شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

دانلود دوره خلق رویا از کوین ترودو – سیمینار آلمان (زیرنویس فارسی) دانلود دوره خلق رویا از کوین ترودو – سیمینار آلمان (زیرنویس فارسی)
دانلود دوره خلق رویا از کوین ترودو – سیمینار آلمان (زیرنویس فارسی) دانلود دوره خلق رویا از کوین ترودو – سیمینار آلمان (زیرنویس فارسی)

دانلود دوره خلق رویا از کوین ترودو – سیمینار آلمان (زیرنویس فارسی)

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
94% تخفیف
قیمت اصلی 285000تومان بود.قیمت فعلی 17000تومان است.

کوین مارک ترودو (به انگلیسی: Kevin Trudeau، ‎/truːˈdoʊ/‎; متولد ۶ فوریه ۱۹۶۳) کوین ترودو Kevin Trudeau ( نام اصلی او کوین مارک ترودو – Kevin Mark Trudeau ) کارآفرین ، تاجر ، نویسنده کتاب و بازیکن حرفه ای بیلیارد ، گلفاو مولتی میلیاردر است

کوین ترودو معتقد است تمام تجربیاتی که هر انسانی در زندگی اش تجربه می کند تماما نتیجه ارتعاشات وی بوده است.

در واقع افکار او همه ی آنچه می بیند و تجربه می کند را در زندگی برایش شکل می دهند. تکرار باعث ماندگار شدن یک موضوع در ذهن می شود. کوین ترودو میگوید: که در مغز انسان کانال های نورونی وجود دارد که با تکرار هر چیزی اون کانال ها ساخته میشوند. همین طور که شما دوباره و دوباره آن کار را انجام میدهید؛ این کانال ها قوی تر و قوی تر شده و کم کم به مرحله ای میرسید که دیگر نیازی به تکرار با آگاهی نیست.

این عمل در ضمیرناخودآگاه شما و در بخش مغز ثبت میشود و به صورت خودکار انجام میشود. بهترین مثالی که میشه زد این است که: شما در مرتبه اولی که پشت فرمان یک خودرو مینشینید تا رانندگی را یاد بگیرید کاملا نگران هستید و دست پاچه و حتی به چپ و راست هم نمیتوانید نگاه کنید. سلول های نورونی مغز با ادامه دادن به این آموزش سلول های نورونی در ذهن شما ساخته میشود.
پس از مدتی کوتاه شما همین طور که پشت فرمان هستید و با تلفن خود صحبت میکنید به درب منزلتان میرسید حتی دیگر لازم نیست فکر کنید که کی باید دنده عوض کنم.

کوین ترودو اسم این مرحله رو دانایی درونی و یا ناخوداگاهی و شایستگی گذاشته و مثال های زیادی در هم زمینه میزند که حتما باید به آن ها گوش داد که این آخرین مرحله از مراحل یادگیری کوین ترودو است.

داستان زندانی شدن کوین ترودو

کوین ترودو در این دوره می گوید چرا زندانی شد و داستان آن برنامه تلویزیونی که منجر به زندانی شدنش شد چه بود و قاضی چطور او را ممنوع کار کرد.
و اینکه آیا او اکنون آزاد شده یا خیر

داستان جذب پول شبکه ماهواره‌ای

همانطور که می دانید او شرکت های زیادی را تاسیس کرده و یکی از آنها یک شبکه ماهواری است و در ابتدای این کار چند میلیون دلار نیاز دارد

که تمامی بودجه برای راه اندازی این کار را ندارد اما می گوید با چه متدی این حجم از پول را جذب می کند و متدها و روش هایی که در این دوره می گوید در هیچ کتابی نمی توانید پیدا کنید

این دوره تیم کوین ترودو را شگفت زده کرد

جالب است بدانید تیم کوین ترودو در این حین به اساتید زیادی گوش می کرد و سعی می کرد برای موفقیت بیشتر خود کتاب های زیاد و دوره های زیاد اساتید را بگذراند
اما به چیز عجیبی برخورد کردیم.

اطلاعات گفته شده در این دوره فرای تمام دوره هایی است که از کوین ترودو تا به حال ترجمه کردیم و ذهنیت کوین ترودو و قوانینی که او می گفت در هیچ جا ما مطالعه نکردیم.

ما تصمیم گرفتیم تمام کتاب ها و تمام اساتید را کنار بگذاریم و فقط به این دوره گوش کنیم
و اما نتایج
نتایج آن برای ما در کارهایمان شگفت انگیز بود.

هر چقدر بیشتر این دوره را ترجمه می کردیم متوجه می شدیم ناب ترین اطلاعات جهان در دستان ماست اطلاعاتی که می تواند زندگی هزاران نفر را دگرگون کند.

ارتعاش

اگر هنوز نتیجه ای که می خواهید نگرفتید یعنی ارتعاش درست را نتوانستید ارسال کنید.

در این دوره و این سطح از آموزش های کوین ترودو به صورت کامل درباره ی ارتعاش توضیح می دهد.

چرا تا الان نتایج بزرگ نگرفتی این سوالی است که آن پاسخ داده می شود

پول

جذب پول و آنچه نیاز است شما برای کسب ثروت بدانید در دوره خلق رویا کامل گفته شده و با استفاده از قوانین حاکم بر دنیا که ثروتمندان در حال استفاده از آن هستند می توانید هر رویایی را خلق کنید و هر آنچه پول می خواهید را به زندگی خود جذب کنید.

شما این اطلاعات را از کسی می شنوید که میلیون ها دلار پول به دست آورده و خالص ترین اطلاعات را دریافت می کنید نه چرندیات مغز افراد تازه به دوران رسیده که می خواهند مفاهیم موفقیت را از چهار کتابی که خواندند منتقل کنند.

ارتعاش کسی که ورشکستگی

کوین ترودو داستان زندگی اش را تعریف می کند و اینکه چقدر زندگی سختی پشت سر گذرانده او در بخشی می گوید که چطور از وضعیت بدهکاری و ورشکستگی نجات می یابد و افرادی در مشکلات مالی هستند چطور باید ذهن خود را کنترل کنند.

داستان های دوستانش و روشی که توانست بیماری یک نفر را بهبود بخشد.

درمان بیماری

درمان بیماری چطور می تواند با سوالاتی ممکن شود

چطور می توانید با پرسیدن سوالاتی ارتعاش درمان را در خود فعال کنید و سلامتی در وجودتان محقق کنید این کار با اشتیاقی سوزان محقق می شود

که کوین ترودو در دوره خلق رویاها کامل درباره آن صحبت می کند.

و قدرت اطلاعات این دوره بسیار بیشتر از آرزوی تو دستور توست

تنها کسانی می توانند به این دوره گوش کنند که دوره آرزوی تو دستور توست را گذرانده باشند

و می خواهند سطح بالاتری از اطلاعات ناب و بی نظیر را دریافت کنند هر چقدر از این دوره تعریف کنیم نمی توانیم مطلب را ادا کنیم تنها باید به آن گوش سپارید تا معجزات را متوجه شوید.

چگونه از بحران خارج شویم

چگونه وقتی زندگی مان پر از مشکل شده و هیچ نقطه ی امیدی نمی بینیم ذهنمان را کنترل کنیم و معجزه پشت معجزه خلق کنیم

خروج از مشکلات

بسیاری از کتاب ها و دوره های برخی از اساتید نکاتی در این مورد گفتند که اگر بخواهید هر زمان یکی از این نکات را رعایت کنید مدت زیادی از عمرتان صرف آزمون و خطا می شود.

نیاز به این کار نیست

بسیاری بعد از گوش کردن به دوره آرزوی تو دستور توست گفتند دیگر نیاز به کار نیست ۹۹ درصد ارتعاش است

بله در آن سطح نیاز بود این آگاهی را دریافت کنید

و در این سمینار خواهید فهمید چطور کوین ترودو و سایر ثروتمندان روزی ۱۴ ساعت کار فیزیکی می کنند و اراده و انگیزه بالایی دارند.

تاثیر گذار ترین روش های برخورد با تضاد گفته می شود

همان بخشی کوین ترودو در چاپ کتاب درمان های طبیعی به مشکل می خورد و می گوید که چطور از این مشکل خارج می شود و فروش این کتاب از فروش کتاب هری پاتر بیشتر می شود

نحوه برخورد با مشکلات

هادی ساعی بزرگترین موفقیت خود را در مواجه با مشکلات مطرح می کند و می گوید که تمام موفقیت های خود را به خاطر همین دیدگاه به دست آورده چون مشکلات و تضاد ها همیشه در زندگی هستند و به زندگی همه وارد می شود.

برخورد و شکل دهی شما به آن تضاد و مشکل موفقیت و بدبختی آینده تان را تعیین می کند.

آرنولد هم همین موضوع را تایید می کند.

و ایلان ماسک میلیاردر معروف بزرگترین دارایی اش را ذهنیتش در برابر مشکلات می داند.

کوبن ترودو هم این موضوع را در دوره خلق رویا به صورت کامل باز می کند و می گوید که باید چه ذهنیتی داشته باشید و چه قوانینی را رعایت کنید تا به مرحله ۴ یادگیری در برخورد با تضاد ها و مشکلات بشوید.

ساخت شخصیت ثروتمند

کوین ترودو داستان های دوستانش را مطرح می کند و اینکه یک انسان موفق چه فاکتورهایی باید داشته باشد تا بتواند در سریعترین زمان ممکن خلق رویا کند و هر آنچه می خواهد را وارد زندگی اش کند.

چرا باید آموزش ببینید

مهمترین وظیفه ما این است که میل و رغبت بالای یادگیری و تغییر را در خود حفظ کنیم و همیشه آن را بالا ببریم و مهمترین وظیفه شما این است

که در روز تایمی را برای یادگیری اختصاص دهید و بهترین استاد کوین ترودو است.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل سا بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده یا تماس با ما این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 5100تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

توضیحات این بخش را میتوانید با افزونه loco تغییر دهید و توضیحات دلخواه خود را بنویسید، کافیه این متن را در افزونه جستجو کنید و تغییر دهید

94% تخفیف
قیمت اصلی 285000تومان بود.قیمت فعلی 17000تومان است.
مزایای شما از این خرید:
خرید و دانلود آنی
بالاترین کیفیت محصولات
بالاترین امنیت خرید
دانلود مادام العمر محصولات
پشتیبانی بسیار سریع
دانلود دوره خلق رویا از کوین ترودو – سیمینار آلمان (زیرنویس فارسی)
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
زمان: 5ساعت 20دقیقه
تعداد پارت: 4
اندازه: 400 مگابایت
فرمت: mp4
زبان: زیرنویس فارسی
برگزارکننده: کوین تردو
به روز شده در:
فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.

به ازای هر فروش این محصول 5100تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فایل سا سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات filesa Other Products

پکیج سابلیمینال چشم سبز در یک ماه ۱۰۰درصد کاربردی
83% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد خاصی نسبت به دیگران جذاب تر هستند؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! همانطور که مشخص است، بسیاری از زیباترین زنان و مردان خوش تیپ جهان از یک ترفند کوچک برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند و حتی زیباتر از آنچه که هستند به نظر […]
1146 نمایش
5.0
قیمت اصلی 770000تومان بود.قیمت فعلی 129000تومان است.
پاورپوینت “سمینار درس کوانتوم” سلولهای خورشیدی
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
افزایش رشد جمعیت و زیادشدن نیا زهای بشر به انرژی و باتوجه به مقدار محدود سوخت های فسیلی برروی زمین محققان را واداربه ایجاد روش جدیدی برای تولید انرژی کرده است که امروزه در میان روشهای متنوع سلول خورشیدی یا فوتو ولتاییک به عنوان روشی تمیز و کارامد شناخته شده است.اگرچه هنوز [...]
1035 نمایش
1
قیمت اصلی 210000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلودرایگان بازی GTA V(جی تی ای ۵) برای اندروید
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
بازی بسیار جذاب جی تی ای GTA 5برای اندروید  کاملا رایگان نسخه های مختلف مخصوص اندروید  برای دانلود شما عزیزان آماده گردیده  . بازی GTA5نسخه روسی  جی تی ای فارسی نسخه -مود شده ( پول بی نهایت تسلیحات به طور تمام در اختیار) مخصوص اندروید + دیتا-ندروید مورد نیـاز ۴.۳ به بالا(حجم [...]
1515 نمایش
5.0
190000تومان
دانلود رایگان PDF آموزش کامل فال قهوه (زبان فارسی)
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود. تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است. فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار [...]
1157 نمایش
5.0
46000تومان

محصولات مرتبط Related Products

دانلود PDFکتاب یخ شکن‌ها از تام شرایتر (نسخه کامل)
95% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
معرفی کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم کتاب یخ شکن‌ها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم نوشته‌ی تام شرایتر، بر روش‌های بازاریابی شبکه‌ای موفق تأکید دارد و می‌خواهد به شما بیاموزد که چگونه مشتری احتمالی را جذب کنید. [...]
1412 نمایش
5.0
قیمت اصلی 209000تومان بود.قیمت فعلی 10000تومان است.
دانلود دوره کامل ماشین پولسازی کوین ترودو به زبان فارسی
94% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
دوره ماشین پولسازی کوین ترودو دوبله فارسی دوره خلق ماشین پولسازی کوین ترودو درباره بازاریابی شبکه ای و یا نتورکینگ آموزش های کامل و جامعی میدهد. آموزش های این دوره مشاغل اینترنتی و کسب درآمدهای اصولی بر اساس بازاریابی شبکه ای را تحت پوشش قرار می دهد. این آموزش مناسب افرادی [...]
1117 نمایش
5.0
قیمت اصلی 238000تومان بود.قیمت فعلی 14000تومان است.
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات از کوین تردو – نسخه صوتی دوبله فارسی
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
سطح ۲ شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو کیست ؟ مردی ثروتمند، نویسنده مشهور، کارآفرین، متخصص خودیاری، چهره تلویزیونی، نت ورکر، مدرس دوره قانون جذب (  آرزوی تو دستور توست ) و فروشنده موفق آمریکایی و مولف کتاب های زیادی (بیش از ۱۳ جلد کتاب) در زمینه های مختلفی مانند: موفقیت، [...]
885 نمایش
5.0
قیمت اصلی 228000تومان بود.قیمت فعلی 17000تومان است.
دوره انرژی کیهانی مدرس کوین ترودو – دوبله فارسی (سیمینار زوریخ)
93% تخفیف
filesa
filesa فایل های باکیفیت به قیمت ارزان با لینک مستقیم را تنها از فایل سا دانلود نمایید.
محتوا دوره : دوبله فارسی MP3با کیفیت ترین  (کامل ترین و بدون سانسورترین  ترجمه) مدرس: کوین ترودو زمان فایل: ۱۱۵ دقیقه زبان:فارسی در دوره انرژی کیهانی چه چیزی گفته می شود؟ چطور افکار تان را کنترل کنید. سبک زندگی گروه های مخفی. آیا باید شغلی که دوست ندارم رو رها کنم؟ اینکه هر [...]
1314 نمایش
5.0
قیمت اصلی 255000تومان بود.قیمت فعلی 18000تومان است.