شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

دانلودPDFنسخه کامل فارسی کتاب پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی دانلودPDFنسخه کامل فارسی کتاب پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی
دانلودPDFنسخه کامل فارسی کتاب پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی دانلودPDFنسخه کامل فارسی کتاب پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی

دانلودPDFنسخه کامل فارسی کتاب پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
84% تخفیف
قیمت اصلی 49000تومان بود.قیمت فعلی 8000تومان است.

کتاب پدر پولدار پدر بی پول، اثری از رابرت کیوساکی‌ و شارون لیچر می‌تواند نقطه شروعی برای تمام کسانی باشد که می‌خواهند کنترل مالی‌شان را در آینده بدست گیرند.

این کتاب درباره‌ی روش‌های پولدار شدن افراد معمولی سخن می‌گوید که چگونه خودشان را ثروتمند کردند و به مقام بالایی رسیدند. رابرت کیوساکی می‌گوید: «مهم‌ترین علت مشکلات مالی مردم این است که سال‌های سال درس می‌خوانند اما درباره‌ی پول هیچ چیز نمی‌خوانند.

نتیجه این است که فقط یاد می‌گیرند برای پول کار کنند… اما هرگز نمی‌فهمند چه کنند تا پول برایشان کار کند.» کتاب حاضر یکی از ۱۰ کتاب برتری است که در سال ۲۰۰۱ در سرتاسر جهان فروش میلیونی داشته و در روزنامه‌های مشهور دنیا همچون نیویورک تایمز نیز معرفی شده است.

در توضیح پشت جلد آمده است: «پدر پولدار، پدر بی‌پول کتابی است که افسانه‌ی درآمد بیشتر لازمه‌ی پولدار شدن است را از بین می‌برد؛ با تفکر خانه‌ی خود را در حکم یک دارایی به حساب آوردن به مقابله بر می‌خیزد؛ به پدر و مادرها نشان می‌دهد که چرا نمی‌توانند برای آموزش‌های مالی به فرزندشان، به سیستم آموزش مدارس متکی باشند؛ یک‌بار و برای همیشه مفهوم دارایی و بدهی را برای ما روشن می‌سازد؛ و بالاخره به شما یاد می‌دهد چگونه مسایل مالی و نقش پول را به فرزندتان بیاموزید تا آینده مالی موفقی پیش رو داشته باشند.

 

«برای پول کار نکن، برای یادگرفتن کارکن»

«برای پول کار نکن، پول باید برای تو کار کند.»

«به‌جای آنکه استخدام شوید و حقوق بگیرید که کارفرمایتان را ثروتمند کنید خودتان کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید.»

ایده‌هایی که وی در کتاب پدر پولدار پدر بی پول (Rich Dad Poor Dad) مطرح کرده به نظر خیلی از والدین، عجیب و خشک می‌آید. بسیاری از والدین همین طوری هم برای پایبند کردن بچه‌ها در مدرسه مشکل دارند. اگر فرزندانتان را تشویق کنید که کارمند خوبی باشند آن وقت آن‌ها را مجبور کرده‌اید که بیشتر از آنچه سهم‌شان است مالیات به جیب دولت بریزند و در عوض هم انتظار مقرری بازنشستگی ناچیزی را بکشند یا اصلاً منتظر مقرری گرفتن هم نمانند. درست است که مالیات قسمت اعظم هزینه‌های افراد را تشکیل می‌دهد. در واقع بیشتر خانواده‌ها از ماه ژانویه تا اواسط ماه می را برای دولت کار می‌کنند تا بلکه بتوانند مالیات‌هایشان را بپردازند. ما الان به ایده‌های جدید نیاز داریم و این کتاب همان نوع ایده‌ها را در دسترس شما قرار می‌دهد.

رابرت ادعا دارد که ثروتمندان آموزش‌های متفاوتی به فرزندانشان می‌دهند. آن‌ها در خانه و دور میز شام به بچه‌ها آموزش می‌دهند. شاید ایده‌هایی که در کتاب پدر پولدار پدر بی پول آورده شده‌اند از آن نوع چیزهایی نباشند که شما با فرزندانتان بخواهید در موردشان بحث کنید اما همین که حاضر شده‌اید نگاهی به آن‌ها بیندازید جای شکر دارد. باز هم در مورد ایده‌های مشابه به جستجو بپردازید. ما باید دانش و معلومات جدیدتری را به فرزندانمان توصیه کنیم.

ما به ایده‌های جدید و آموزش‌های متفاوتی نیازمندیم. شاید چندان ایده‌ی بدی نباشد اگر به فرزندانمان بگوییم که همزمان با کارمند خوبی بودن تلاش کنند تا صاحب شرکت سرمایه‌گذاری شخصی‌شان هم باشند.

اگر شمایی که کتاب پدر پولدار پدر بی پول را می‌خوانید باغبان یا سرایدار هستید یا حتی بیکارید باز هم می‌توانید به خودتان آموزش بدهید و به آن‌هایی که دوستشان دارد یاد بدهید تا از لحاظ مالی بتوانند از خودشان محافظت کنند. یادتان باشد که هوش مالی یک روند ذهنی است که طی آن ما می‌توانیم مشکلات مالی مان را حل کنیم.

امروزه ما با تغییرات جهانی و تکنولوژیکی زیادی مواجه هستیم که بسیار وسیع هستند و حتی وسیع‌تر از تمام تغییراتی هستند که تا کنون با آن‌ها مواجه بوده‌ایم. هیچ کسی جام جهان‌نما ندارد اما از یک چیز می‌توان مطمئن بود و آن هم اینکه تغییرات در راهند که ما در باورمان هم نمی‌گنجد. چه کسی می‌داند در آینده با چه چیزهایی مواجه خواهیم شد؟ اما هر اتفاقی هم که بیفتد ما دو انتخاب اساسی پیش رویمان داریم یا آنکه محتاطانه رفتار کنیم یا اینکه هوشمندانه به پیش رویم و آن کار را با آماده‌سازی خودمان و کسب آموزش‌های لازم و بکارگیری نبوغ مالی خود و فرزندانمان انجام دهیم.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) معتقد است دلیل مشکلات اکثر مردم این است که سال‌ها در مدرسه درس خوانده‌اند، اما هیچ چیز در مورد پول یاد نگرفته‌اند. وی می گوید: که مردم یاد می‌گیرند تا برای پول کار کنند، اما هرگز یاد نمی‌گیرند، کاری کنند تا پول برایشان کار کند.

در بخشی از کتاب پدر پولدار پدر بی پول می‌خوانیم که:

من دو پدر داشتم که یکی پولدار بود و دیگری بی پول. یکی از آن‌ها تحصیلات عالیه داشت و بسیار با هوش بود وی دارای مدرک دکترا بود و ۴ سال دوره‌ی لیسانس را ظرف مدت کمتر از دو سال طی کرده بود. وی سپس برای تکمیل تحصیلاتش به دانشگاه‌های استنفورد شیکاگو و نورث وسترن رفته بود و تمامی دوره‌ی تحصیلش را با بورسیه گذرانده بود. پدر دیگرم حتی کلاس هشتم را هم تمام نکرده بود.

هر دوی این مردان در زمینه‌ی شغلی خودشان که تمام زندگی‌شان را صرف آن کردند بسیار موفق عمل کردند. هر دوی آن‌ها هم درآمد قابل توجهی داشتند. با این همه یکی از آن‌ها از نظر مالی تمام عمر درگیر مشکلات بود. دیگر هم یکی از ثروتمندترین مردان هاوایی شد. یکی از آن‌ها وقتی فوت کرد ده‌ها میلیون دلار برای خانواده‌اش و کلیسایی که برای اجرای مراسم مذهبی به آن می‌رفت و مؤسسات خیریه به جای گذاشت. دیگری هم کلی قبض و صورت حساب به ارث گذاشت که باید پرداخت می‌شدند.

هر دوی این مردها قوی، کاری، دانا و تاثیرگذار بودند. هر دوی آن‌ها به من مشاوره می‌دادند اما موضوع مشورت‌شان یکی نبود. هر دوی آن‌ها قویاً به آموزش اعتقاد داشتند اما منظورشان از آموزش یکی نبود.

اگر قرار بود فقط یکی از این دو پدرم باشد باید توصیه‌هایش را یا قبول می‌کردم یا رد. با وجود دارا بودن دو پدر از این بخت برخوردار بودم که دیدگاه‌های متفاوت یک پدر پولدار و یک پدر بی پول را با هم مقایسه کنم.


فهرست مطالب

مقدمه (پیشگفتار)
فصل ۱: پدر پولدار، پدر بی‌پول به روایت رابرت کیوساکی
فصل ۲: درس اول: پولدار‌ها برای پول کار نمی‌کنند
فصل ۳: درس دوم: چرا به تدریس در امور مالی می‌پردازیم؟
فصل ۴: درس سوم: برای شغل خودتان اهمیت قایل شوید
فصل ۵: درس چهارم: تاریخچه‌ی مالیات و قدرت شرکت‌ها
فصل ۶: درس پنجم: پول‌دار‌ها پول می‌سازند
فصل ۷: درس ششم: کار کنید تا یاد‌ بگیرید، برای پول کار نکنید
فصل ۸: غلبه بر موانع پیروزی
فصل ۹: شروع کار
فصل ۱۰: باز هم بیشتر می‌خواهید بدانید؟ این کارها را انجام دهید
فصل یازدهم: چطور با ۷۰۰۰ دلار هزینه‌ی تحصیل فرزندتان را بپردازید؟


خواندن این کتاب «افسانه “درآمد بیشتر لازمه پولدار شدن است” را از بین می‌برد.»، «با تفکر “خانه خود را در حکم یک دارایی به حساب آوردن”به مقابله برمی‌خزید»، «به پدر و مادرها نشان می‌دهد چرا نمی‌توانند برای آموزش‌های مالی به فرزندانشان، به سیستم آموزش مدارس متکی باشند.»، «یکبار و برای همیشه مفهوم دارایی و بدهی را برای ما روشن می‌سازد»، «و بالاخره به شما یاد می‌دهد چگونه مسائل مالی و نقش پول را به فرزندانتان بیاموزید تا آینده مالی موفقی پیش‌رو داشته باشند.»

ثروتمند شدن تلفیقی از هنر و علم است. رابرت کیوساکی با اهدای بیست اصل مهم قصد دارد، مفهوم ثروتمند شدن و ثروتمند ماندن را برای همه ما ملموس‌تر کند.

قدرتمندترین و یگانه دارایی همه ما انسان‌ها، مغزمان است. اگر خوب تربیت شود، قادر است ثروت و قدرت سرشاری را، تنها در یک لحظه خلق کند. ثروت و قدرتی که سیصد سال پیش حتی در رویاهای پادشاهان و ملکه‌ها هم نمی‌گنجید و یک مغز پرورش نیافته می‌تواند نهایت فقر را برای صاحبانش به ارمغان آورد، بطوری که با آموزش آن، به نسل خود پایان بخشد.

پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی را بخوانید و آن را به دوستانتان معرفی کنی

 

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 2400تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

84% تخفیف
قیمت اصلی 49000تومان بود.قیمت فعلی 8000تومان است.
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
دانلودPDFنسخه کامل فارسی کتاب پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
تعداد صفحات: 200 صفحه
تعداد پارت: 1جلدکتاب کاملPDF
اندازه: 5 مگابایت
فرمت: پی دی اف (باکیفیت)
زبان: فارسی
برگزارکننده: رابرت کیوساکی‌ و شارون لیچر
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 2400تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1146 نمایش
5.0
قیمت اصلی 770000تومان بود.قیمت فعلی 129000تومان است.
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1035 نمایش
1
قیمت اصلی 210000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1515 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1157 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

پکیج کامل مجموعه PDF کتاب های ابن سینا
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
مجموعه کمیاب از۳۶ کتاب های دانشمند بزرگ ایران وجهان حکیم ابن سینا در یک پکZIPبرای مشتاقان  وعلاقه مندان به اثارحکیم با تخفیف ویژه و فوق العاده گردآوری شده است: تمامی کتاب ها به فارسی به صورت PDFباکیفیت میباشد ودر یک بسته زیپZIP برای راحتی دانلود فشرده شده اند. این مجموعه [...]
1861 نمایش
5.0
قیمت اصلی 470000تومان بود.قیمت فعلی 29000تومان است.
دانلود PDFکتاب یخ شکن‌ها از تام شرایتر (نسخه کامل)
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
معرفی کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم نوشته‌ی تام شرایتر، بر روش‌های بازاریابی شبکه‌ای موفق تأکید دارد و می‌خواهد به شما بیاموزد که چگونه مشتری احتمالی را جذب کنید. [...]
1412 نمایش
5.0
قیمت اصلی 209000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلود PDFکتاب طلسم سحر فرعون شمعون
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
فهرستی از انواع طلسم هایی که در کتاب فرعون شمعون یهودی آمده است: طلسم محبت طلسم عشق قوی و قدرتمند طلسم های کاهش و افزایش میل جنسی طلسم مهر و محبت میان زن و شوهر طلسم بستن زبان شوهر و زبان بند قوی شوهر و خانواده شوهر طلسم یهودی مهر و محبت جادوی سیاه طلسم رزق و […]
1067 نمایش
5.0
40000تومان
دانلود دوره کامل ماشین پولسازی کوین ترودو به زبان فارسی
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دوره ماشین پولسازی کوین ترودو دوبله فارسی دوره خلق ماشین پولسازی کوین ترودو درباره بازاریابی شبکه ای و یا نتورکینگ آموزش های کامل و جامعی میدهد. آموزش های این دوره مشاغل اینترنتی و کسب درآمدهای اصولی بر اساس بازاریابی شبکه ای را تحت پوشش قرار می دهد. این آموزش مناسب افرادی [...]
1117 نمایش
5.0
قیمت اصلی 238000تومان بود.قیمت فعلی 14000تومان است.