
دوره انرژی کیهانی مدرس کوین ترودو – دوبله فارسی (سیمینار زوریخ)
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
محتوا دوره : دوبله فارسی MP3با کیفیت ترین  (کامل ترین و بدون سانسورترین  ترجمه) مدرس: کوین ترودو زمان فایل: ۱۱۵ دقیقه زبان:فارسی در دوره انرژی کیهانی چه چیزی گفته می شود؟ چطور افکار تان را کنترل کنید. سبک زندگی گروه های مخفی. آیا باید شغلی که دوست ندارم رو رها کنم؟ اینکه هر [...]
1314 نمایش
5.0
قیمت اصلی 255000تومان بود.قیمت فعلی 18000تومان است.