شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

وبینار استاد شدن در قانون جذب جو وایتالی- نسخه کامل وبدون سانسور وبینار استاد شدن در قانون جذب جو وایتالی- نسخه کامل وبدون سانسور
وبینار استاد شدن در قانون جذب جو وایتالی- نسخه کامل وبدون سانسور وبینار استاد شدن در قانون جذب جو وایتالی- نسخه کامل وبدون سانسور

وبینار استاد شدن در قانون جذب جو وایتالی- نسخه کامل وبدون سانسور

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
67% تخفیف
قیمت اصلی 89000تومان بود.قیمت فعلی 29000تومان است.

جوزف ویتالی، در سال ۱۹۵۳ میلادی، در اوهایو آمریکا متولد شد. او زمانی بی‌‏خانمان بود و با تفکر مثبت و یادگیری علوم متافیزیک، موفق شد که از قانون جذب استفاده کرده و موقعیت خود را بهبود ببخشد. جو ویتالی از سنین پایین به مطالعه علاقه‌‏مند شده و آن را منبع آرامش و خرد می‌‏دانست.  وی از کالج کنت فراغ‏‌التحصیل شد.

در سال ۱۹۸۴، ویتالی نخستین کتاب خود، «ذن و هنر نوشتن» را نگاشت. از جمله سایر کتاب‌‏های او می‌‏توان کتاب‌‏های «کتاب راهنمای گمشده‌‏ی زندگی»، «کلید» و «ایمان» را نام‌‏برد. وی هم‏چنین برنامه‌‏های صوتی متعددی را ضبط کرده است.

در سال ۲۰۰۵ میلادی، جو ویتالی با نوشتن کتاب «عامل جذب‌‏کننده: ۵ راه آسان برای جذب ثروت (یا هرچیز دیگری) از داخل و خارج»، یکی از پرفروش‏‌ترین نویسندگان شد.

جو ویتالی در فیلم‌‏های مستند بسیاری، به عنوان کارشناس خبره در زمینه‌‏‏ی قانون جذب حضور داشته است که از جمله می‌‏توان به فیلم‏ معروف «راز»، «آن را در همه‌‏چیز امتحان کن»، «جستجو برای یک زندگی متعادل»، «قطب‏‌نما» و «کشف موهبت» اشاره کرد. او تهیه‌‏کننده‌‏ی برنامه‏‌ی «مربی‌گری معجزه» است که برای ارائه‌‏ی راهنمایی درخصوص فرآیند قانون جذب ساخته شده است.

جو ویتالی علاوه بر فعالیت‌‏های نویسندگی و معلمی، در حوزه‏‌ی موسیقی نیز فعالیت دارد و تاکنون ۱۵ آلبوم موسیقی را به ضبط رسانده است.

جو ویتالی یک استاد بی نظیره یک مربی مانند برادر . کسی که میتوانید در صداقت او را مثال بزنید جو ویتالی شخصی است که بی پروا و بدون این که نگران قضاوت کسی باشد میگوید من گاهی سیگار میکشم و نتوانستم  آن را کنار بگذارم  او به راحتی از   نقص های رفتار خودش حرف میزند و معتقد است در مسیر موفقیت همه ما ممکن است شکست هایی را تجربه کنیم

 

 

قانون جذب کائنات، یک قانون طبیعی برای رسیدن به خواسته ها و آرزو ها است . شما اگر قانون جذب کائنات را بدانید و از آن استفاده کنید میتوانید به هر خواسته و هدفی که داشته باشید برسید. طبق قانون جذب هر چیزی که وارد زندگیتان میشود به صورت تصادفی و اتفاقی نبوده است و خودتان آن را جذب کرده اید.

بر اساس قانون جذب کائنات، احساساتی که دارید یک راهنما و مسیریاب بسیار قدرتمند در جهت اهداف و خواسته هایتان است، یعنی احساسات به شما نشان می دهد که به آن خواسته و هدفی که دارید میرسید یا نه ؟ برای آنکه متوجه شوید به خواسته و هدف که دارید نزدیک یا دور می شوید بهترین راه توجه کردن به احساساتتان است .

در کل افکار ما زندگی ما را میسازد , و از طریق احساساتمان می‌توانیم بفهمیم که افکار ما درست است یا اشتباه . بر اساس قانون جذب کائنات برای آنکه متوجه شوید به چه چیزی دارید فکر می کنید باید به احساسات خود نگاه کنید .

اگر در مورد چیزی که فکر می کنید، احساستان خوب بود نشانه این است که دارید به آن خواسته و هدف می رسید اما اگر احساستان بد بود نشانه این است که دارید از آن خواسته و هدف دور می شوید و فاصله میگیرید.

یکی از راز و رمز کائنات در جهت رسیدن به خواسته به اهدافتان این است که افکارتان و کنترل ذهنتان را در اختیار بگیرید، با در اختیار گرفتن افکارتان می توانید در مسیر آرزوهایتان حرکت کنید.

ذهن انسان یکی از پیچیده ترین سیستم ها در جهان است، خداوند طوری کائنات را برنامه ریزی کرده است که انسان بتواند به تمام خواسته ها و اهدافی که دارد برسد(رسیدن به تمام خواسته ها و آرزوها از طریق کائنات و جهان هستی صورت میگیرد).

البته برای آن که در مسیر آرزوها و خواسته هایتان قرار بگیرید باید راز قانون جذب کائنات را بدانید، دلیل اصلی اینکه خیلی از افراد به آن خواسته و هدفی که دارند نمی‌رسند به نیروی کائنات و قانون جذب اطمینانی ندارد و فکر می کنند قانون جذب کائناتی وجود ندارد، اما نمی دانند که قانون جذب همیشه و همه جا برای آنها در حال عمل کردن است .

کلا قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است . اگر شما این را درک کنید که این قانون همیشه در حال عمل کردن است و بتوانید افکار و ذهنتان را در جهت خواسته هایتان هدایت کنید صد در صد با خواسته و هدفی که دارید می رسید .

 

رابطه قانون جذب کائنات با افکار و ذهن :

بر اساس قانون جذب کائنات، بین کائنات و افکارتان یک رابطه وجود دارد . خداوند کائنات را طوری برنامه ریزی کرده است که می تواند انرژی و ارتعاشی که از ذهنتان ارسال می شود را دریافت کنند و با توجه به آن، خواسته و یا ناخواسته ای را وارد زندگیتان کنند .

با توجه به قانون جذب کائنات، افکارتان می تواند انرژی و ارتعاشی که ذهنتان تولید میکند را کنترل کند، و احساسات به شما می گوید که الان در حال فرستادن چه ارتعاش و انرژی به کائنات هستید.

زمانی که احساس خوبی داشته باشید، دارید به خواسته و اهدافتان نزدیک میشوید و زمانی که احساساتتان بد باشد دارید ناخواسته هایتان را جذب میکنید .

طبق قانون جذب یک سری از عوامل بیرونی می‌تواند احساساتتان را تغییر دهد، فکر کردن به یک خاطره خوب، موفقیت مالی گذشته، گوش دادن به آهنگ های شاد، دیدن تصاویر عکس خواسته هایتان و … می‌تواند در شما احساس خوبی را ایجاد کند و همین احساس خوب باعث ایجاد اتفاقات خوب در زندگی شما می شود .

مهمترین چیزی که در قانون جذب وجود دارد این است که امکان ندارد شما افکارتان مثبت باشد اما احساس بدی داشته باشید. برای همین است که خیلی از افراد فکر می کنند ما احساس خوبی داریم پس چرا به آن چیزی که میخواهیم نمیرسیم ؟

شما فقط فکر می کنید که احساس تان خوب بوده است، اگر واقعاً احساس خوبی در خودتان ایجاد شده باشد قطعاً نتایج فوق العاده ای در زندگیتان خواهید گرفت، اما دلیل اینکه خیلی از افراد به خواسته و اهدافشان نمی رسند این است که نمی‌توانند احساساتشان را کنترل کننده .

لازمه اینکه بتوانید احساساتتان را کنترل کنید این است اول باید اختیار ذهنتان را به کل در دست بگیرید . تا ذهنتان را نتوانید کنترل کنید کنترل احساس کار بسیار سخت و پیچیده است .

ساده ترین و راحت ترین راه در جهت کنترل افکار و احساساتتان تمرین کردن است، شما با تمرین کردن می‌توانید ارتعاش آرزو و خواسته هایتان را دقیق‌تر به کائنات ارسال کنید و بر اساس قانون جذب کائنات هر چه این ارتعاش دقیق تر و واضح تر باشد زودتر با چیزی که می خواهید می‌رسید .

بر اساس قانون جذب واقعیت جهان این است که شما به هر آنچه که میخواهید می‌توانید برسید و هیچ محدودیتی در جهت رسیدن به بزرگترین خواسته و آرزوهایتان وجود ندارد .

فیزیکدانان کوانتوم در سال های اخیر تلاش کرده اند تا انعکاس بیشتری از قدرت ذهن در زندگی ما و جهان بازتاب داده شود. علم قانون جذب توسط دانشمندان و متفکران بزرگ به طور یکسان مورد بررسی قرار گرفته است. به کمک علم بیشتر می توانیم درک کنیم که چقدر نقش ذهن در شکل گیری زندگی و دنیای اطراف مهم است.

پیش از هرچیز باید بدانیم به دنبال چه چیز هستیم و چه می خواهیم؟ همچنین باید خواسته هایمان را به صورت دقیق و واضح و نیز با تمام جزئیات و مشخصات یادداشت کنیم.

علاوه بر آنچه گفته شد باور قلبی به اینکه خواسته های ما اکنون محقق شده در بازدهی و عملکرد قانون جذب تاثیر شگرفی دارد. در واقع باید باور کرد که قانون جذب در زندگی ما عمل کرده و آن رویا یا خواسته ما، اکنون و یا حتی در مدتی قبل تر جذب شده است.

البته نباید این مهم را با تصور اشتباه کرد؛ چرا که تصور به معنای دعوت تصویر کوتاه مدت چیزی است که وجود ندارد. اما در باور فرد باید چیزی که وجود ندارد را به عنوان چیزی که وجود دارد و واقعیت دارد تصور کرده و در ذهن بپروراند. با تمرین و تسلط بر این تمرین ها می توان به بهترین شکل ممکن از قانون جذب در راستای رسیدن به اهداف خود بهره برد.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 8700تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

67% تخفیف
قیمت اصلی 89000تومان بود.قیمت فعلی 29000تومان است.
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
وبینار استاد شدن در قانون جذب جو وایتالی- نسخه کامل وبدون سانسور
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
تعداد صفحات: بیش از 4ساعت
تعداد پارت: ویبینار کامل
اندازه: 527 مگابایت
فرمت: mp4 فول اچ دی
زبان: زیرنویس فارسی
استپ: نسخه کامل و بدون سانسور
برگزارکننده: جوزف ویتالی
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 8700تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1146 نمایش
5.0
قیمت اصلی 770000تومان بود.قیمت فعلی 129000تومان است.
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1035 نمایش
1
قیمت اصلی 210000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1515 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1157 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

دانلود PDFکتاب یخ شکن‌ها از تام شرایتر (نسخه کامل)
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
معرفی کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم نوشته‌ی تام شرایتر، بر روش‌های بازاریابی شبکه‌ای موفق تأکید دارد و می‌خواهد به شما بیاموزد که چگونه مشتری احتمالی را جذب کنید. [...]
1412 نمایش
5.0
قیمت اصلی 209000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلود دوره کامل ماشین پولسازی کوین ترودو به زبان فارسی
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دوره ماشین پولسازی کوین ترودو دوبله فارسی دوره خلق ماشین پولسازی کوین ترودو درباره بازاریابی شبکه ای و یا نتورکینگ آموزش های کامل و جامعی میدهد. آموزش های این دوره مشاغل اینترنتی و کسب درآمدهای اصولی بر اساس بازاریابی شبکه ای را تحت پوشش قرار می دهد. این آموزش مناسب افرادی [...]
1117 نمایش
5.0
قیمت اصلی 238000تومان بود.قیمت فعلی 14000تومان است.
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات از کوین تردو – نسخه صوتی دوبله فارسی
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو کیست ؟ مردی ثروتمند، نویسنده مشهور، کارآفرین، متخصص خودیاری، چهره تلویزیونی، نت ورکر، مدرس دوره قانون جذب (  آرزوی تو دستور توست ) و فروشنده موفق آمریکایی و مولف کتاب های زیادی (بیش از ۱۳ جلد کتاب) در زمینه های مختلفی مانند: موفقیت، [...]
885 نمایش
5.0
قیمت اصلی 228000تومان بود.قیمت فعلی 17000تومان است.
دوره انرژی کیهانی مدرس کوین ترودو – دوبله فارسی (سیمینار زوریخ)
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
محتوا دوره : دوبله فارسی MP3با کیفیت ترین  (کامل ترین و بدون سانسورترین  ترجمه) مدرس: کوین ترودو زمان فایل: ۱۱۵ دقیقه زبان:فارسی در دوره انرژی کیهانی چه چیزی گفته می شود؟ چطور افکار تان را کنترل کنید. سبک زندگی گروه های مخفی. آیا باید شغلی که دوست ندارم رو رها کنم؟ اینکه هر [...]
1314 نمایش
5.0
قیمت اصلی 255000تومان بود.قیمت فعلی 18000تومان است.