شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

دانلود کامل کتاب صوتی جوان و ثروتمند بازنشسته شوید رابرت کیوساکی و شارون لچر دانلود کامل کتاب صوتی جوان و ثروتمند بازنشسته شوید رابرت کیوساکی و شارون لچر
دانلود کامل کتاب صوتی جوان و ثروتمند بازنشسته شوید رابرت کیوساکی و شارون لچر دانلود کامل کتاب صوتی جوان و ثروتمند بازنشسته شوید رابرت کیوساکی و شارون لچر

دانلود کامل کتاب صوتی جوان و ثروتمند بازنشسته شوید رابرت کیوساکی و شارون لچر

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
79% تخفیف
قیمت اصلی 48000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.

چرا باید این کتاب را بخوانید :

با دانلود کامل کتاب صوتی جوان و ثروتمند بازنشسته شوید که یکی دیگر از شاهکار های رابرت کیوساکی و شارون لچر می باشد یاد خواهید گرفت چگونه به سرعت ثروتمند شوید و برای همیشه ثروتمند بمانید.

در این کتاب صوتی چه چیزهایی خواهید شنید؟

  • چگونه از اهرم ها برای پولدار شدن استفاده کنید.

  • چرا عده‌ای پولدار می‌شوند و دیگران، نه؟

  • چطور برای حقیقت جدید مالی‌تان برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید جوان و پولدار بازنشسته شوید.

درباره‌ی کتاب

در کتاب صوتی جوان و ثروتمند بازنشسته شوید، رابرت کیوساکی، معلم مسائل اقتصادی با دیدگاهی عملی به شما می‌گوید که چگونه با برنامه‌ریزی پولی، نه تنها به ثروت دست پیدا کنید بلکه بتوانید آزادانه در مورد سن بازنشستگی‌تان تصمیم بگیرید.

رابرت کیوساکی با تکیه بر تجارب شخصی خود، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید با بهره‌گیری از سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه در زمینه املاک و بازار سهام، سرنوشت مالی‌تان را در دست بگیرید.

رابرت کیوساکی نویسنده‌ای برجسته و کارآفرینی موفق‌ در حوزه اقتصاد فردی در کتاب جوان و پولدار بازنشسته شوید، به این موضوع که چگونه می‌توانید با بهره‌گیری از سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه در زمینه‌های مختلف سرنوشت مالی‌تان را در دست بگیرید و در هنگام بازنشستگی با خیالی آسوده از زندگی خود لذت ببرید، پرداخته است.

جوان و پولدار بازنشسته شوید (Rich dad’s retire young, retire rich) که از سری پنجم از کتاب‌های پدر پولدار است کتابی مناسب و مفید برای تمامی فعالان اقتصادی و کسانی‌ست که قرار است روزی، بازنشسته شوند.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) در این کتاب راهکارهایی برای رسیدن به استقلال مالی ارائه می‌کند به طوری که مجبور نباشید برای تامین هزینه‌های زندگی و امرار معاش شب و روز کار کنید.

نویسنده در این کتاب قصد دارد به معرفی و آموزش انواع اهرم‌های طلایی و نحوه استفاده صحیح از آن‌ها در کسب ثروت بپردازد. حال ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که چرا باید تمامی اهرم‌ها را تنها در یک کتاب معرفی کرد؟ به این دلیل که واژه اهرم واژه‌ای بسیار بزرگ است و از جهات مختلف، معانی متفاوتی را دربردارد و حتی می‌تواند مباحث و مسائل متفاوت و یا متناقض را در زندگی ما تحت پوشش قرار دهد و ما را به سمت موفقیت و کامیابی مالی رهنمون کند.

کتاب‌های قبلی و آثار پیشین رابرت کیوساکی همگی درباره گردش مالی و پول بود. پدر پولدار می‌گفت: “گردش مالی” مهم‌ترین واژه در دنیای پول است. دومین واژه مهم نیز “اهرم” است. همچنین به این مطلب اشاره می‌کرد که “اهرم تنها عاملی است که برخی از افراد را به پول و ثروت می‌رساند و در مقابل، اقشار ضعیف را به ورطه نابودی و فقر می‌کشاند.” پدر پولدار برای توضیح این مطلب می‌گفت: اهرم می‌تواند به نفع شما و یا بر علیه شما کار کند. از آنجایی که این اهرم یک قدرت تلقی می‌شود برخی از افراد از آن بهره می‌گیرند و برخی دیگر به شکل آگاهانه و یا ناآگاهانه از آن سوء استفاده می‌کنند. حتی دیده شده است که بعضی از افراد از آن می‌ترسند و یا از آن ترس و واهمه در دل دارند. پدر پولدار می‌گفت: دلیل اینکه تنها کمتر از پنج درصد آمریکایی‌ها پولدار و ثروتمند هستند این است که فقط همین افراد معدود و انگشت‌شمار راه و روش استفاده از اهرم‌ها را به عنوان یک قدرت پایان‌ ناپذیر می‌دانند. خیلی از افراد درصدد آن هستند تا ثروتمند شوند اما خیلی زود بی‌آنکه کاری انجام داده باشند و یا قدمی بردارند شکست می‌خورند. زیرا از اهرم‌های موجود برای خود سوء استفاده می‌کنند. در این میان افراد بی‌شماری نیز هستند که قدرت پولدار شدن و کسب پول و سرمایه را ندارند زیرا از قدرت اهرم ترس دارند تا اطمینان.

در بخشی از کتاب جوان و پولدار بازنشسته شوید می‌خوانیم:

پدر بی‌پولم اغلب به من توصیه می‌کرد: “به مدرسه برو. خوب درس بخوان. نمرات خوب بگیر ‌تا بتوانی شغل خوبی پیدا کنی. سخت کار کن و پولهایت را پس‌انداز کن. او همچنین جملات بسیار مهم و مشهوری را همیشه به من گوشزد می‌کرد: “نه قرض بگیر و نه قرض بده. پس‌انداز تو بخشی از درآمد تو خواهد بود. یا اینکه اگر توانایی پرداخت هزینه‌ای را نداری، هرگز به آن فکر نکن. همیشه پول نقدت را پس‌انداز کن.”

پدر بی‌پولم اگر خودش به توصیه‌هایی که به من می‌داد گوش می‌داد زندگی بهتری داشت. اما او نیز همانند بسیاری از مردم تصور می‌کرد هر آنچه که خودش فکر می‌کند و یا می‌گوید حقیقت محض است. در حالی که همه دروغ و یا توهمی بیش نبودند. او برای خرید خانه و اتومبیلش از این و آن پول قرض می‌گرفت و هرگز در سرمایه‌گذاری‌ها شرکت نمی‌کرد و همیشه می‌گفت: سرمایه‌گذاری خطرناک است و بهتر است به جای آن پول خود را پس‌انداز کند. هرگاه که او در شرایط سخت و دشوار قرار می‌گرفت از پس‌انداز خود خرج می‌کرد. او دقیقاً برای کارهایی از دیگران پول قرض می‌گرفت که به شدت او را فقیر و نیازمند می‌کردند اما در مقابل برای کارهایی که برای او سودآور بودند هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌داد. همین مسئله بسیار کوچک شرایط زندگی او را به کلی تغییر داده بود. از این رو او قادر نبود حتی ‌تا سن شصت و پنج سالگی بازنشسته شود. حتی او مجبور بود در روزهایی که بیماری سرطانش شدت یافته بود سخت کار کند و زحمت بکشد. او شبانه‌روز سخت کار می‌کرد و در شش ماه آخر زندگی‌اش از سرطان رنج می‌برد. او مرد بسیار خوبی بود و تلاش و کوشش فراوانی از خود نشان می‌داد و سعی می‌کرد از قرض و بدهی دوری کند و با خرده‌های درآمد ماهانه‌اش پس‌اندازی برای خود داشته باشد اما او بزرگترین درس زندگی را با عقاید و افکارش به من آموخت.

در دنیای واقعی، داستان زندگی شغلی بسیاری از شاغلین، چیزی شبیه به این است:

شما، یک شغل پیدا می‌کنید. سال‌ها با زحمت و سخت‌کوشی کار می‌کنید. به مرور زمان، توان و انرژی‌ای که در آغاز جوانی داشتید را از دست می‌دهید. درنهایت بازنشسته می‌شوید و با درآمد احتمالا کم‌تری به اسم حقوق بازنشستگی، به زندگی خود ادامه می‌دهید.

نظرتان درمورد این ایده چیست که به جای آن، زمانی که دیگر قرار نیست کار کنید، سرمایه‌ی مولدی وجود داشته باشد که برایتان کار کند و شما، با آسودگی خاطر و بدون واهمه از بابت تغییرات بازار سهام، به نحوه ی خرج کردنش فکر کنید؟

این کتاب، مناسب و مفید برای تمامی فعالان اقتصادی وکسانیست که قرار است روزی، بازنشسته شوند.

یکی از مزایای بازنشستگی در جوانی، اینه که بعد از اون، وقت آزاد زیادی دارید و می‌تونید پولدار بشید.

بخشی از کتاب

بعد از بازنشستگی، ما تصمیم گرفتیم که وقت صرف کنیم و بیزینس ایجاد کنیم. امروز، ما نه تنها املاک زیادی داریم، بلکه یک شرکت انتشارات، یک معدن، یک شرکت تکنولوژی و یک شرکت نفتی هم تأسیس کردیم. به علاوه، گاهی در بازار سهام هم سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

پدر پولدارم می‌گفت: مشکل شاغل بودن، اینه که مانع پولدار شدنه.

امروز، درآمد سالانه‌ی ما از بیزینس‌ها و سرمایه‌گذاری هامون میلیونیه. ولی انگار بیشتر مردم، نقشه کشیدن که فقیر باشن، اون‌ها می‌گفتن وقتی که بازنشسته بشن، درآمدشون کم‌تر می‌شه. یعنی اون‌ها می‌گن نقششون اینه که در طول زندگی سخت کار کنند و بعد از بازنشستگی، فقیرتر بشن!

چطور برای حقیقت جدید مالی‌تان برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید جوان و پولدار بازنشسته شوید.

این اندیشه رویای هر کسی است که بتواند در سنین جوانی آن‌قدر ثروت بیندوزد که خود زمان بازنشستگی‌اش را تعیین نماید، به‌گونه‌ای که بداند به‌قدری پول دارد که قادر است یک ‌عمر بدون دغدغه مالی زندگی کند. این کتاب، سعی می‌کند شما را برای تحقق این رویا، راهنمایی کند.

موفقیت بهایی دارد و مبلغی که برای این کتاب پرداخت خواهید کرد کمترین و پرسود ترین سرمایه گذاری روی خودتان است.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 3000تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

79% تخفیف
قیمت اصلی 48000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
دانلود کامل کتاب صوتی جوان و ثروتمند بازنشسته شوید رابرت کیوساکی و شارون لچر
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
زمان: مدت زمان: 75 دقیقه
اندازه: 64 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
برگزارکننده: نویسنده: رابرت کیوساکی
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 3000تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1145 نمایش
5.0
قیمت اصلی 770000تومان بود.قیمت فعلی 129000تومان است.
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1035 نمایش
1
قیمت اصلی 210000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1515 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1157 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

دانلود PDFکتاب یخ شکن‌ها از تام شرایتر (نسخه کامل)
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
معرفی کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم نوشته‌ی تام شرایتر، بر روش‌های بازاریابی شبکه‌ای موفق تأکید دارد و می‌خواهد به شما بیاموزد که چگونه مشتری احتمالی را جذب کنید. [...]
1411 نمایش
5.0
قیمت اصلی 209000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلود دوره کامل ماشین پولسازی کوین ترودو به زبان فارسی
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دوره ماشین پولسازی کوین ترودو دوبله فارسی دوره خلق ماشین پولسازی کوین ترودو درباره بازاریابی شبکه ای و یا نتورکینگ آموزش های کامل و جامعی میدهد. آموزش های این دوره مشاغل اینترنتی و کسب درآمدهای اصولی بر اساس بازاریابی شبکه ای را تحت پوشش قرار می دهد. این آموزش مناسب افرادی [...]
1117 نمایش
5.0
قیمت اصلی 238000تومان بود.قیمت فعلی 14000تومان است.
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات از کوین تردو – نسخه صوتی دوبله فارسی
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو کیست ؟ مردی ثروتمند، نویسنده مشهور، کارآفرین، متخصص خودیاری، چهره تلویزیونی، نت ورکر، مدرس دوره قانون جذب (  آرزوی تو دستور توست ) و فروشنده موفق آمریکایی و مولف کتاب های زیادی (بیش از ۱۳ جلد کتاب) در زمینه های مختلفی مانند: موفقیت، [...]
885 نمایش
5.0
قیمت اصلی 228000تومان بود.قیمت فعلی 17000تومان است.
دوره انرژی کیهانی مدرس کوین ترودو – دوبله فارسی (سیمینار زوریخ)
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
محتوا دوره : دوبله فارسی MP3با کیفیت ترین  (کامل ترین و بدون سانسورترین  ترجمه) مدرس: کوین ترودو زمان فایل: ۱۱۵ دقیقه زبان:فارسی در دوره انرژی کیهانی چه چیزی گفته می شود؟ چطور افکار تان را کنترل کنید. سبک زندگی گروه های مخفی. آیا باید شغلی که دوست ندارم رو رها کنم؟ اینکه هر [...]
1314 نمایش
5.0
قیمت اصلی 255000تومان بود.قیمت فعلی 18000تومان است.